ΕΝΑΡΞΗ ΧΟΡΩΔΙΑΚΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ STRING THEORY
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020-ΙΟΥΝΙΟΣ 2021
-------------------------
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ doc ΕΔΩ:
https://www.facebook.com/groups/687845651354638/permalink/1781836121955580
------------------------
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΑΡΙΩΝ:
****Ποιους αφορά;
Τους πάντες: μοναδική προϋπόθεση για τη συμμετοχή είναι η πρόθεση να ξεπεράσουμε την αλλόκοτη συστολή του “δεν τραγουδάω - είμαι φάλτσος”, και η διάθεση της σύμπραξης σε ένα πειθαρχημένο πολυφωνικό φωνητικό σύνολο. Μουσικές γνώσεις δεν είναι διόλου απαραίτητες.
****Πότε – πού;
Κάθε Πέμπτη 19.00 – 21.30, από Σεπτέμβριο έως Ιούνιο, στο String Theory, Κορυτσάς 39, Βοτανικός
Google maps: https://goo.gl/maps/z79v8TR7jN73ddLK9
Πρώτη συνάντηση: Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου, 19.00
****Πόσο;
Μηνιαία συμμετοχή: 35 ευρώ
Drop in (δοκιμαστική παρακολούθηση ενός μαθήματος): 10 ευρώ
-------------------------
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΤΜΗΜΑ:
****Ποιους αφορά;
Το μεσαίο τμήμα αφορά ανθρώπους που έχουν περισσότερη εμπιστοσύνη στη φωνή τους και δεν αναρωτιούνται αν είναι φάλτσοι. Γνώσεις μουσικής, προηγούμενη εμπειρία σε άλλα φωνητικά σχήματα κλπ είναι καλοδεχούμενα αλλά όχι απαραίτητα.
****Πότε – πού;
Κάθε Τρίτη 19.00 – 21.30, από Σεπτέμβριο έως Ιούνιο, στο String Theory, Κορυτσάς 39, Βοτανικός
Google maps: https://goo.gl/maps/z79v8TR7jN73ddLK9
Πρώτη συνάντηση: Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου, 19.00
****Πόσο;
Μηνιαία συμμετοχή: 40 ευρώ.
Drop in (δοκιμαστική παρακολούθηση ενός μαθήματος ): 12 ευρώ.
-------------------------
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ:
Το τμήμα προχωρημένων είναι ένα μια ήδη διαμορφωμένη ομάδα, η οποία έχει κάθε χρόνο μια ήπια ανανέωση με καινούρια μέλη που είτε έχουν ήδη αποκαταστήσει μια καλή σχέση με τη φωνή τους, είτε είναι ήδη μουσικοί (ερασιτέχνες ή επαγγελματίες). Το φωνητικό αυτό σχήμα έχει αξιώσεις μιας καλής ερασιτεχνικής χορωδίας και το ρεπερτόριο είναι αρκετά απαιτητικό.
Το τμήμα έχει μόνιμο repetiteur και vocal coach.
Οι συμμετέχοντες στο προχωρημένο τμήμα παρακολουθούν ολόκληρο τον κύκλο (Σεπτέμβριος – Ιούνιος) και οι απουσίες περιορισμένες.
Τα μαθήματα γίνονται κάθε Τετάρτη, 19.00 – 22.00, στο String Theory, Κορυτσάς 39, Βοτανικός
Google maps: https://goo.gl/maps/z79v8TR7jN73ddLK9
Πρώτη συνάντηση: Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου, 19.00
Μηνιαία συμμετοχή: 50 ευρώ.
