To Δευτερότριτο, 22 και 23/11/2021 θα είναι το τελευταίο και στη συνέχεια μετακινείται Παρασκευή - Σάββατο για τα επόμενα τρία Παρασκευο-Σάββατα: Επομένως το πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:
Δευτέρα 22, Τρίτη 23/11
Παρασκευή 26, Σάββατο 27 Νοεμβρίου
Παρασκευή 3 και Σάββατο 4 Δεκεμβρίου
Παρασκευή 10 και Σάββατο 11 Δεκεμβρίου
Covid-free παραστάσεις (μόνο εμβολιασμένοι) κάθε Παρασκευή και Σάββατο από 26 Νοεμβρίου έως 11 Δεκεμβρίου.
Θέατρο Καλλιρόης, Καλλιρόης 10 Αθήνα
ώρα 21:30
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ
TICKET SERVICES
- *τηλεφωνικά: 210 7234567
- *online: www.ticketservices.gr
- *Με φυσική παρουσία στο εκδοτήριο του ticketservices, Πανεπιστημίου 39, Αθήνα
- *Στο ταμείο του θεάτρου την ημέρα της παράστασης
TICKET SERVICES
- *τηλεφωνικά: 210 7234567
- *online: www.ticketservices.gr
- *Με φυσική παρουσία στο εκδοτήριο του ticketservices, Πανεπιστημίου 39, Αθήνα
- *Στο ταμείο του θεάτρου την ημέρα της παράστασης
Τιμές:
12 ευρώ κανονικό
10 ευρώ μειωμένο (μαθητές, σπουδαστές, άνεργοι)
12 ευρώ κανονικό
10 ευρώ μειωμένο (μαθητές, σπουδαστές, άνεργοι)
- ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ-
τηλέφωνο επικοινωνίας/πληροφορίες: 6940211739
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθέτης/ηθοποιός: Βασίλης Νανάκης
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση/Μουσικός επί σκηνής: Μικές Σακελλίου
Σκηνικά/κοστούμια: Χρήστος Καραμέρος
Κατασκευή ρούχων: Άννα Ντιντή
Φωτογραφίες: John De Paro
Σκηνοθέτης/ηθοποιός: Βασίλης Νανάκης
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση/Μουσικός επί σκηνής: Μικές Σακελλίου
Σκηνικά/κοστούμια: Χρήστος Καραμέρος
Κατασκευή ρούχων: Άννα Ντιντή
Φωτογραφίες: John De Paro
Παραγωγή:
Quantum Body Athens Butoh dance Group
Quantum Body Athens Butoh dance Group
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο Γκράχαμ, ένας Άγγλος εργένης πενηντάρης, ζει μια ιδιαίτερη, αλλά ήσυχη και κατά τους τύπους ζωή, προσκολλημένος ακόμη στη μητέρα του. Αυτή την οικογενειακή γαλήνη, έρχεται να διαταράξει μια απρόσμενη συνάντηση στο δρόμο με ένα παλιό φλερτ της μητέρας που αναζοπυρώνεται και φτάνει στα πρόθυρα του γάμου.
Οι εξελιξεις αυτές απειλούν τη ζωή και τον εύθραυστο ψυχισμό του, ιδιαιτέρως μπροστά στην προοπτική να εξαναγκαστεί να μετακομίσει από το σπίτι του ώστε να ζήσει εκει η μητέρα με το νέο της σύζυγο. Για καλή τύχη του Γκράχαμ, η μοίρα αποφασίζει να τον σώσει ώστε να συνεχίσει τη φυσιολογική αν και νοσηρή ζωή του, υπό την γλυκιά “τυρανία” της μητέρας του.
Ο Γκράχαμ, ένας Άγγλος εργένης πενηντάρης, ζει μια ιδιαίτερη, αλλά ήσυχη και κατά τους τύπους ζωή, προσκολλημένος ακόμη στη μητέρα του. Αυτή την οικογενειακή γαλήνη, έρχεται να διαταράξει μια απρόσμενη συνάντηση στο δρόμο με ένα παλιό φλερτ της μητέρας που αναζοπυρώνεται και φτάνει στα πρόθυρα του γάμου.
Οι εξελιξεις αυτές απειλούν τη ζωή και τον εύθραυστο ψυχισμό του, ιδιαιτέρως μπροστά στην προοπτική να εξαναγκαστεί να μετακομίσει από το σπίτι του ώστε να ζήσει εκει η μητέρα με το νέο της σύζυγο. Για καλή τύχη του Γκράχαμ, η μοίρα αποφασίζει να τον σώσει ώστε να συνεχίσει τη φυσιολογική αν και νοσηρή ζωή του, υπό την γλυκιά “τυρανία” της μητέρας του.
ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΕΑΝ Η ΜΙΜΗΣΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ;
Το αστικό οικοδόμημα του Γκράχαμ δουλεύει ρολοι ,μέσω της αέναης επανάληψης και της ενεργοποίησης των νευρώσεων του. Δεν υπάρχει κανένας υπαρξιακός προβληματισμός για την κοινωνία και την ηθική η τις αξίες της.
Όταν όμως αυτό διαταράσεται μέσω της διακοπής της μίμησης του, τότε οι νευρώσεις που αποτελούν τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα του, απορυθμίζονται. Εμφανίζεται τότε ο φόβος για το καινούργιο, μια αναζήτηση του πραγματικού εαυτού. Αλλά αυτό είναι κάτι πάνω στο οποίο ο Γράχαμ δεν έχει καμία προπαιδεία, καθώς αδυνατεί να απαλλαγεί απο τις νευρώσεις του. Με το κωμικο-τραγικό να συντελείται από την ανάγκη για την διατήρηση της κανονικότητας που είναι μεγαλύτερη από την ανάγκη για ελευθερία.
Ίσως 'οταν η μίμηση σταματήσει, πάψει και η τραγωδία.
Το αστικό οικοδόμημα του Γκράχαμ δουλεύει ρολοι ,μέσω της αέναης επανάληψης και της ενεργοποίησης των νευρώσεων του. Δεν υπάρχει κανένας υπαρξιακός προβληματισμός για την κοινωνία και την ηθική η τις αξίες της.
Όταν όμως αυτό διαταράσεται μέσω της διακοπής της μίμησης του, τότε οι νευρώσεις που αποτελούν τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα του, απορυθμίζονται. Εμφανίζεται τότε ο φόβος για το καινούργιο, μια αναζήτηση του πραγματικού εαυτού. Αλλά αυτό είναι κάτι πάνω στο οποίο ο Γράχαμ δεν έχει καμία προπαιδεία, καθώς αδυνατεί να απαλλαγεί απο τις νευρώσεις του. Με το κωμικο-τραγικό να συντελείται από την ανάγκη για την διατήρηση της κανονικότητας που είναι μεγαλύτερη από την ανάγκη για ελευθερία.
Ίσως 'οταν η μίμηση σταματήσει, πάψει και η τραγωδία.
Φορέας υλοποίησης:
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΑΛΔΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΑΜΚΕ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΑΛΔΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΑΜΚΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου