Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Καλλιτεχνικό πρόγραμμα Θεάτρου Πορεία για το 2017-2018

Έχοντας ήδη ξεκινήσει τη θεατρική του σεζόν με μια επιτυχία του Φεστιβάλ Αθηνών κι Επιδαύρου («Μήδεια» σε σκηνοθεσία του Δ. Καραντζά), το θέατρο Πορεία ανακοίνωσε τα σχέδιά του για την προσεχή χρονιά. Διασκευές, επαναλήψεις, φιλοξενίες αλλά και νέες παραγωγές είναι στον προγραμματισμό για το 2017-2018. 35 ηθοποιοί σε 7 παραγωγές υπόσχονται παραστάσεις υψηλής αισθητικής. Με τη Μήδεια και τη «Μεγάλη Χίμαιρα», μια παράσταση που αγαπήθηκε πολύ από το κοινό, γίνεται η αρχή για να ακολουθήσει μια διασκευή ενός βιβλίου («Ο κήπος του Ραπατσίνι»), ένα λιγότερο παιγμένο έργο του κορυφαίου δραματουργού Ίψεν («Η Αγριόπαπια») κι ένα ελληνικό έργο («Το ευχαριστημένο»). Φυσικά σε όλα αυτά θα προστεθούν και δύο αγαπημένες του κοινού και βραβευμένες παραστάσεις («Λήθη» και «Ο Αδαής και ο Παράφρων»).     
 «Μήδεια» του Ευρυπίδη
 
Η παράσταση "Μήδεια" είναι μια απόπειρα ψηλάφησης του "συμπτώματος" του εμβληματικού προσώπου του Ευριπίδη σε ένα παράλληλο διάλογο με το σενάριο του Πιερ Πάολο Παζολίνι για το ομώνυμο έργο του, το έργο τουΧάινερ Μύλλερ Μήδειας Υλικό και τη Μήδεια του Ανούιγ. Τρεις άνδρες ηθοποιοί κατοικούν ένα νεκρό χώρο, ένα τοπίο γυναικών που πέρασαν, και επιχειρούν να ανασύρουν και να ανασυνθέσουν τα κομμάτια μιας εμβληματικής μορφής- να εισδύσουν στα επιχειρήματά της και εντέλει να βιώσουν και να αναπαραστήσουν τη διαδρομή της. Μια διαδρομή ανάκτησης της ιερής ταυτότητας της ηρωίδας, της πνευματικότητάς της και της επιστροφής στις ρίζες της, μετά από την σύγκρουσή της με μια πεπερασμένη, στερεοτυπική κοινωνία ανθρώπων. Η Μήδεια περισσότερο ως φυσικό φαινόμενο με ανθρώπινη ενσάρκωση, την οποία αρνείται και παλεύει να αποτινάξει για να επιστρέψει στο φως, στον Ήλιο, "τον πατέρα του πατέρα της". Οι τρεις ερμηνευτές θέτουν τη Μήδεια ενώπιόν τους και ενώπιόν μας και παλεύουν να συνθέσουν τα κομμάτια του μύθου της, σε μια ψιθυριστή παράσταση που εστιάζει στη μοιραία σύγκρουση του ιερού/θεϊκού και του ανθρώπινου.
Μετάφραση: Μίνως Βολανάκης
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καραντζάς
Διασκευή - Δραματουργική επεξεργασία: Δημήτρης Καραντζάς, Θεοδώρα Καπράλου
Μουσική: Ανρί Κεργκομάρ
Σκηνικά: Ελένη Μανωλοπούλου
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Κίνηση: Χρήστος Παπαδόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Θεοδώρα Καπράλου
Βοηθός Σκηνογράφου: Κατερίνα Αριανούτσου, Αλέξανδρος Γαρναβός
Παίζουν: Γιώργος Γάλλος , Χρήστος Λούλης, Μιχάλης Σαράντης

