Κυριακή 16 Μαρτίου 2025

Cine Kallipolis: Το δέντρο που πληγώναμε - 1986

 


🎥Με θαυμάσια εικόνα & εξαιρετικό ήχο και με επιλεγμένες ταινίες από το παγκόσμιο σινεμά συνεχίζονται οι προβολές του Cine Kallipolis στον Χώρο Πολιτισμού & Αλληλεγγύης «Καλλίπολις».
📽 Σιωπηρό πάθος - A Quiet Passion (2016)
Κυριακή 16 Μαρτίου, ώρα: 8.00μμ
✅Κάθε ταινία και μια αφορμή για ενδιαφέρουσα συζήτηση
Επιμελείται, προβάλλει και συζητά μαζί μας ο Χρήστος Παλαμήδης, Καθηγητής Καλλιτεχνικών.
📌Μπαρ σε λειτουργία με chips, pop corn και όλα τα καλά, ρεφενέ των μελών & φίλων για την ενίσχυση του Συλλόγου.
🫵Έλα κι εσύ στην παρέα μας!
Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλες & όλους.
✅Η ιστορία της Έμιλι Ελίζαμπεθ Ντίκινσον, μιας Αμερικανίδας ποιήτριας που δεν ήταν και τόσο διάσημη όσο ήταν εν ζωή, αλλά σήμερα θεωρείται, μαζί με τον Ουόλτ Ουίτμαν, μία από τις πιο αναγνωρισμένες του 19ου αιώνα.
Σκηνοθεσία: Τέρενς Ντέιβις
Πρωταγωνιστούν: Σίνθια Νίξον, Τζένιφερ Ιλ
📌Δείτε το Πρόγραμμα του Μαρτίου 2025, καθώς και το ειδικό Πρόγραμμα με τα Εργαστήρια, τα Σεμινάρια & τα άλλα Προγράμματα του #Καλλίπολις_Kallipolis κάνοντας κλικ εδώ:
https://kallipolisedostonoto.blogspot.com/2025/03/2025.html
📌Σε όλες τις εκδηλώσεις και τα προγράμματα του «Καλλίπολις» τηρούνται όλα τα μέτρα υγειονομικής προστασίας & οι κανόνες της πολιτείας και γι' αυτό τα ομαδικά τμήματα είναι ολιγομελή και οι θέσεις περιορισμένες.
✅Για επικοινωνία, ραντεβού και δηλώσεις συμμετοχής στα Προγράμματα:
-> τηλεφωνικά: 6970081056
-> με email: kallipolis33@gmail.com
📌Για το «Καλλίπολις»:
Ο Χώρος Πολιτισμού & Αλληλεγγύης «Καλλίπολις» μετακόμισε στον Άγιο Δημήτριο (Ιωαννίνων 25 και Πρεμετής, Πλατεία Ζαλόγγου) και βρίσκεται 200 μέτρα από τον σταθμό ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ του μετρό και 200 μέτρα από την Οδό Δωδεκανήσου, Άλιμος.
Δείτε εδώ τον χάρτη πρόσβασης στον Χώρο:
https://www.google.com/.../data=!3m1!1e3!4m6!3m5...
Ο Χώρος λειτουργεί τις μέρες και ώρες που υπάρχουν προγραμματισμένες και ανακοινωμένες δραστηριότητες.
✅Για την αμεσότερη και πληρέστερη ενημέρωσή σας:
-> Βρείτε μας στο facebook:
Σελίδα: https://www.facebook.com/kallipolis33
Ομάδα: https://www.facebook.com/groups/136217930264987
-> Βρείτε μας στο YouTube:
https://www.youtube.com/channel/UCsxMJvZc4Wl1a__0mKEHIeQ
-> Βρείτε μας στο ιστολόγιο Καλλίπολις Εδώ στο Νότο:
https://kallipolisedostonoto.blogspot.com/
✅Κατάθεση στήριξης του «Καλλίπολις», μπορείτε να κάνετε στους παρακάτω λογαριασμούς στην τράπεζα που σας διευκολύνει, με την ένδειξη "ενίσχυση" και προαιρετικά το ονοματεπώνυμό σας:
-> Εθνική - Ζαφειρία Κεχαγιά
GR34 0110 6680 0000 6686 0371 351
-> Eurobank - Ευάγγελος Βάσσιος
GR47 0260 1750 0004 9020 1024 598
🫵Έλα κι εσύ στην παρέα μας!
"Η πιο όμορφη θάλασσα είναι αυτή
που δεν έχουμε ακόμα ταξιδέψει"
Nazim Hikmet
Ιωαννίνων 25 & Πρεμετής, Πλατεία Ζαλόγγου, Άγιος Δημήτριος Αττικής

