Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019

Voce di donne

Η Ιταλία του 17ου αιώνα ήταν η κοιτίδα του μπαρόκ, με την τέχνη να ενώνει τον άνθρωπο με το θείο, μέσα από την συναισθηματική έκσταση Ένα λυρικό ταξίδι από τον μεταρρυθμιστή της φωνητικής δημιουργίας Claudio Monteverdi στο λαμπερό κόσμο της λυρικής ακροβασίας του Antonio Vivaldi και στην εκρηκτική λάμψη της βενετσιάνικης όπερας, με τη διεθνούς φήμης Ιταλίδα μετζο σοπράνο Monica Minarelli και την σοπράνο Έφη Δημητρέλου
Monica Minarelli μεσόφωνος

Έφη Δημητρέλου σοπράνο

Γιούλη Βεντούρα τσέμπαλο

Μυρσίνη Βεστάκη φλάουτο με ράμφος, βιολί

Ιωάννα Σοφρώνη βιόλα

Παντελής Λαλεδάκης φαγκότο

Monica Minarelli

Η μεσόφωνος Monica Minarelli σπούδασε πιάνο και κλασσικό τραγούδι στa Μπολόνια με τον G.B.Martini (Bologna)κα ιG. Frescobaldi ( Ferrara). Μαθήτευσε δίπλα στους Sesto Bruscantini και Franca Mattiucci. Ώθηση στην καριέρα της έδωσε η συμμετοχή της στον διεθνή διαγωνισμό Luciano Pavarotti στην Φιλαδέλφεια όπου έκανε αίσθηση η ερμηνεία της στο ρεπερτόριο των Mozart και Rossini.
Έχει ερμηνεύσει πληθώρα ρόλων στα πιο σημαντικά θέατρα της Ιταλίας όπως στο San Carlo di Napoli,Teatro Opera di Roma ,Carlo Felice di Genova,Teatro Massimo di Palermo, Έχει συμμετάσχει στην όπερα Fedora (Giordano) στο Teatro a La Scala di Milano υπό την διεύθυνση του Andrea Cavazenni και έχει ερμηνεύσει Cherubino (Nozze di Figaro) στο Teatro Comunale di Ferrara με μαέστρο τον Claudio Abbado. Άλλες συμμέτοχες της συμπεριλαμβάνονται οι Traviata ,Nozze di Figaro στο θέατρο Massimo,,’Vincenzo Bellini’ di Catania Notte di Maggio (Rimsky Korsakov) ‘La sposa Venduta ”(Smetana) die fliegende Hollander (Wagner ) Jenufa (Janacek) στο Teatro Comunale di Bologna ,Il Mastrimonio Segretto (Cimarosa) με μαέστρο τον Roberto Zarpellon σε σκηνοθεσία Emiliana Pari ,Gianni Schicchi στην Πίζα και τον ομώνυμο ρόλο της Κάρμεν σε μια πληθώρα Ιταλικών θεάτρων Το 2015 συμμετείχε στο ανέβασμα της όπερας Giovanna d’Arco (Verdi) στο Teatro a La Scala di Milano Εκτός Ιταλίας έχει τραγουδήσει στην Δρέσδη στην Στουτγάρδη στην Ζυρίχη όπου πραγματοποίησε το ντεμπούτο της ως Κάρμεν στο Δουβλίνο ,στην Βασίλεια (Amneris ,Azuzena)στο Βερολίνο (Ulrica Un ballo in Maschera ) στην κρατική όπερα της Βέρνης στη La Gazzetta Tetro de Wallonie Liege στο Βέλγιο και στο Konzert House της Βιέννης .Ulrica Un ballo in Maschera Το 2009 έλαβε την τιμητική διάκριση Grande Academico στο Konzert House .Έχει ένα τεράστιο ρεπερτόριο σε διάφορες γλώσσες έχοντας λάβει μέρος σε πολλά ρεσιτάλ Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι εμφανίσεις της με τον διάσημο πιανίστα Leone Maggiera στο Circola to di Bologna στην μνήμη του θρυλικού τενόρου Luciano Pavarotti .