 Από 5 Σεπτεμβρίου  έως 31 Οκτωβρίου 2017
Ημέρες κι ώρες παραστάσεων: Δευτέρα, Τρίτη, Σάββατο, Κυριακή στις 21:000
Τιμές Εισιτηρίων:  κανονικό: 20€, άνω των 65: 17€, φοιτητικό/νεανικό (κάτω των 22)/ ανέργων/ΑμεΑ:14€

«Η Μεγάλη Χίμαιρα» του Μ.Καραγάτση

«Η Μήδεια είναι ο φυσιολογικός άνθρωπος, που το ερωτικό πάθος του σκοτίζει το λογικό, όπως στον κάθε φυσιολογικό άνθρωπο» (Μ. Καραγάτσης)
 Η Μεγάλη Χίμαιρα του Μ. Καραγάτση, η παράσταση – φαινόμενο σε σκηνοθεσία Δ. Τάρλοου, που μέτρησε 400 παραστάσεις και 100.000 θεατές και δεν έπαψε ποτέ να είναι sold-out τα τελευταία τρία χρόνια όπου κι αν παίχτηκε, ενώ έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές από το σύνολο των δημοσιογράφων και τα πλέον αναγνωρισμένα ελληνικά βραβεία.
Σε αυτό το επικό ερωτικό μελόδραμα παρακολουθούμε την ιστορία μιας Γαλλίδας, της Μαρίνας Μπαρέ, που έρχεται να ζήσει στην Ελλάδα ερωτευμένη και παντρεμένη με έναν Έλληνα εφοπλιστή, αλλά και παθιασμένη με την ελληνική κλασσική παιδεία. Ερχόμενη σε επαφή, όμως, με την ίδια τη χώρα των ονείρων της, συναντά τις δικές της Χίμαιρες: το δραματικό τοπίο, τραχύ κι αισθησιακό ταυτόχρονα, την παρασύρει σε μια μοιραία δίνη πάθους, πυροδοτεί τα παλιά ψυχολογικά της τραύματα και την οδηγεί στην αυτοκαταστροφή.
Ο Καραγάτσης σε αυτό το μυθιστόρημα, που κλείνει τη γνωστή τριλογία «Γιούγκερμαν - Λιάπκιν - Χίμαιρα», μελετάει ενδελεχώς τη δυνατότητα προσαρμογής των ξένων στην ελληνική πραγματικότητα, αλλά και την αμφιθυμία των Ελλήνων απέναντι στη Δύση. Κρύβει καλά τον ακραίο και κατάμαυρο ρομαντισμό του κάτω από πέπλο κυνισμού ή και ωμότητας.  Βαθιά απελπισμένος ο ίδιος, μετατρέπει τη  Μαρίνα σε χίμαιρα, αρνούμενος την έννοια της αγάπης. Νομίζουμε ότι πετυχαίνουμε, ερωτευόμαστε, δημιουργούμε πνευματικά. Όλα εν τέλει καίγονται κάτω από το σκληρότατο ελληνικό φως. Σαν μύγες μαγευόμαστε από το άγνωστο, για να γίνουμε παρανάλωμα σε μια στιγμή. Αυτή τη μοιραία στιγμή περιγράφει ο Καραγάτσης.