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025

Τζούλια Γκανάσου: συνέντευξη στη Χαριτίνη Μαλισσόβα

 


Η Τζούλια Γκανάσου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978. Σπούδασε Πληροφορική στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, Λογοτεχνία (ως υπότροφος) στο Πανεπιστήμιο της Σορβόννης και στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, καθώς και Ευρωπαϊκό Πολιτισμό στο Ε.Α.Π. Βιοπορίζεται από την πληροφορική. Έχει εκδώσει έξι έργα πεζογραφίας. Το τρίτο βιβλίο της, Ως το τέλος, ήταν υποψήφιο για το Κρατικό Βραβείο Λογοτεχνίας 2014 και το Βραβείο Νέου Λογοτέχνη 2013 του περιοδικού Κλεψύδρα. Η νουβέλα Γονυπετείς (γ’ έκδοση) απέσπασε το βραβείο Μεσόγειος 2018 από το Πανεπιστήμιο του Έξιτερ και το Βραβείο Διηγήματος στα βραβεία βιβλίου Public 2018. Το βιβλίο Γόνιμες μέρες (β’ έκδοση) ήταν υποψήφιο για το βραβείο Ιστορίες Εγκλεισμού 2021 του περιοδικού World Literature Today και το Βραβείο Μυθιστορήματος στα βραβεία βιβλίου Public 2022. Διηγήματα και κείμενά της δημοσιεύονται σε εφημερίδες και ιστότοπους πολιτισμού κι έχουν συμπεριληφθεί σε εκδόσεις και λογοτεχνικά φεστιβάλ στην Ελλάδα, τη Μεγάλη Βρετανία και τη Γαλλία. Το μυθιστόρημα Δευτέρα παρουσία, που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις Εκδόσεις Καστανιώτη, μας έδωσε την αφορμή για την ακόλουθη συνέντευξη.

Δευτέρα παρουσία, ο τίτλος του πρόσφατου μυθιστορήματός σας. Θα μας δώσετε κάποια στοιχεία του;

Η ιστορία του βιβλίου λαμβάνει χώρα σε μια κατοικημένη πόλη η οποία βομβαρδίζεται. Μια εγγονή και μια γιαγιά βρίσκονται μόνες στο άδειο σαλόνι του σπιτιού τους. Η έφηβη προτείνει να φύγουν, να βρουν καταφύγιο. Η γιαγιά αρνείται. Η Άννα επιμένει. Διαπιστώνει ότι τα πόδια της Όλγας έχουν παραλύσει. Τότε, η εγγονή παίρνει τη γιαγιά στην πλάτη και βγαίνουν από το σπίτι. Η Όλγα πάνω στην Άννα, η Άννα κάτω από την Όλγα, οι δύο γυναίκες σαν ένα σώμα θα έρθουν αντιμέτωπες με την αποσύνθεση ενός κόσμου, με σκιές και αγρίμια με αποκριάτικες μάσκες, με παρένθετες μητέρες και καταφύγια φυλακές, με παιδομάζωμα και με κάθε λογής όμορφα πλάσματα προσπαθώντας να επιζήσουν. Πρόκειται για μια ιστορία επιβίωσης σε μια βομβαρδιζόμενη χώρα, για μια περιπέτεια ενηλικίωσης στις φλόγες του πολέμου, για έναν αγώνα διεκδίκησης των πλέον δεδομένων, του νερού, της τροφής, της στέγης, της ασφάλειας, της αγάπης, και κάποιων όχι και τόσο αυτονόητων, της ελευθερίας, της δικαιοσύνης, της αλληλεγγύης, της ειρήνης, της ίδιας της ζωής.