-------------------------
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ σε pdf ΕΔΩ:
------------------------
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ doc ΕΔΩ:
https://www.facebook.com/groups/687845651354638/permalink/1781836121955580
-------------------------
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
Ιnbox της σελίδας String Theory: (
Mail: stringtheorygr@gmail.com, paterakismda@gmail.com
Τηλ: 6974570209
-------------------------
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΓΙΑ COVID-19
-------------------------
-------------------------
-------------------------
-------------------------
-------------------------
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ doc ΕΔΩ:
https://www.facebook.com/groups/687845651354638/permalink/1781836121955580
------------------------
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΑΡΙΩΝ:
****Ποιους αφορά;
Τους πάντες: μοναδική προϋπόθεση για τη συμμετοχή είναι η πρόθεση να ξεπεράσουμε την αλλόκοτη συστολή του “δεν τραγουδάω - είμαι φάλτσος”, και η διάθεση της σύμπραξης σε ένα πειθαρχημένο πολυφωνικό φωνητικό σύνολο. Μουσικές γνώσεις δεν είναι διόλου απαραίτητες.
****Πότε – πού;
Κάθε Πέμπτη 19.00 – 21.30, από Σεπτέμβριο έως Ιούνιο, στο String Theory, Κορυτσάς 39, Βοτανικός
Google maps: https://goo.gl/maps/z79v8TR7jN73ddLK9
Πρώτη συνάντηση: Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου, 19.00
****Πόσο;
Μηνιαία συμμετοχή: 35 ευρώ
Drop in (δοκιμαστική παρακολούθηση ενός μαθήματος): 10 ευρώ
-------------------------
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΤΜΗΜΑ:
****Ποιους αφορά;
Το μεσαίο τμήμα αφορά ανθρώπους που έχουν περισσότερη εμπιστοσύνη στη φωνή τους και δεν αναρωτιούνται αν είναι φάλτσοι. Γνώσεις μουσικής, προηγούμενη εμπειρία σε άλλα φωνητικά σχήματα κλπ είναι καλοδεχούμενα αλλά όχι απαραίτητα.
****Πότε – πού;
Κάθε Τρίτη 19.00 – 21.30, από Σεπτέμβριο έως Ιούνιο, στο String Theory, Κορυτσάς 39, Βοτανικός
Google maps: https://goo.gl/maps/z79v8TR7jN73ddLK9
Πρώτη συνάντηση: Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου, 19.00
****Πόσο;
Μηνιαία συμμετοχή: 40 ευρώ.
Drop in (δοκιμαστική παρακολούθηση ενός μαθήματος ): 12 ευρώ.
-------------------------
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ:
Το τμήμα προχωρημένων είναι ένα μια ήδη διαμορφωμένη ομάδα, η οποία έχει κάθε χρόνο μια ήπια ανανέωση με καινούρια μέλη που είτε έχουν ήδη αποκαταστήσει μια καλή σχέση με τη φωνή τους, είτε είναι ήδη μουσικοί (ερασιτέχνες ή επαγγελματίες). Το φωνητικό αυτό σχήμα έχει αξιώσεις μιας καλής ερασιτεχνικής χορωδίας και το ρεπερτόριο είναι αρκετά απαιτητικό.
Το τμήμα έχει μόνιμο repetiteur και vocal coach.
Οι συμμετέχοντες στο προχωρημένο τμήμα παρακολουθούν ολόκληρο τον κύκλο (Σεπτέμβριος – Ιούνιος) και οι απουσίες περιορισμένες.
Τα μαθήματα γίνονται κάθε Τετάρτη, 19.00 – 22.00, στο String Theory, Κορυτσάς 39, Βοτανικός
Google maps: https://goo.gl/maps/z79v8TR7jN73ddLK9
Πρώτη συνάντηση: Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου, 19.00
Μηνιαία συμμετοχή: 50 ευρώ.