Διασκευή: Στρατής Πασχάλης
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου
Σκηνικά - Κουστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου
Μουσική: Κατερίνα Πολέμη
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Κίνηση - Χορογραφία: Ζωή Χατζηαντωνίου
Στίχοι τραγουδιών: Στρατής Πασχάλης
Σκηνοθεσία κινηματογραφικού μέρους: Χρήστος Δήμας                                                                                                       
Διευθυντής Φωτογραφίας - Μοντέρ κινηματογραφικού μέρους: Γιώργος Αργυροηλιόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτη κινηματογραφικού μέρους: Στέλλα Χαριτοπούλου
Hair Design: Χρόνης Τζήμος
Μακιγιάζ: Εύη Ζαφειροπούλου
Βοηθοί σκηνοθέτη: Άννα Πασπαράκη, Δήμητρα Κουτσοκώστα
Βοηθός σκηνογράφου: Τίνα Τζόκα
Βοηθός χορογράφου: Κορίνα Κόκκαλη
Φωτογραφίες: Βάσια Αναγνωστοπούλου
Video-Trailer: Σωκράτης Σπανός
Ζωγραφική σκηνικού: Νίκος Καρράς
Κατασκευή σκηνικού: Lazaridis Scenic Studio
Παίζουν: Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Μάξιμος Μουμούρης, Δημήτρης Μοθωναίος, Σμαράγδα Σμυρναίου, Ειρήνη Φαναριώτη, Βασιλική Παναγιώτογλου, Μανιώ Τάρλοου, Καίτη Μανωλιδάκη, Δημήτρης Τάρλοου
Κινηματογραφική διανομή
Μητέρα: Esther Andre Gonzalez
Γιατρός: Andre Maia
Συμβολαιογράφος: Gilles Touchais
Άγνωστος: Κωνσταντίνος Μιζαράς
Νομάρχης: Γιάννης Αναστασάκης
Εισαγγελέας: Αλέξανδρος Μυλωνάς
Ιταλός ναύτης: Νίκος Χαρίσης
Από 19 Σεπτεμβρίου έως 9 Οκτωβρίου 2017
Ημέρες κι ώρες παραστάσεων: Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 20:30, Τετάρτη και Κυριακή στις 19:00
Τιμές εισιτηρίων: κανονικό: 20€, άνω των 65: 17€, φοιτητικό/νεανικό (κάτω των 22)/ ανέργων/ΑμεΑ:14€

 «Ο κήπος του Ραπατσίνι» (εμπνευσμένο από την «Κόρη του Ραπατσίνι» του Ναθάναελ Χώθορν)

 «Γιατί το χτες και το αύριο δεν υπάρχουν: τα πάντα είναι σήμερα.»
Ο κήπος του Ραπατσίνι: μία συνάντηση της Όλιας Λαζαρίδου και του εικαστικού Άγγελου Παπαδημητρίου πάνω στο διήγημα του Ναθάναελ Χώθορν, “Η κόρη του Ραπατσίνι”. Η Όλια Λαζαρίδου σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί κι ο Άγγελος Παπαδημητρίου στήνει το εικαστικό περιβάλλον της παράστασης, στην οποία επίσης παίζουν ο Ερρίκος Μηλιάρης και η Δανάη Ρούσσου. Πρόκειται για ένα λυρικό-δραματικό ποίημα, ένα σκοτεινό παραμύθι για μεγάλους, με ατμόσφαιρα παρόμοια με αυτήν των διηγημάτων του Πόε και του Μπόρχες, γραμμένο το 1844.  Η ιστορία λαμβάνει χώρα σ’ ένα μακρινό́, ακαθόριστο παρελθόν μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας. Ο Τζιοβάνι, νεαρός φοιτητής, έρχεται να σπουδάσει στην Πάντοβα της Ιταλίας. Εκεί γνωρίζει κι ερωτεύεται την Βεατρίκη. Η Βεατρίκη είναι περιορισμένη σ’ έναν τεχνητό́ κήπο γεμάτο από́ δηλητηριασμένα φυτά́ που είναι -κι αυτά όπως κι εκείνη- δημιούργημα ενός ιδιόρρυθμου σκοτεινού επιστήμονα - κηπουρού. Ο Τζιοβάνι για να την ελευθερώσει από τον δηλητηριασμένο κήπο της δίνει το αντίδοτο...
 