Η εγγονή, που συμβολίζει το μέλλον, προσπαθεί να σώσει τη γιαγιά, που συμβολίζει το παρελθόν. Είναι ορθή η αντίληψή μου για τη συγγραφική πρόθεση;

Η εγγονή, που συμβολίζει το νέο, την ορμή, την αλλαγή, χρειάζεται, τιμά, διασώζει και συνεργάζεται με τη γιαγιά, η οποία συμβολίζει την εμπειρία, τη γνώση, την κληρονομιά του παρελθόντος. Σε όλο το βιβλίο, οι δύο γυναίκες συνυπάρχουν και αλληλεπιδρούν σαν ένα νέο ζωντανό σώμα. Αυτό το διττό σώμα συμβολίζει τη σημασία της ενεργούς σύμπραξης και διάδρασης του παλαιού με το νέο, του ατομικού με το συλλογικό, με όραμα έναν καλύτερο κόσμο. Έχει βαθιά ανθρωπιστικό, επαναστατικό και αντιρατσιστικό χαρακτήρα. Το διττό σώμα της εγγονής με τη γιαγιά στην πλάτη, το διττό σώμα των παρένθετων μανάδων (στο δεύτερο μέρος του βιβλίου), οι οποίες κυοφορούν «κατά παραγγελία», το διττό σώμα των γυναικών που κουβαλάνε ή θηλάζουν βρέφη σαν να είναι ενσωματωμένα επάνω τους, το διττό σώμα των εραστών όταν σμίγουν, το διττό σώμα της νεκρής που γίνεται «φορείο» για την ετοιμόγεννη (στο τρίτο μέρος του βιβλίου), της ζωής και του θανάτου που συνυπάρχουν διαρκώς, της «πατρίδας» που αφήνουμε πίσω και της «πατρίδας» που ελπίζουμε ότι θα χτίσουμε, το διττό σώμα που δεν αποδέχεται την ήττα, ελπίζει και παλεύει για μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή, για μια Δευτέρα παρουσία, είναι το πιο δυνατό σύμβολο του έργου.

Η αγάπη, το νοιάξιμο για τον άλλον, συχνά και για τους πολύ δικούς μας – μήπως όταν η έλλειψη τέτοιων συναισθημάτων γενικεύεται, αυτό αποτελεί τελικά αφορμή συγκρούσεων και αιματηρών συρράξεων;