-------------------------
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ σε pdf ΕΔΩ:
https://www.facebook.com/groups/687845651354638
------------------------
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ doc ΕΔΩ:
https://www.facebook.com/groups/687845651354638/permalink/1781836121955580
-------------------------
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:
Ιnbox της σελίδας String Theory: (
https://www.facebook.com/STRINGTHEORYENSLEMBLE
)Mail: stringtheorygr@gmail.com, paterakismda@gmail.com
Τηλ: 6974570209
-------------------------
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΓΙΑ COVID-19
-------------------------
-------------------------
-------------------------
-------------------------
ΣΧΕΔΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ STRING THEORY για το 2020-21
Το πρώτο ενημερωτικό σημείωμα διεξέρχεται τα εξής θέματα:
Α. ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ
Β. ΠΡΟΒΕΣ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ
Γ. ΠΡΟΒΕΣ ΣΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ
-------------------------
Α. ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ
Α. ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ
Β. ΠΡΟΒΕΣ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ
Γ. ΠΡΟΒΕΣ ΣΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ
-------------------------
Α. ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ
Φέτος η Χορωδία θα ξεκινήσει τη λειτουργία της υπό ειδικές συνθήκες, τις οποίες θα προσαρμόζουν και θα καθορίζουν τα εκάστοτε επιδημιολογικά δεδομένα. Το ερώτημα είναι: με ποιες κινήσεις και με ποιον σχεδιασμό οι δυσμενείς συνθήκες μπορούν να αντιστραφούν ως μοναδική ευκαιρία βελτίωσης μιας ερασιτεχνικής χορωδίας; Ο φετινός σχεδιασμός επιχειρεί να προσεγγίσει αυτό το πρόβλημα με τους εξής τρόπους:
ακροάσεις χορωδιακής και φωνητικής μουσικής: πόσοι χορωδοί του μεσαίου ή του προχωρημένου τμήματος έχουν άραγε ένα σαφές ηχητικό πρότυπο στο μυαλό τους όταν καλούνται να εκτελέσουν το μέρος τους σε ένα πολυφωνικό έργο; Πόσοι από αυτούς έχουν μια κριτική προσέγγιση στο ηχόχρωμα, στο φραζάρισμα, στις δυναμικές, στην ισορροπία της φωνής τους μέσα στο σύνολο της χορωδίας; Φέτος, κάνοντας ομαδικές κριτικές ακροάσεις και τεχνικές αναλύσεις μεγάλων και αξιόλογων χορωδιακών και φωνητικών σχημάτων, θα προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε “προσωπικά μουσικά πρότυπα” σε κάθε χορωδό, και θα επιχειρούμε κάθε φορά να αναπαραγάγουμε εμείς οι ίδιοι το τάδε ή το δείνα ενδιαφέρον τεχνικό χαρακτηριστικό (ηχόχρωμα, αναπνοή, όγκο κλπ) που θα επιλέγουμε από την τάδε ή την δείνα ηχογραφημένη εκτέλεση, την οποία θα έχουμε αναλύσει και κατανοήσει. Είναι αδιανόητο για μια χορωδία να υπάρχει έστω και ένας χορωδός ο οποίος δεν μπορεί να διακρίνει τον καλό από τον μέτριο ήχο.
εργασία σε μικρότερες ομάδες: χωρίς περιστροφές, το “περίπου τραγούδι” ενός χορωδού σε μια μεγάλη χορωδία καλύπτεται μεν από τον φωνητικό όγκο των υπολοίπων, συμβάλλει ωστόσο σε ένα “περίπου καλό” συνολικό αποτέλεσμα, γεμάτο ηχητικούς μικρολεκέδες και ασάφειες. Άραγε ποιοι από εσάς του μεσαίου ή του προχωρημένου μπορείτε να τραγουδήσετε άνετα και ολόσωστα το μέρος σας solo απέναντι στη χορωδία που τραγουδά τις υπόλοιπες φωνές tutti; Η εργασία σε μικρά φωνητικά σύνολα (τρίο, κουαρτέτα, κουιντέτα) διεξέρχεται ακριβώς αυτό το πρόβλημα, γεμίζοντας με αυτοπεποίθηση τον κάθε χορωδό ο οποίος δεν χρειάζεται πλέον να “κρυφτεί” μέσα σε έναν θολό “χορωδιακό χυλό” για να επιβιώσει. Η κάθε πρόβα του κάθε συνόλου θα ηχογραφείται. Η ηχογράφηση θα χρησιμοποιείται όχι ως “αναμνηστικό” αλλά ως λειτουργικό εργαλείο βελτίωσης. Σε αυτήν τη διαδικασία θα είμαστε γενναιόδωροι και φαντασμένοι: εν τέλει θα συγκρίνουμε τη δική μας ηχογράφηση με ηχογραφημένη εκτέλεση επαγγελματικού συνόλου που τραγουδά το ίδιο κομμάτι. Ποιος ξέρει άραγε τι χρήσιμα συμπεράσματα μπορεί να εξαγάγουμε για τη βελτίωσή μας...