Γιούλη Βεντούρα

Η Γιούλη Βεντούρα ,γεννήθηκε στην Αθήνα, πήρε το δίπλωμα του τσέμπαλου, τον Ιούνιο του 1999 με άριστα από τη σχολή Vignanelli στο Atheneum με καθηγήτρια την τσεμπαλίστα και λογοτέχνιδα Μαργαρίτα Δαλμάτη Από το 2005 συνέχισε τις σπουδές της με τον prof. Gordon Murray καθηγητή στο Univertität für Musik und Darstellende Kunst της Βιέννης με τον οποίο μελέτησε έργα γερμανικού μπαρόκ καθώς και έργα 20 αιώνα Σήμερα συνεχίζει με την τσεμπαλίστα Blandine Verlet στο Παρίσι cours de perfectionnement Συνεργάζεται με την Ένωση Ελλήνων Μουσουργών από το 2000 καθώς στο ωδείο Νικόλαος Μάντζαρος επί σειρά ετών θεσμοθέτησε τον κύκλο συναυλιών ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΕΜΠΑΛΟ υπό την αιγίδα της Ένωσης και πολλοί Έλληνες συνθέτες της έχουν αφιερώσει έργα όπως Μπάμπης Κανάς, Παύλος Βεντούρας Σπύρος Μάζης ,Κωνσταντίνος Λυγνός Ο Μίμης Πλέσσας, το 2004 έγραψε και αφιέρωσε στη Γιούλη Βεντούρα το πρώτο κονσέρτο για τσέμπαλο Έλληνα συνθέτη, το οποίο παρουσίασε σε 1η εκτέλεση στις 25 Απριλίου 2005 στην αίθουσα Δαΐς με κουαρτέτο εγχόρδων, καθώς και αρκετά έργα για σόλο τσέμπαλο και μουσικής δωματίου Παρουσίασε το έργο After Handels Vesper του Gavin Bryars παρουσία του συνθέτη σε επίσκεψη του στην Αθήνα το έργο ηχογραφήθηκε και είναι στο επίσημο site του συνθέτη ως ερμηνεία αναφοράς Το έτος 2010 συνεργάστηκε με την Ορχήστρα των Χρωμάτων ως σολίστ, ερμηνεύοντας σε πρώτη εκτέλεση στην Ελλάδα, το κοντσέρτο του Φίλιπ Γκλας .υπό την διεύθυνση του Μίλτου Λογιαδη Το 2014 έπαιξε ζωντανά και παρουσίασε στο Τρίτο πρόγραμμα για πρώτη φορά στο ραδιόφωνο τις Παραλλαγές Γκολντμπεργκ του Ι.Σ Μπαχ Έχει ηχογραφήσει έργα για σόλο τσέμπαλο Γερμανών συνθετών , έργα Ελλήνων συνθετών καθώς και τις Παραλλαγές Γκολντμπεργκ Έχει την καλλιτεχνική διεύθυνση του τμήματος Παλαιάς Μουσικής του ωδείου Νικόλαος Μάντζαρος οπού έχει προσκαλέσει και διοργανώσει σεμινάρια με διεθνούς φήμης καλλιτέχνες όπως Mark Kroll, του τσεμπαλίστα και αρχιμουσικού της ορχήστρας και χορωδίας Baroque του Amsterdam, Ton Koopman και του τσεμπαλίστα και οργανίστα, καθηγητή της London Royal Academy of Music, Terence Charlston,τον Bob Van Asperen ,τον Pierre Hantai τον Michael Chance ,Berten D’Hollander…. Από το 2018 ίδρυσε και διευθύνει το μπαρόκ σύνολο CORDE VARIANTI

Νέα λαμπρή τσεμπαλίστα με υπέροχο τουσε και ρυθμική πλαστικότητα ….κριτική του Γιώργου Λεωτσακου στην εφημερίδα express 6-3-2010