Όταν η αγάπη, η αλληλεγγύη, ο ανθρωπισμός αρχίζουν να ατονούν, η κοινωνική συμβίωση μετατρέπεται σε στεγνή συνύπαρξη με όρους θηριωδίας. Σε αυτό το πλαίσιο, είναι εύκολο να καλλιεργηθούν και να υπερισχύσουν φαινόμενα αιματηρών συγκρούσεων υποκινούμενα από πολιτικά ή οικονομικά κίνητρα, καθώς και φαινόμενα εκμετάλλευσης του ανθρώπου από τον άνθρωπο σε όλα τα επίπεδα.Η αλήθεια είναι ότι με αναστατώνουν υπέρμετρα και με εξοργίζουν οι βομβαρδισμοί κατοικημένων πόλεων και άμαχων πληθυσμών σε όλο τον κόσμο. Παρακολουθώντας την περίπτωση του πολέμου στην Ουκρανία και στη Λωρίδα της Γάζας, οι εικόνες με συγκλόνισαν. Αυτό αποτέλεσε το έναυσμα και το υλικό για το πρώτο μέρος του βιβλίου, όπου η εγγονή με τη γιαγιά στη ράχη προσπαθούν να βρουν καταφύγιο στη βομβαρδιζόμενη πόλη. Ταυτόχρονα, έπεσαν στην αντίληψή μου βίντεο από το καταφύγιο μιας εταιρείας με παρένθετες μητέρες στο Κίεβο, όπου εξακολουθεί να πραγματοποιείται η παραγωγή μωρών «κατά παραγγελία» καθ’ όλη τη διάρκεια του πολέμου. Αυτό μου έγινε (τρόπον τινά) εμμονή. Έψαξα όλες τις πληροφορίες που υπήρχαν στο διαδίκτυο (και ήταν απρόσμενα πολλές) και έγραψα το δεύτερο μέρος του βιβλίου (με συγκεκριμένες παραπομπές σε αληθινά γεγονότα), όπου η εγγονή με τη γιαγιά βρίσκονται «αιχμάλωτες» στο καταφύγιο με τις παρένθετες μανάδες. Αυτό αποτελεί και ένα συγγραφικό πείραμα: πώς επιδρά στον αναγνώστη και στη διαδικασία της πρόσληψης του έργου η συνύπαρξη (στην ίδια σελίδα) της μυθοπλασίας και των πραγματικών γεγονότων που την ενέπνευσαν.

Όταν η αγάπη, η αλληλεγγύη, ο ανθρωπισμός αρχίζουν να ατονούν, η κοινωνική συμβίωση μετατρέπεται σε στεγνή συνύπαρξη με όρους θηριωδίας.

Πώς κρίνετε τη γενικότερη αδιαφορία συμπολιτών μας απέναντι στους πολέμους που πλήττουν γειτονικές μας χώρες;

Η αδιαφορία των ανθρώπων για ό,τι άσχημο συμβαίνει γύρω τους και συχνά δίπλα τους είναι επίσης ένα από τα σημεία των καιρών που με θλίβουν αφάνταστα. Σε αυτό το πλαίσιο, ήταν σαφώς στις προθέσεις μου να ανοίξω μια συζήτηση για φλέγοντα σύγχρονα ζητήματα, όπως είναι οι μαζικές δολοφονίες άμαχων πληθυσμών, η εκμετάλλευση και η εμπορευματοποίηση του ανθρώπινου σώματος, η έμφυλη βία, οι γενοκτονίες με το άλλοθι ενός «πολιτισμένου» πολέμου, η περιθωριοποίηση των ηλικιωμένων, το αίτημα της καθημερινής διεκδίκησης των πλέον δεδομένων.

Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με τη λογοτεχνία, τόσο σε επίπεδο σπουδών όσο και συγγραφικά;

Η λογοτεχνία ήταν, είναι και θα είναι το μεγαλύτερο καταφύγιο, τόσο στο επίπεδο της υπαρξιακής παρηγορίας μέσω της ανάγνωσης, όσο και στο επίπεδο της έκφρασης μέσω της γραφής. Ως εκ τούτου, υπήρχε πάντα μέσα μου ένα κάλεσμα, μια έλξη προς την πεζογραφία. Είναι το «κυρίαρχο πάθος», που έλεγε ο Φρόιντ.

Τι θεωρείτε εξέλιξη σε έναν συγγραφέα;

Η εξέλιξη είναι το μεγαλύτερο στοίχημα σε όλα. Για μένα ως ταγμένη πεζογράφο, εξέλιξη είναι το επόμενο έργο να διατηρεί τις προηγούμενες αρετές και κατακτήσεις σε συγγραφικό επίπεδο και συγχρόνως να είναι (έστω λίγο) καλύτερο στο επίπεδο της έκφρασης, της ροής του λόγου, του χειρισμού των αφηγηματικών τεχνικών, της πρωτοτυπίας του θέματος και των ιδεών, της δόμησης των χαρακτήρων, του πλουραλισμού του λογοτεχνικού σύμπαντος, της ειλικρινούς απεύθυνσης στον αναγνώστη.