μετάκληση vocal coaches και διευθυντών χορωδίας στη διάρκεια της χρονιάς με ανάθεση για προετοιμασία συγκεκριμένων έργων: οι χορωδοί θα εκτεθούν σε διαφορετικές προσεγγίσεις ως προς την ερμηνεία, την κινησιολογία, τις μουσικές προτεραιότητες του κάθε μαέστρου και σε διαφορετικές οδηγίες ως προς τη χρήση της φωνής και του σώματος. Εκτός από το προφανές όφελος ενός μουσικού σχήματος από την έκθεσή του σε διαφορετικές καλλιτεχνικές προσεγγίσεις, δίνω μεγάλη σημασία και σε ένα έμμεσο κέρδος: στην αναγκαστική μετατόπιση του σχήματος έξω από το comfort zone του “δικού του μαέστρου” που γνωρίζει τα χούγια του, είναι και “ολίγον φίλοι” και η σχέση είναι λίγο “οικογενειακή” -με τα καλά της και τα κακά της. Με τον καινούριο, άγνωστο μαέστρο η χορωδία “φοράει τα καλά της” και σιγά-σιγά απογαλακτίζεται.
Η σημαντική αυτή κίνηση πάντως ανεβάζει το λειτουργικό κόστος της χορωδίας, και επομένως μπορεί να προγματοποιηθεί μόνον υπό την προϋπόθεση ότι η χορωδία είναι οικονομικά εύρωστη, που σημαίνει: ευάριθμα, σταθερά και συνεπή μέλη. Επομένως η πραγματοποίησή της θα εξετασθεί μετά τους πρώτους μήνες λειτουργίας της και αφού οι συνθήκες το επιτρέψουν.
αξιοποίηση των διαδικτυακών μέσων τηλε-διάσκεψης: προφανώς διαγράφεται ως όλο και πιο αναγκαίο να μπορούμε να δουλέψουμε αποτελεσματικά, σε μικρές ομάδες των 5-6 ατόμων, μέσα από τα ιντερνετικά μέσα τηλεδιάσκεψης. Ειδικά για την παράγραφο “εργασία σε μικρότερες ομάδες” (βλ. παραπάνω) τα μέσα αυτά θα μας είναι ιδιαίτερα χρήσιμα. Θα επανέλθουμε σε αυτό εν καιρώ.
ηχογραφήσεις – βιντεοσκοπήσεις: όσο παράξενο και αν ακούγεται η χορωδία, από την αρχή της λειτουργίας της μέχρι και σήμερα, δεν έχει ούτε μια επαγγελματική ηχογράφηση. Από φέτος η κάθε φωνή που φτάνει το μέρος της σε ένα καλό επίπεδο θα ηχογραφείται κανονικά (όχι από κάμερα ή κινητό!) με τριπλό σκοπό: α) παραγωγή ηχογραφημάτων που θα χρησιμοποιούνται ως εργαλεία για κριτικές παρατηρήσεις και βελτιώσεις β) παραγωγή ποιοτικών practice files, γ) δημιουργία οπτικοακουστικού αρχείου του ρεπερτορίου της χορωδίας μας.