Εφη Δημητρέλου

Η Εφη Δημητρέλου , γεννήθηκε στην Αθήνα. Ξεκίνησε τις σπουδές της στο Εθνικό ωδείο με την Γωγώ Γεωργιλοπούλου και στη συνέχεια στο ωδείο Φ.Νακας με την Λυδία Αγγελοπούλου από όπου πήρε δίπλωμα μονωδίας με άριστα παμψηφεί και πρώτο βραβείο έχει τραγουδήσει τον ρόλο της Lucy στo έργο «the beggar’s opera» του J.Gay και στις όπερες »το Δαχτυλίδι της μάνας» του Μ.Καλομοίρη,στην »Τraviata» του G.Verdi ,στην »Μ.Βutterfly» του G.Puccini και στη “μοντέρνα καμαριέρα “του Ν. Χατζηαποστόλου το ρολο της Μαριας.Στο δημοτικό θέατρο Κέρκυρας έχει τραγουδήσει στην όπερα»il campiale di matrimonio» του Rossini .Το 2004 κέρδισε το Α΄ βραβείο τραγουδιού στο διαγωνισμό του ΣΗΜΟ.Είναι μόνιμο μέλος της χορωδίας της ΕΛΣ. Από το 2016 συνεργάζεται με την τσεμπαλίστα Γιούλη Βεντούρα ως duo Nobili Donne σε έργα μπαρόκ και σύγχρονου ρεπερτορίου και έχουν κάνει ρεσιτάλ στο θέατρο Ιλίσια(2016), στην Αναγνωστική εταιρεία Κέρκυρας (2016) και στο θέατρο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης σε συναυλία της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών (2017) Είναι μέλος του μπαρόκ συνόλου CORDE VARIANTI

Γιάννα Μυρσίνη Βεστάκη

Η Γιάννα Μυρσίνη Βεστάκη είναι διπλωματούχος βιολιού (τάξη Βασίλη Παπά), σύνθεσης (τάξη Ευάγγελου Κοκκόρη), πτυχιούχος φλάουτου με ράμφος (τάξη Δημήτρη Κούντουρα) και πτυχιούχος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης φοιτά στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Μουσικές Τέχνες- Ερμηνεία και εκτέλεση / Παλαιά Μουσική» του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων μουσικής παιδαγωγικής και παλαιάς μουσικής. Διδάσκει βιολί, φλάουτο με ράμφος, μουσική προπαιδεία, βρεφονηπιακή μουσική αγωγή και ανώτερα θεωρητικά. Έχει συμμετάσχει σε πολλές συναυλίες και παραστάσεις με συμφωνικές ορχήστρες, ορχήστρες εγχόρδων και σύνολα μουσικής δωματίου (Καμεράτα με όργανα εποχής, Metropolitan Symphony Orchestra of Athens, Αθηναϊκή Συμφωνική Ορχήστρα Νέων, Ορχήστρα Τμήματος Μουσικών Σπουδών κ.α.) Είναι ενεργό μέλος της Συνθετικής Ομάδας Δημιουργικής Μουσικής Δράσης “Les coqs musiciens” και του συνόλου εθνικ/τζαζ/μουσικής δωματίου “Gitante”. Είναι μέλος του μπαρόκ συνόλου CORDE VARIANTI

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Ώρα: 20.30

Εισιτήρια: 20, 15, 10 ευρώ

Πληροφορίες-κρατήσεις: 2103611206


https://www.facebook.com/events/348626035972979/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΡΙΜΑ… της Μαρίνας Σωτηροπούλου

  ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΡΙΜΑ… της Μαρίνας Σωτηροπούλου / Νέο έργο Μια επίκαιρη κωμωδία για την παρακμή της πολιτικής αλλά και της κοινωνίας ΠΡΕΜΙΕΡΑ Σάβ...