Διαβάζετε βιβλία άλλων; Θεωρείτε πως γράφονται καλά μυθιστορήματα σήμερα;

Διαβάζω μανιωδώς τόσο Έλληνες όσο και ξένους πεζογράφους. Δηλώνω ευγνώμων για την εκδοτική παραγωγή. Ναι, γράφονται συγκλονιστικά βιβλία!

Ποιο βιβλίο διαβάσατε πρόσφατα και σας εντυπωσίασε;

Το Στη γη είμαστε πρόσκαιρα υπέροχοι του Ocean Vuong από τις Εκδόσεις Gutenberg [μτφρ. Έφη Φρυδά] και το Βαθύ το σκοτάδι πριν την αυγή της Ελένης Πριοβόλου από τις Εκδόσεις Καστανιώτη.

Ποια αξία θεωρείτε υπέρτατη;

Την αγωνιστικότητα. Άλλωστε, με αυτόν τον γνώμονα έγραψα τη Δευτέρα παρουσία. Οι άνθρωποι πρέπει να συνεχίζουν να αγωνίζονται ακόμη και όταν όλα μοιάζουν να έχουν καταστραφεί, να συνεχίζουν να πιστεύουν ότι ακόμη και στις πιο ζοφερές καταστάσεις υπάρχουν στιγμές που υπερισχύει το φως. Αυτό συμβαίνει συνέχεια στο βιβλίο. Η ελπίδα έρχεται στα πιο απίθανα σημεία. Οι άνθρωποι πρέπει να υπερασπίζονται πάση θυσία την ειρήνη, την αλληλεγγύη και τη δικαιοσύνη για όλα τα έμβια όντα, πρέπει να οραματίζονται πάντα μια «δευτέρα παρουσία» στη ζωή.

Ασχολείστε με τη συγγραφή του επόμενου βιβλίου σας;

Προς το παρόν, «κυοφορώ» την ιδέα και το υλικό που θα την εμψυχώσει.

 

Δευτέρα παρουσία
Τζούλια Γκανάσου
Εκδόσεις Καστανιώτη
σ. 272
ISBN: 978-960-03-7288-5
Τιμή: 14,00€

Χαριτίνη Μαλισσόβα εκπαιδευτικός και αρθρογράφος λογοτεχνίας στην εφημερίδα Θεσσαλία


https://diastixo.gr/sinentefxeis/ellines/23085-synentefxh-xaritini-malissova


https://diastixo.gr







μαθηματική εξίσωση αποδεικνύει την ύπαρξη του Θεού

 

Greg Rakozy - Unsplash

Ο Δρ Γουίλι Σουν, αστροφυσικός και αεροναυπηγός, υποστηρίζει σε βίντεο στο YouTube ότι μια παλιά εξίσωση του 1928 αποτελεί απόδειξη πως ο Θεός έπλασε τον κόσμο χρησιμοποιώντας ανώτερη νοημοσύνη. Η εξίσωση, που ανήκει στον διάσημο φυσικό Πολ Ντιράκ, προβλέπει την ύπαρξη αντιύλης. Μετά τη Μεγάλη Έκρηξη, η ύλη και η αντιύλη θα έπρεπε να αλληλοεξουδετερωθούν, γεγονός που δεν θα επέτρεπε τον σχηματισμό άστρων, πλανητών και ζωής. Ωστόσο, αυτό δεν συνέβη, και η ανισορροπία αυτή αποτελεί ένδειξη ότι κάποιος έχει δημιουργήσει το σύμπαν.