ακροάσεις χορωδιακής και φωνητικής μουσικής: πόσοι χορωδοί του μεσαίου ή του προχωρημένου τμήματος έχουν άραγε ένα σαφές ηχητικό πρότυπο στο μυαλό τους όταν καλούνται να εκτελέσουν το μέρος τους σε ένα πολυφωνικό έργο; Πόσοι από αυτούς έχουν μια κριτική προσέγγιση στο ηχόχρωμα, στο φραζάρισμα, στις δυναμικές, στην ισορροπία της φωνής τους μέσα στο σύνολο της χορωδίας; Φέτος, κάνοντας ομαδικές κριτικές ακροάσεις και τεχνικές αναλύσεις μεγάλων και αξιόλογων χορωδιακών και φωνητικών σχημάτων, θα προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε “προσωπικά μουσικά πρότυπα” σε κάθε χορωδό, και θα επιχειρούμε κάθε φορά να αναπαραγάγουμε εμείς οι ίδιοι το τάδε ή το δείνα ενδιαφέρον τεχνικό χαρακτηριστικό (ηχόχρωμα, αναπνοή, όγκο κλπ) που θα επιλέγουμε από την τάδε ή την δείνα ηχογραφημένη εκτέλεση, την οποία θα έχουμε αναλύσει και κατανοήσει. Είναι αδιανόητο για μια χορωδία να υπάρχει έστω και ένας χορωδός ο οποίος δεν μπορεί να διακρίνει τον καλό από τον μέτριο ήχο.
εργασία σε μικρότερες ομάδες: χωρίς περιστροφές, το “περίπου τραγούδι” ενός χορωδού σε μια μεγάλη χορωδία καλύπτεται μεν από τον φωνητικό όγκο των υπολοίπων, συμβάλλει ωστόσο σε ένα “περίπου καλό” συνολικό αποτέλεσμα, γεμάτο ηχητικούς μικρολεκέδες και ασάφειες. Άραγε ποιοι από εσάς του μεσαίου ή του προχωρημένου μπορείτε να τραγουδήσετε άνετα και ολόσωστα το μέρος σας solo απέναντι στη χορωδία που τραγουδά τις υπόλοιπες φωνές tutti; Η εργασία σε μικρά φωνητικά σύνολα (τρίο, κουαρτέτα, κουιντέτα) διεξέρχεται ακριβώς αυτό το πρόβλημα, γεμίζοντας με αυτοπεποίθηση τον κάθε χορωδό ο οποίος δεν χρειάζεται πλέον να “κρυφτεί” μέσα σε έναν θολό “χορωδιακό χυλό” για να επιβιώσει. Η κάθε πρόβα του κάθε συνόλου θα ηχογραφείται. Η ηχογράφηση θα χρησιμοποιείται όχι ως “αναμνηστικό” αλλά ως λειτουργικό εργαλείο βελτίωσης. Σε αυτήν τη διαδικασία θα είμαστε γενναιόδωροι και φαντασμένοι: εν τέλει θα συγκρίνουμε τη δική μας ηχογράφηση με ηχογραφημένη εκτέλεση επαγγελματικού συνόλου που τραγουδά το ίδιο κομμάτι. Ποιος ξέρει άραγε τι χρήσιμα συμπεράσματα μπορεί να εξαγάγουμε για τη βελτίωσή μας...
μετάκληση vocal coaches και διευθυντών χορωδίας στη διάρκεια της χρονιάς με ανάθεση για προετοιμασία συγκεκριμένων έργων: οι χορωδοί θα εκτεθούν σε διαφορετικές προσεγγίσεις ως προς την ερμηνεία, την κινησιολογία, τις μουσικές προτεραιότητες του κάθε μαέστρου και σε διαφορετικές οδηγίες ως προς τη χρήση της φωνής και του σώματος. Εκτός από το προφανές όφελος ενός μουσικού σχήματος από την έκθεσή του σε διαφορετικές καλλιτεχνικές προσεγγίσεις, δίνω μεγάλη σημασία και σε ένα έμμεσο κέρδος: στην αναγκαστική μετατόπιση του σχήματος έξω από το comfort zone του “δικού του μαέστρου” που γνωρίζει τα χούγια του, είναι και “ολίγον φίλοι” και η σχέση είναι λίγο “οικογενειακή” -με τα καλά της και τα κακά της. Με τον καινούριο, άγνωστο μαέστρο η χορωδία “φοράει τα καλά της” και σιγά-σιγά απογαλακτίζεται.