Μετάφραση: Στέλιος Βαφέας
Σκηνοθεσία - Διασκευή: Όλια Λαζαρίδου
Εικαστική σύνθεση - Κοστούμια - Φωτισμοί: Άγγελος Παπαδημητρίου
Πρωτότυπη Μουσική: Κορνήλιος Σελαμσής
Παίζουν: Όλια Λαζαρίδου, Ερρίκος Μηλιάρης, Δανάη Ρούσσου
Από Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017 και για 20 μόνο παραστάσεις
Ημέρες κι ώρες παραστάσεων: Τετάρτη-Σάββατο στις 21:00, Κυριακή στις 19:00
Τιμές εισιτηρίων: 10€ (Προσφορά έως την πρεμιέρα στις 18/10)
«Η Αγριόπαπια» του Ερρίκου Ίψεν 
"Αν έχεις εσύ δίκιο κι εγώ άδικο, τότε δεν αξίζει να τη ζει κανείς αυτή τη ζωή."
Ο Γκρέγκερς επιστρέφει στην πατρίδα του μετά από χρόνια απουσίας, έχοντας αναπτύξει τη φιλοσοφία του για τη ζωή, που συνοψίζεται στον αγώνα για επίτευξη της αλήθειας με κάθε θυσία. Επιστρέφοντας ξανασυναντά τον παιδικό του φίλο Γιάλμαρ Έκνταλ, ο οποίος ζει σε μία πλάνη ως προς την οικογενειακή του γαλήνη, τη συζυγική του ευτυχία και το μέγεθος της προσωπικότητάς του. Ο Γκρέγκερς βρίσκει ευεπίφορο πεδίο άσκησης της φιλοσοφίας του και οδηγεί την οικογένεια Έκνταλ στην καταστροφή της ψευδαίσθησής της. Η αλήθεια πρέπει να αποκαλύπτεται, όποιο κι αν είναι το κόστος, διότι μόνο τότε κανείς μπορεί να γίνει κοινωνός της ιδεώδους ζωής, υποστηρίζει ο Γκρέγκερς κατά την αντιπαράθεσή του με τον Ρέλινγκ πάνω στη μοίρα του Γιάλμαρ. Το ζωτικό ψεύδος είναι η θεραπεία διά πάσαν νόσον, αντιτείνει ο πνευματικός του αντίπαλος. Ο Ερρίκος Ίψεν, ένας από τους μεγαλύτερους στοχαστές του παγκόσμιου θεάτρου, επιχειρεί να πάρει θέση στο αιώνιο αυτό ερώτημα με την Αγριόπαπια, μια ποιητική και γεμάτη συμβολισμούς ιλαρατραγωδία, στην οποία κανένα από τα ενδιαφερόμενα πρόσωπα δεν κατορθώνει να γίνει ρομαντικός ήρωας. Εάν πιστέψουμε τον συγγραφέα, πρόκειται για ένα έργο που περιορίζεται σ’ έναν κλειστό οικογενειακό κύκλο, και δεν έχει προεκτάσεις πολιτικές ή κοινωνικές. Κι όμως, με το έργο του παρουσιάζει και μία ακόμη πικρή εικόνα του ανθρώπου: η μεσαία τάξη δεν διαθέτει καμία δύναμη και καμία αυτοπεποίθηση κι εξαρτάται πλήρως από την ανώτερη: ό,τι κατέχει ο Γιάλμαρ, το έχει χάρη στον Βέρλε, και η μόνη του πιθανότητα για αλλαγή είναι η διαφώτισή του από τον Γκρέγκερς· από εκείνον που θέλει να «σώσει» με κάθε κόστος την αγριόπαπια από τον βυθό και που οδηγεί τελικά την οικογένεια του Γιάλμαρ στην συντριβή. 
Ο σκηνοθέτης της παράστασης, Δημήτρης Τάρλοου, σημειώνει: «Σε μια χώρα όπου η συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας τρέφεται από τα ζωτικά της ψεύδη, ιδεολογικά και ιστορικά, σε μια χώρα που κανείς δεν θέλει να κοιτάζει τον εαυτό του στον καθρέφτη, σ’ έναν τόπο που έχει εξορίσει ό,τι αληθινό και ουσιώδες, που έχει μετατρέψει τη φύση σε τσιμέντο, εκεί μας μεταφέρει η Αγριόπαπια. Στην πατρίδα των παθιασμένων αγωνιστών με τις φουσκωμένες τσέπες, εκείνων που εξαιτίας των δικών τους τραυμάτων, συμπλεγμάτων και ανεπαρκειών δεν διστάζουν να καταστρέψουν τα πάντα γύρω τους, σ’ έναν τόπο αυταπάτης, ντρόγκας και ακραίου συμφέροντος. Σε μια χώρα με θύματα παιδιά και εφήβους που σαν τις κυνηγημένες από τις άθλιες καραμπίνες αγριόπαπιες, χώνουν το κεφάλι μέσα στην λάσπη του βυθού και μένουν για πάντα εκεί. Ακίνητα και σιωπηλά». 
 