Ο Ντιράκ προσπαθούσε να ενσωματώσει την εξίσωση του Αϊνστάιν, τη διάσημη E=mc², με την εξίσωση του Έρβιν Σρέντινγκερ, η οποία υπολογίζει την πιθανότητα να βρεθεί ένα σωματίδιο σε έναν συγκεκριμένο χώρο μια δεδομένη στιγμή. Οι υπολογισμοί δεν του έβγαιναν, κι έτσι εισήγαγε την έννοια ενός νέου ηλεκτρονίου με αρνητική ενέργεια. Με αυτή την προσθήκη, ο Ντιράκ παρατήρησε ότι η εξίσωση ήταν τόσο απλή και χαριτωμένη που, λογικά, έπρεπε να είναι σωστή.

Η επιβεβαίωση ήρθε το 1932, όταν ανιχνεύτηκαν τα πρώτα σωματίδια αντιύλης. Ο ίδιος ο Ντιράκ, πολλά χρόνια αργότερα, υποστήριξε ότι οι νόμοι του σύμπαντος και η ομορφιά των εξισώσεων δεν είναι τυχαία, αλλά αποτέλεσμα ανώτερης νοημοσύνης. Παράλληλα, έγραψε: «Ο Θεός ήταν ένας μαθηματικός ανωτάτου επιπέδου και χρησιμοποίησε προχωρημένα μαθηματικά για να φτιάξει το σύμπαν». 

Ο Δρ Σουν συμφωνεί με τον Ντιράκ και άλλους θεωρητικούς φυσικούς που υποστηρίζουν ότι η δύναμη της βαρύτητας, η αναλογία μάζας πρωτονίου προς ηλεκτρονίου και η κοσμολογική σταθερά αποτελούν αποδείξεις ανώτερης νοημοσύνης. Αν οι τιμές αυτών των μεγεθών ήταν έστω και ελάχιστα διαφορετικές, η ζωή, όπως τη γνωρίζουμε, δεν θα υπήρχε σήμερα.

https://www.flash.gr/epistimonas-toy-charvarnt-ypostirizei-oti-mia-mathimatiki-exisosi-apodeiknyei-tin-yparxi-toy-theoy-988508

https://www.flash.gr/ 

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025

Δωρεάν Προβολή "La Haine (1995)"


 Οι Πολιτιστικές Ομάδες σας προσκαλούν στην προβολή της ταινίας ΄΄La Haine (1995)΄΄ την Τρίτη 18/03, στις 20:30 στο ισόγειο της Α' ΦΕΠΑ.

Λίγα λόγια για την ταινία:
Το Μίσος (γαλλικά: La Haine, αγγλικά: Hate) είναι μια γαλλική ασπρόμαυρη ταινία παραγωγής 1995. Σεναριογράφος και σκηνοθέτης είναι ο Ματιέ Κασσοβίτς και στην ταινία πρωταγωνιστούν οι Βενσάν Κασέλ, Ουμπέρ Κουντέ και Σαΐντ Ταγκμαουί. Πρόκειται για τρεις νέους φίλους και τον αγώνα τους να ζήσουν στα λαϊκά προάστια του Παρισιού. Ο τίτλος προέρχεται από μια γραμμή που ομιλείται από έναν από αυτούς, τον Ουμπέρτ: "La Haine attise la haine!", "το Μίσος γεννάει μίσος."
Η ταινία εστιάζει σε μια μέρα ζωής τριών φίλων, όλοι τους αλλοδαποί που ζουν σε μια φτωχή περιοχή των προαστίων του Παρισιού, την επομένη μιας βίαιης εξέγερσης.
Διάρκεια: 1 ώρα και 39 λεπτά.
Ούλωφ Πάλμε 2, 157 71 Ζωγράφος, Ελλάδα

"ΑΛΛΑΓΗ:ΜΕΘΟΔΟΣ" του ΕΝΤΟΥΑΡ ΛΟΥΙ -ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ


 ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΛΟΓΩ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Δεν είμαι πιά τίποτα. Ένα πρόσχημα μόνο
Ταξίδι στην άκρη της νύχτας
Η Εταιρία θεάτρου «Νεάπολις», παρατείνει λόγω επιτυχίας μέχρι την Κυριακή 13 Απριλίου τις παραστάσεις του έργου του Εντουάρ Λουί «Αλλαγή:Μέθοδος» (2021)στο θέατρο Φούρνος.
Ένα έργο για τη μεταμόρφωση και την απελευθέρωση από τα δεσμά του φόβου. Ο Εντουάρ Λουί, αυτοβιογραφείται, όπως και στα υπόλοιπα βιβλία του. Επιστρέφει στο παρελθόν, το ανατέμνει, το κουβαλάει στο μέλλον, κυρίως χτίζει το παρόν. Έχει ανάγκη να κοντοσταθεί στο παρόν και να πάρει τη δική του ανάσα ελευθερίας. Και μας δίνει ένα συγκλονιστικό μανιφέστο. Για τη χειραφέτηση ενός γκέι παιδιού, ενός μέλους της εργατικής τάξης του φτωχού γαλλικού Βορρά, που κάνει την υπέρβαση.
Κι εμείς με τρυφερότητα, αντλούμε από το μανιφέστο αυτό, δύναμη. Από τη δική μας οπτική γωνία, εστιάζουμε στη σχέση του Εντουάρ με την Έλενα, μέσω της οποίας, μαζί με την οποία, θα ξεκινήσει την πορεία της μεταμόρφωσης, που θα τον οδηγήσει στη μεγάλη απόδραση. Ανήκουν σε άλλες τάξεις, άλλες κουλτούρες, όμως θα συναντηθούν και θ ’αναπτύξουν μια φιλία, που ξεπερνάει τα όρια της φιλίας. Η αγάπη είναι εδώ. Η αλλαγή, η φυγή, η προδοσία επίσης. Η πολιτική είναι εδώ. Η ταξική σφραγίδα. Όμως θα σταθούν μαζί απέναντι σ ’έναν κόσμο αδικίας και καταπίεσης. Θ ’αναζητήσουν την ελευθερία πληρώνοντας το τίμημα.
Με συγκίνηση φέρνουμε αυτό το απόλυτα σύγχρονο έργο στο κοινό.
Δεν είμαστε παρά ένα πρόσχημα.
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Στέλα Ζουμπουλάκη
ΔΙΑΣΚΕΥΗ-ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Άγγελος Χατζάς
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Κωνσταντίνος Τσιγκρής
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Βαγγέλης Γούλας
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: Παναγιώτης Μιχαηλίδης
ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ: Έρη Πασαλιμανιώτη
ΦΩΤΙΣΜΟΙ: Αποστόλης Τσατσάκος
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Αλέξανδρος Μποτονάκης
ΣΛΑΪΤΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: Τάνια Ελπασίδου
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Αντώνης Κοκολάκης
ΠΑΙΖΟΥΝ
Αργυρώ Λογαρά
ΆγγελοςΧατζάς
ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Κάθε Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 20:00 έως την Κυριακή 13 Απριλίου
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: 90 λεπτά
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
14€ ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ
8€ ΑΝΕΡΓΟΙ ,ΑΜΕΑ,ΦΟΙΤΗΤΕΣ,ΜΑΘΗΤΕΣ,ΑΤΕΛΕΙΕΣ
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
https://www.more.com/.../allagimethodos-tou-entouar-loui/

Ευχαριστούμε τις εκδόσεις «Αντίποδες»,από τις οποίες εκδίδεται το βιβλίο
Based on thebook:
CHANGER: METHODE
Copyright  2021, Édouard Louis
All rights reserved
First published in France by ÉDITIONS DU SEUIL, AVRIL 2021

Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Αντώνης Κοκολάκης
Εmail: kokolakispr@yahoo.gr και kokolakispr@gmail.com

ΙΟΑΝΝΑ TSAGARI – THE WITHIN PROJECT – Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου

  ΙΟΑΝΝΑ TSAGARI – THE WITHIN PROJECT – Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου Ioanna Tsagari Official Ιωάννα Τσάγκαρη THE WITHIN PROJECT Όταν η Ανατολή συν...