Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

Η Ειρήνη Κώνστα και ο Φίλιππος Μοδινός στην όπερα Λα Μποέμ πραγματοποίησαν την σπουδαιότερη παραστάση όπερας του 2018 στην Ελλάδα

(photos by Sotirios Lando Calrissian)
Η σοπράνο Ειρήνη Κώνστα και ο τενόρος Φίλιππος Μοδινός στην όπερα Λα Μποέμ απέδειξαν ότι είναι δύο λυρικοί καλλιτέχνες στο επίπεδο των μεγάλων διεθνών ερμηνευτών.  
Ζωντάνεψαν την όπερα στην Ελλάδα με τις ερμηνείες τους, συγκλόνισαν, μάγεψαν και απέδειξαν ότι η όπερα είναι ακόμα ζωντανή ως το αποκορύφωμα της τέχνης.

Θριάμβευσε η σοπράνο Ειρήνη Κώνστα με τον τενόρο Φίλιππο Μοδινό στην όπερα Λα Μποέμ στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

6 Οκτωβρίου 2018. Ενας καλλιτεχνικός θρίαμβος πραγματοποιήθηκε για την σπουδαία ντίβα της ελληνικής όπερας σοπράνο Ειρήνη Κώνστα στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Η πανέμορφη πριμαντόνα καθήλωσε το κοινό με την σκηνική της παρουσία την ηθοποιία της και την τέλεια μουσική της ερμηνεία στον πρωταγωνιστικό ρόλο της Μιμής στην περίφημη όπερα Λα Μποέμ (La Bohème) του Τζάκομο Πουτσίνι.
Στην μεγάλη επιτυχία του έργου συνέβαλε και η σκηνοθεσία της διάσημης μεσοφώνου Κασσάνδρας Δημοπούλου.
Το κοινό συγκλονίστηκε από την σκηνοθεσία και καταχειροκρότησε το φανταστικό καστ.
Επικεφαλής στο ρόλο του Ροδόλφου που ερμήνευσε ο εξαιρετικός, ασύγκριτος φωνητικά και μουσικά, εντυπωσιακός δραματικός τενόρος Φίλιππος Μοδινός, 
ο μεγαλύτερος Έλληνας τενόρος της γενιάς του.
Τον ρόλο της Μουζέτας ερμήνευσε η διεθνούς φήμης σοπράνο Τζένη Δριβάλαη οποία ακόμα ερμηνεύει μεγάλους πρωταγωνιστικούς ρόλους στην σκηνή με πάθος και ζωντάνια. 
Η μεγάλη υψίφωνος Τζένη Δριβάλα είναι ένας θρύλος και στηρίζει τους νέους καλλιτέχνες. 
Τον ρόλο του Μαρτσέλλο, ερμήνευσε πολύ ωραία ο βαρύτονος Richard Alexander Rittelmann. Τον ρόλο του Κολλίνε, ερμήνευσε ο Ιταλός ταλαντούχος βαθύφωνος Andrea Pellegrini
Τον ρόλο του Σονάρ, ερμήνευσε με άπλετη μουσικότητα ο βαρύτονος Αλέξανδρος Γάβαρης
Τον ρόλο του Μπενουά ερμήνευσε ο ανερχόμενος βαρύτονος Χρήστος Ραμμόπουλος, και τον ρόλο του Αλτσιντόρο ο βαρύτονος Κωσταντίνος Καριώτης.
Την Ορχήστρα Φιλαρμόνια Αθηνών διεύθυνε ο βετεράνος μαέστρος Βύρωνας Φιδετζής, που μετέφερε στην παράσταση την πείρα του αρχιμουσικού που έχει ερμηνεύσει σημαντικά έργα του κλασικού ρεπερτορίου, μια σφραγίδα στην υπέροχη παραγωγή της Λα Μποέμ της Εταιρίας Λυρικού Θεάτρου Ελλάδος.
Την Διεύθυνση της Μικτής Χορωδίας Θεσσαλονίκης είχε η Μαίρη Κωνσταντινίδου, τα Σκηνικά ήταν του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης – Κόκκινη Κούντια (Γιώργος Λεπίδας), και τα Κοστούμια της Opera Classica Europa. Βοηθός Σκηνοθεσίας ήταν ο Αθανάσιος Μαργούτας.

Η αγάπη του κοινού προς την πεντάμορφη Ειρήνη Κώνστα ήταν μεγάλη, όλοι έτρεξαν στο καμαρίνι της να την συγχαρούν και να την δουν από κοντά, να της σφίξουν το χέρι και να βγάλουν μια φωτογραφία μαζί της.
Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης ήταν κατάμεστο από κόσμο.  Ολοι παρακολούθησαν την παράσταση μέσα σε κατανυκτικό κλίμα και καταχειροκρότησαν όλους τους καλλιτέχνες.