Η σημαντική αυτή κίνηση πάντως ανεβάζει το λειτουργικό κόστος της χορωδίας, και επομένως μπορεί να προγματοποιηθεί μόνον υπό την προϋπόθεση ότι η χορωδία είναι οικονομικά εύρωστη, που σημαίνει: ευάριθμα, σταθερά και συνεπή μέλη. Επομένως η πραγματοποίησή της θα εξετασθεί μετά τους πρώτους μήνες λειτουργίας της και αφού οι συνθήκες το επιτρέψουν.
αξιοποίηση των διαδικτυακών μέσων τηλε-διάσκεψης: προφανώς διαγράφεται ως όλο και πιο αναγκαίο να μπορούμε να δουλέψουμε αποτελεσματικά, σε μικρές ομάδες των 5-6 ατόμων, μέσα από τα ιντερνετικά μέσα τηλεδιάσκεψης. Ειδικά για την παράγραφο “εργασία σε μικρότερες ομάδες” (βλ. παραπάνω) τα μέσα αυτά θα μας είναι ιδιαίτερα χρήσιμα. Θα επανέλθουμε σε αυτό εν καιρώ.
ηχογραφήσεις – βιντεοσκοπήσεις: όσο παράξενο και αν ακούγεται η χορωδία, από την αρχή της λειτουργίας της μέχρι και σήμερα, δεν έχει ούτε μια επαγγελματική ηχογράφηση. Από φέτος η κάθε φωνή που φτάνει το μέρος της σε ένα καλό επίπεδο θα ηχογραφείται κανονικά (όχι από κάμερα ή κινητό!) με τριπλό σκοπό: α) παραγωγή ηχογραφημάτων που θα χρησιμοποιούνται ως εργαλεία για κριτικές παρατηρήσεις και βελτιώσεις β) παραγωγή ποιοτικών practice files, γ) δημιουργία οπτικοακουστικού αρχείου του ρεπερτορίου της χορωδίας μας.
Β. ΠΡΟΒΕΣ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ
Μέχρι όποτε επιτρέπει ο καιρός (περ. μέχρι τις 20 Οκτωβρίου) οι πρόβες του κάθε τμήματος (Αρχάριο – Μεσαίο – Προχωρημένο) θα γίνονται στον εξωτερικό χώρο σε ομάδες μέχρι 15 ατόμων. Η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των ατόμων είναι τα 3,5 μέτρα, σε αυστηρά προκαθορισμένες θέσεις.
Οι μέρες προβών του κάθε τμήματος είναι:
Αρχάριο: Πέμπτη (1-3 ομάδες – η ώρα της κάθε ομάδας θα καθοριστεί)
Μεσαίο: Τρίτη (1-3 ομάδες – η ώρα της κάθε ομάδας θα καθοριστεί)
Προχωρημένο: Τετάρτη (1-3 ομάδες – η ώρα της κάθε ομάδας θα καθοριστεί)
Μέχρι όποτε επιτρέπει ο καιρός (περ. μέχρι τις 20 Οκτωβρίου) οι πρόβες του κάθε τμήματος (Αρχάριο – Μεσαίο – Προχωρημένο) θα γίνονται στον εξωτερικό χώρο σε ομάδες μέχρι 15 ατόμων. Η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των ατόμων είναι τα 3,5 μέτρα, σε αυστηρά προκαθορισμένες θέσεις.