Μετάφραση - Απόδοση - Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου
Συνεργάτις Δραματουργός: Έρι Κύργια
Σκηνικά - Κοστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου
Μουσική: Nalyssa Green
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Σκηνοθεσία κινηματογραφικού μέρους: Χρήστος Δήμας
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Δήμητρα Κουτσοκώστα, Ελένη Μιχαηλίδου, Μάγδα Καυκούλα
Φωτογραφίες - trailer παράστασης: Βάσια Αναγνωστοπούλου
Παίζουν: Θέμης Πάνου, Γιάννος Περλέγκας, Γιώργος Μπινιάρης, Γιάννης Κότσιφας, Λένα Δροσάκη, ΣίσσυΤουμάση, Άννα Μάσχα, Αντίνοος Αλμπάνης,  Γιάννης Καπελέρης, Αλκιβιάδης Μαγγόνας, Στέργιος Κοντακιώτης, Νίκος Πυροκάκος, Ανδρέας Νάτσιος, Γιάννης Γούνας
Έναρξη παραστάσεων: 22 Νοεμβρίου 2017
Ημερομηνίες κι ώρες παραστάσεων: Τετάρτη και Κυριακή στις 19:00, Πέμπτη-Σάββατο στις 21:00
Τιμές εισιτηρίων: κανονικό 15€ (προσφορά έως την πρεμιέρα, 22 Νοεμβρίου), περιορισμένης θέασης 14€
«Λήθη» του Δημήτρη Δημητριάδη
«Ξεχάστε με.» Μ' αυτήν την έκκληση, –επίκληση και παράκληση μαζί– ολοκληρώνει τον κύκλο του εκείνος που ξεκίνησε απευθυνόμενος σε όλους ή σε κανέναν, λέγοντας «Τώρα αρχίζω.». Εκείνος, σύμφωνα με τον συγγραφέα του, είναι ο άνθρωπος που έχει φτάσει στο σημείο που υπερβαίνει κάθε προηγούμενο σημείο, που έχει κατακτήσει πλήρη εποπτεία της ζωής του, που επιζητεί κι επιδιώκει πλέον μόνο το επέκεινα αυτού που συνιστούσε μέχρι τότε το σύνολο του κόσμου. Είναι ο άνθρωπος που αποποιείται οποιαδήποτε κατάκτηση και οποιοδήποτε κέρδος, που αποτιμά τα οφέλη της δόξας και της ματαιοδοξίας, που σταθμίζει τα κεκτημένα και τις απώλειες, που υπερβαίνει νίκες και ήττες, τα μεγαλεία και τις κατοχυρώσεις τους. Είναι ο άνθρωπος που δεν επικαλείται πλέον παρά εκείνο που απομένει, όταν όλα έχουν διανυθεί κι έχουν εξαντληθεί τόσο ως ιδιωτική όσο και ως δημόσια περιπέτεια: την παραδοχή μιας ολικής εξαφάνισης, την άλλη όψη της ολικής λύτρωσης, τη μοναδική και απόλυτη αντιστοιχία με την αναπόδραστη θνητότητα. Η Λήθη είναι ένας άνθρωπος στο μεταίχμιο, όπως και η χώρα μας. Ένα βήμα ακόμα και βυθίζεται στην ευεργετική λησμονιά της. Ο θάνατος είναι ο φόβος του θανάτου και η κόρη της Έριδας, η αδερφή του Θανάτου και του Ύπνου μας αφηγείται πόσο σημαντικό είναι να αφήνεσαι στο τίποτα.
Το έργο έχει αποσπάσει τον Έπαινο Δραματουργίας Ελληνικού Έργου «Κάρολος Κουν» το 2011 και το Πρώτο Βραβείο Νεοελληνικού Έργου στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού του Αθηνοράματος την ίδια χρονιά. Ο Δημοσθένης Παπαδόπουλος, που ερμήνευσε πρώτος τον μονόλογο είχε λάβει το Βραβείο Ερμηνείας Ελληνικού Έργου «Κάρολος Κουν» το 2011.
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου
Σκηνικά - Κοστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου
Μουσική: Blaine Reininger
Φωτισμοί: Σοφία Αλεξιάδου
Φωτογραφίες - trailer παράστασης: Βάσια Αναγνωστοπούλου
Παίζει η Μαριάννα Δημητρίου
Από 5 Δεκεμβρίου 2017 έως 5 Φεβρουαρίου 2018
Ημέρες κι ώρες παραστάσεων: Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00
Τιμές εισιτηρίων: 10€ (προσφορά μέχρι την πρεμιέρα στις 5/12)
«Ο Αδαής κι ο Παράφρων» του Τόμας Μπέρνχαρντ
 
Μια μεγάλη ντίβα της όπερας, πρόκειται να τραγουδήσει στον «Μαγικό Αυλό» του Μότσαρτ για διακοσιοστή εικοστή δεύτερη φορά. Εξαντλημένη από την πειθαρχία που έχει επιβάλλει στον εαυτό της και από την επαναλαμβανόμενη έκθεση της στην κρίση του κοινού,  αποφασίζει να ματαιώσει τις προγραμματισμένες εμφανίσεις της και να αποσυρθεί με τον τυφλό πατέρα της στην εξοχή. Εκείνος όμως, αλκοολικός και φιλοχρήματος, έχει εναποθέσει όλη του τη ζωή στην τραγουδιστική καριέρα της κόρης του. Ανάμεσά τους βρίσκεται ένας γιατρός, «δόκτωρ» Ιατροδικαστικής, παθιασμένος με την ανθρώπινη ανατομία, αλλά αδιάφορος για την ανθρώπινη ύπαρξη. Πώς επιδρά η τελειομανία, η στείρα εξειδίκευση, η υπέρμετρη συγκέντρωση, ο αυστηρός αυτοπεριορισμό, πάνω στον καλλιτέχνη; Η τέχνη, η επιστήμη, ακόμη και η σχέση γονιού και παιδιού, αποδεικνύονται ανεπαρκείς και καταστροφικές για την πλήρωση των ανθρώπινων αναγκών. Ο Μπέρνχαρντ μετατρέπει την ιατρική σε επιστήμη της αποσύνθεσης και τη μουσική σε τέχνη της αποπροσωποποίησης και της καταστροφής. Ο μεγάλος Αυστριακός συγγραφέας επιστρατεύει το γκροτέσκο και «χολερικό»  χιούμορ του για να υπογραμμίσει το υπαρξιακό άγχος των ηρώων του. Μια άγρια κωμωδία για την τραγωδία της τέχνης, της επιστήμης και της γονεΐκής χειραγώγησης.
Μετάφραση: Γιώργος Δεπάστας
Σκηνοθεσία: Γιάννος Περλέγκας
Σκηνικά - Κοστούμια: Λουκία Χουλιάρα
Κίνηση: Δήμητρα Ευθυμιοπούλου
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Βίντεο: Ιάσονας Αρβανιτάκης
Βοηθός σκηνοθέτη: Μάγδα Καυκούλα
Βοηθός σκηνογράφου: Γεωργία Μπούρα
Σχεδιασμός μακιγιάζ: Εύη Ζαφειροπούλου
Σχεδιασμός κομμώσεων: Χρόνης Τζήμος
Σχεδιασμός ήχου: Δημήτρης Τσούκας, Γιώργος Μιχαλόπουλος
Φωνητική διδασκαλία: Ευαγγελία Καρακατσάνη
Φωτογραφίες παράστασης: Karol Jarek, Ιάσονας Αρβανιτάκης, Γιάννης Πρίφτης
Διανομή
Βασίλισσα της Νύχτας: Ανθή Ευστρατιάδου
Κυρία Φάργκο/Σερβιτόρος Βίντερ: Γιάννης Καπελέρης
Πατέρας: Χρήστος Μαλάκης
Δόκτωρ: Γιάννος Περλέγκας
Από 16 Ιανουαρίου έως 11 Φεβρουαρίου 2018
Ημέρες κι ώρες παραστάσεων: Τρίτη στις 20:30, Σάββατο στις 17:00, Κυριακή στις 16:00
Τιμές εισιτηρίων: 12€ (προσφορά μέχρι την πρεμιέρα στις 16/1)

«Το Ευχαριστημένο» της Μαρίνας Καραγάτση

"Ψεύτρα ζωή…"
«Το Ευχαριστημένο», το μυθιστόρημα της Μαρίνας Καραγάτση, που απέσπασε το Βραβείο του περιοδικού «Διαβάζω» το 2009, θα παρουσιαστεί στο Θέατρο ΠΟΡΕΙΑ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου. Η διασκευή, που μετατρέπει τους απολογητικούς, απολογιστικούς και συγχωρητικούς μονολόγους σε πλήρες θεατρικό έργο και που υπογράφει η Έρι Κύργια, μας μεταφέρει στο σπίτι της οικογένειας του συγγραφέα Μ. Καραγάτση. Μέσα σε τρεις ημέρες αγρύπνιας του λογοτέχνη και μέσα από το βλέμμα της μικρής Μαρίνας, αποκαλύπτονται όλα όσα στοίχειωσαν και πλήγωσαν μία από τις πιο γνωστές οικογένειες της Ελλάδας, ή απλώς μία οικογένεια. Και αν οι σκοτεινές στιγμές υπερέχουν των φωτεινών, η συμφιλίωση με το παρελθόν αποδεικνύεται ο μόνος δρόμος.
 
Διασκευή: Έρι Κύργια
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου
Σκηνικά - Κοστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου
Μουσική:  Nalyssa Green
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Βοηθοί σκηνοθέτη: Δήμητρα Κουτσοκώστα, Θωμαΐς Γκερλεκτσή
Φωτογραφίες - trailer παράστασης: Βάσια Αναγνωστοπούλου
 Διανομή
Λασκαρώ: Καίτη Μανωλιδάκη
Μαρίνα: Σίσσυ Τουμάση
Μίνα: Σμαράδγα Σμυρναίου
Νίκη: Ειρήνη Δράκου
Καραγάτσης: Χρήστος Μαλάκης
Από 22 Φεβρουαρίου έως 3 Ιουνίου 2018
Ημέρες κι ώρες παραστάσεων: Πέμπτη στις 20:30, Σάββατο στις 18:00, Κυριακή στις 17:00
Τιμές εισιτηρίων: 12€ (προσφορά μέχρι την πρεμιέρα στις 22/2)

Μαντώ Χαντζή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΡΙΜΑ… της Μαρίνας Σωτηροπούλου

  ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΡΙΜΑ… της Μαρίνας Σωτηροπούλου / Νέο έργο Μια επίκαιρη κωμωδία για την παρακμή της πολιτικής αλλά και της κοινωνίας ΠΡΕΜΙΕΡΑ Σάβ...