Η λαμπερή πρωταγωνίστρια της όπερας Μποέμ, Ειρήνη Κώνστα ανέφερε τα εξής: 

"Η boheme λοιπόν έλαβε τέλος μετά από δύο εξαιρετικά επιτυχημένες παραστάσεις στο Μέγαρο Θεσσαλονίκης. Δεν ξέρω αν κατάφερα να "ζωγραφισω" τη Mimi όπως θα την ήθελε ο Puccini... Παλεψα αρκετά με το φυσικό μου ταμπεραμεντο και τη ροπή μου προς πιο δυναμικές ηρωίδες και προσπάθησα να φτιάξω μια γυναίκα που έχει πάθος, που ξεψυχα σταδιακά κι όχι απ τον πρώτο κιόλας βηχα και που προσπαθεί να πιαστεί απ τον έρωτα σε μια υστατη προσπάθεια να κρατηθεί στη ζωή. Έτσι την έβλεπα πάντοτε... Είμαι πολύ χαρούμενη που συνεργαστηκα με τόσο σπουδαίους συναδέλφους, την Patricia, τον Richard, τον Andrea, τη Τζένη, τον Αλέξανδρο, το Χρήστο και τόσους άλλους.... Την υπέροχη Athens philarmonia και τον σπουδαίο μαέστρο Β.Φιδετζη, τη Μικτή Χορωδία Θεσσαλονίκης της Μαίρη Κωνσταντινιδου. Για τον Φίλιππος Μοδινός,την Kassandra Dimopoulou Modinos και τον Athanasios J. Margoutas δεν έχω λόγια.... Τρεις άνθρωποι με συγκλονιστικο ταλέντο που κάνουν δουλειά για τριάντα και καταφέρνουν να "γεννησουν" αριστουργηματα ολομοναχοι, χωρίς καμία βοήθεια από κανέναν επίσημο φορέα (για να μην ξεχνάμε και σε ποια χώρα ζούμε άλλωστε....) Παιδιά μου σας ευχαριστώ, είστε η καλλιτεχνική μου οικογένεια και σας αγαπώ. Αφήνω τη Θεσσαλονίκη με την υπόσχεση να επιστρέψω κι όπως πάντα με την ελπίδα την επόμενη φορά να τραγουδήσω λιιιιγο καλύτερα...! (στη φωτο τα δύο ομορφότερα ενθυμια αυτής της παραγωγής... Μια εξαιρετική δημιουργία της καλής φίλης εικαστικου Αθηνάς Τσιρικα και η cuffietta rosa της Mimi, δώρο της Κασσάνδρας.. Un ricordo d amor, όπως μου είπε....." 
https://www.facebook.com/100010130712847/videos/753957601618590/?t=0
Η Εταιρία Λυρικού Θεάτρου Ελλάδος παρουσίασε τεράστια επιτυχία την πιο αγαπημένη από το κοινό όπερα του μεγάλου Ιταλού συνθέτη Τζιάκομο Πουτσίνι ΛΑ ΜΠΟΕΜ (La Bohème).
Το λιμπρέτο έχει γραφτεί από τον Λουίτζι Ίλλικα και τον Τζιουζέππε Τζιακόζα βασισμένο στο έργο Σκηνές της ζωής Μποέμ (Scènes de la vie de bohème) του Ενρί Μουργκέρ. Η παγκόσμια πρεμιέρα της όπερας έγινε στο Τορίνο, Ιταλία, την 1η Φεβρουαρίου, 1896 στο Θέατρο Regio, το οποίο διηύθυνε ο τότε 28 μόλις ετών, Αρτούρο Τοσκανίνι. 
Παρίσι, 1830... περίπου. Τέσσερις νεαροί καλλιτέχνες ζούνε όλοι μαζί σε μία σοφίτα στο Παρίσι, αναζητώντας την εκπλήρωση των καλλιτεχνικών τους ανησυχιών... και ερχόμενοι αντιμέτωποι με το κρύο και το ενοίκιο βρίσκουν ευρηματικούς τρόπους να ξεπεράσουν όλες τις δυσκολίες. Περνάνε τις ώρες τους μεταξύ τέχνης και του αγαπημένου τους Καφέ Μομούς..Και μέσα σε όλα αυτά, εμφανίζεται ένα βράδυ η νεαρή Μιμή, η οποία ερωτεύεται τον ποιητή εκ των τεσσάρων, τον Ροδόλφο. Μαζί συναντούν και τους υπόλοιπους στο Καφέ Μομούς όπου όλοι γίνονται μάρτυρες του έρωτα της Μουζέτα, της πανέμορφης Παριζιάνας τραγουδίστριας, που προκαλεί ερωτικά τον πρώην εραστή της, τον ζωγράφο Μαρτσέλλο και τον ξανακερδίζει.
Δυστυχώς, όμως, όσο γοητευτική και αν είναι η ζωή ενός Μποέμ καλλιτέχνη, η υγεία της Μιμή και οι ορέξεις της Μουζέτα ίσως δεν αντέχουν αρκετά για ένα αίσιο τέλος...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΡΙΜΑ… της Μαρίνας Σωτηροπούλου

  ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΡΙΜΑ… της Μαρίνας Σωτηροπούλου / Νέο έργο Μια επίκαιρη κωμωδία για την παρακμή της πολιτικής αλλά και της κοινωνίας ΠΡΕΜΙΕΡΑ Σάβ...