Οι μέρες προβών του κάθε τμήματος είναι:
Αρχάριο: Πέμπτη (1-3 ομάδες – η ώρα της κάθε ομάδας θα καθοριστεί)
Μεσαίο: Τρίτη (1-3 ομάδες – η ώρα της κάθε ομάδας θα καθοριστεί)
Προχωρημένο: Τετάρτη (1-3 ομάδες – η ώρα της κάθε ομάδας θα καθοριστεί)
Γ. ΠΡΟΒΕΣ ΣΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ
Εάν οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέπουν αλλά ο καιρός ΔΕΝ το επιτρέπει πλέον, οι πρόβες θα συνεχιστούν στην αίθουσα προβών της χορωδίας.
Το κάθε τμήμα της χορωδίας χωρίζεται σε 3 ομάδες.
Η κάθε ομάδα αποτελείται από 4 έως 8 άτομα.
Η πρόβα των ομάδων 8 ατόμων γίνεται στη μικρή αίθουσα. Η πρόβα των ομάδων 4 ατόμων γίνεται στο φουαγιέ.
Κάθε μέλος της χορωδίας καταλαμβάνει στη μικρή αίθουσα 12 τ.μ. (ελάχιστη απόσταση του κάθε μέλους από το άλλο: 3,5 μέτρα).
Τα άτομα της κάθε ομάδας αποτελούν είτε μία συμπαγή φωνή (πχ μόνο άλτο) είτε σύνθεση φωνών (πχ 3 σοπράνο, 2 άλτο, 2 τενόροι, 2 μπάσοι).
Η κάθε ομάδα εργάζεται μία ώρα: ομάδα Α: 18.50-19.50, ομάδα Β: 20.00-21.00, ομάδα Γ: 21.10-22.10. Στο τέλος της πρόβας η κάθε φωνή θα ηχογραφείται και θα αποστέλλεται ως practice file. Περισσότερες λεπτομέρειες στα επόμενα ενημερωτικά δελτία.
Μετά τη λήξη της πρόβας της, η κάθε ομάδα πρέπει να αποχωρεί από την αίθουσα και το φουαγιέ, ώστε να γίνεται αερισμός και απολύμανση πριν την πρόβα της επόμενης ομάδας.
Εάν οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέπουν αλλά ο καιρός ΔΕΝ το επιτρέπει πλέον, οι πρόβες θα συνεχιστούν στην αίθουσα προβών της χορωδίας.
Το κάθε τμήμα της χορωδίας χωρίζεται σε 3 ομάδες.
Η κάθε ομάδα αποτελείται από 4 έως 8 άτομα.
Η πρόβα των ομάδων 8 ατόμων γίνεται στη μικρή αίθουσα. Η πρόβα των ομάδων 4 ατόμων γίνεται στο φουαγιέ.
Κάθε μέλος της χορωδίας καταλαμβάνει στη μικρή αίθουσα 12 τ.μ. (ελάχιστη απόσταση του κάθε μέλους από το άλλο: 3,5 μέτρα).
Τα άτομα της κάθε ομάδας αποτελούν είτε μία συμπαγή φωνή (πχ μόνο άλτο) είτε σύνθεση φωνών (πχ 3 σοπράνο, 2 άλτο, 2 τενόροι, 2 μπάσοι).
Η κάθε ομάδα εργάζεται μία ώρα: ομάδα Α: 18.50-19.50, ομάδα Β: 20.00-21.00, ομάδα Γ: 21.10-22.10. Στο τέλος της πρόβας η κάθε φωνή θα ηχογραφείται και θα αποστέλλεται ως practice file. Περισσότερες λεπτομέρειες στα επόμενα ενημερωτικά δελτία.
Μετά τη λήξη της πρόβας της, η κάθε ομάδα πρέπει να αποχωρεί από την αίθουσα και το φουαγιέ, ώστε να γίνεται αερισμός και απολύμανση πριν την πρόβα της επόμενης ομάδας.
String Theory
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου