Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

SUPER-EGO // Ίδρυμα Άγγελου & Λητούς Κατακουζηνού

 

For English please scroll down

“SUPER-EGO”
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΗΤΡΕΝΤΣΕ
Eπιμέλεια: Χριστόφορος Μαρίνος
Οικία Άγγελου και Λητώς Κατακουζηνού
Εγκαίνια: Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022, 18:00-21:00
Διάρκεια έκθεσης: 20 Οκτωβρίου έως 19 Νοεμβρίου 2022
Ωράριο λειτουργίας: Πέμπτη-Παρασκευή, 17:00-20:00, Σάββατο 12:00-16:00

Η ατομική της Χριστίνας Μήτρενσε στην Οικία Κατακουζηνού είναι μια site-specific έκθεση αναδρομικού χαρακτήρα. Η καλλιτέχνις επιχειρεί να αναβιώσει την ιστορική αθηναϊκή κατοικία του 1960 και μας προσκαλεί σε μια σύγχρονη εικαστική παρέμβαση στο εσωτερικό της. Η έκθεση «Super Ego» διερευνά τις δυνατότητες του Katakouzenos House Museum (KHM), το οποίο ακολουθεί τις αρχές των σπιτιών-μουσείων, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα το Μουσείο Freud στο Λονδίνο.*
Στη μέχρι τώρα πορεία της στο Λονδίνο και στην Ελλάδα, η Χριστίνα Μήτρεντσε είναι εξοικειωμένη με τις μουσειακές συλλογές και τη διαπραγμάτευσή τους ως εννοιολογικού και θεωρητικού τρόπου λειτουργίας της σύγχρονης επιμελητικής και καλλιτεχνικής πρακτικής. Εν προκειμένω, χρησιμοποιώντας πολλαπλές τεχνικές και μέσα, η καλλιτέχνις συνομιλεί με το αρχείο και τα έργα τέχνης της συλλογής των Κατακουζηνών, διατηρώντας τον διάλογο ανοιχτό και ζωντανό, και αποφεύγοντας σκόπιμα τις συστηματικές ταξινομήσεις. Η έκθεση περιλαμβάνει παλαιότερα και νέα έργα, φτιαγμένα ειδικά για την έκθεση, που υιοθετούν οικείες και διεπιστημονικές προσεγγίσεις, όπως βιβλιογλυπτική, xειροποίητη μεταξοτυπία, ζωγραφική (σειρά «Ιconic Fungi Portraits»), κολλάζ (σειρές «Bookscapes» και «Bibliophiles»), κεραμικά, βιντεοπροβολές και ένα υφαντό χαλί. Ενσωματώνοντας διάφορες αναγνώσεις, η Μήτρεντσε διαπραγματεύεται τη διαλεκτική σχέση μεταξύ σύγχρονης τέχνης και καλλιτεχνικής παραγωγής μέσα σε μια κατοικία που άφησε σημαντική πολιτιστική και επιστημονική παρακαταθήκη. Τα έργα της Μήτρεντσε συνδιαλέγονται με τον χώρο και την αισθητική της Οικίας Κατακουζηνού, δημιουργώντας νέες ποιητικές εμπειρίες και ανταλλαγές.
Η Οικία Κατακουζηνού ήταν ένα από τα σημαντικότερα φιλολογικά σαλόνια της Γενιάς του ’30. Tα έπιπλα και τα εκθέματα (αντικείμενα, ιστορικά χειρόγραφα, φωτογραφίες, αλληλογραφία) αναδεικνύουν τους σταθμούς και τις βιογραφικές πτυχές της επαγγελματικής, κοινωνικής και οικογενειακής ζωής των Κατακουζηνών. Το αρχειακό υλικό αποκαλύπτει προσωπικές στιγμές του διάσημου ζευγαριού και τη σχέση του με την πολιτιστική ελίτ της εποχής (Ελύτης, Σεφέρης, Γκίκας, Χατζιδάκις, Εμπειρίκος, Τσαρούχης, Chagall, Camus). Τα σύγχρονα έργα τέχνης που παρουσιάζονται, καταπιάνονται με θέματα κεντρικά τόσο για την ψυχανάλυση όσο και για την ίδια την τέχνη: μετάφραση, μεταμόρφωση, χρονικότητα, ασυνείδητο, μεταφορά, όνειρα και φαντασία. Τα νέα έργα της Μήτρεντσε καθρεφτίζουν αυτές τις ιδέες, προκαλώντας μια νέα συζήτηση που αντηχεί σε όλες τις αίθουσες του σπιτιού. Ταυτόχρονα, αποκαλύπτουν ή αποκρύπτουν πτυχές, ανοίγοντας έναν διάλογο γύρω από την πολιτική της ορατότητας των πληροφοριών των αρχείων, προσκαλώντας τους θεατές να γίνουν συμμέτοχοι. Η έκθεση «Super Ego» επιχειρεί, μεταξύ άλλων, να προσφέρει στο σημερινό αθηναϊκό κοινό μια νέα ανάγνωση της Οικίας Κατακουζηνού.
Στην είσοδο της Οικίας Κατακουζηνού μας υποδέχεται το έργο Emblem (2015). Είναι η υπογραφή της καλλιτέχνιδας, μια χειροποίητη μεταξοτυπία με πολλούς συμβολισμούς. Το ίδιο σχέδιο έχει φιλοτεχνηθέι ειδικά για την έκθεση σε χειροποίητο υφαντό: το Emblem Rug (2022) δεσπόζει κεντρικά στο σαλόνι μαζί με τα άλλα χειροποίητα έπιπλα. Τα σχέδια και οι μεταξοτυπίες από τη σειρά Microdrawings (2017) αναπαριστούν σημαντικές στιγμές από την ιστορία του θεάτρου. Το χειροποίητο δίμετρο Pillar II (2022), φτιαγμένο από παγκόσμιους χάρτες, υψώνεται στη μέση της μεγάλης σάλας και ακουμπά την οροφή, καθώς το βάζο με τα φρέσκα λουλούδια καθρεφτίζει τον ζωγραφικό πίνακα του Γιάννη Τσαρούχη πάνω από το τζάκι σε συνοδεία του I love You – Video (2022), βασισμένο στο γνωστό κομμάτι του Χατζιδάκι. Τα έργα The Wifi is Weak (Bookscape) (2016), Sex in History (2022), και το Aphrodite (Bibliophile) (2018) μας μεταφέρουν στην εποχή του internet. Πολύχρωμες επιφάνειες σκληρών βιβλίων σαν να επρόκειτο για πίνακες αφηρημένου εξπρεσιονισμού, μόνο που εδώ αυτές οι επιφάνειες διερευνούν περαιτέρω τα κειμενικά «τοπία» της post-internet εποχής. Πιο συγκεκριμένα, σχολιάζουν το πώς
ο ψηφιακός κόσμος μοιάζει να λειτουργεί ως «διαιτητής» ανάμεσα στον άνθρωπο και
στη φύση. Και όλα μαζί τα αντικείμενα αναδημιουργούν τα κομμάτια ενός παζλ, συνθέτοντας μια εικόνα η οποία αντανακλά την προσωπικότητα των ιδιοκτητών του σπιτιού και ξαναζωντανεύει το πνεύμα μιας εποχής.
Η Μήτρεντσε επιδεικνύει τη δέσμευσή της να προωθήσει πειραματικές μορφές της λεγόμενης Book Arts που αντικατοπτρίζουν τις εννοιολογικές στρατηγικές της εδώ και πολλά χρόνια, όπως στα γλυπτά Seduction (2021), Welcome (2022) και Akrokeramo I & II (2018), τα οποία ενσωματώνονται στην τραπεζαρία. Αυτό το είδος «θεσμικής αναρχίας» είναι αναζωογονητικό και επιτρέπει στους θεατές μια πιο προσωπική αλληλεπίδραση με τα αντικείμενα και τους χώρους του σπιτιού.
Ο κόκκινος διάδρομος, όπου παρουσιάζεται το έργο Hot Hashtags (Bookscape) (2021), μας οδηγεί ομαλά στο πράσινο σαλόνι αναμονής για τους ασθενείς, που φιλοξενεί μια καινούργια, επιδαπέδια εγκατάσταση, με τίτλο The Wondrus Mushrooms in the Garden of Eden (2022), όπου τα χειροποίητα γλυπτικά μανιτάρια (Amanitas) είναι φτιαγμένα με τη συλλογή βιβλίων Τα Φοβερά Ντοκουμέντα, ανάμεσα σε οικιακά φυτά. Εδώ τα Magic Mushrooms μας παραπέμπουν στις τελευταίες εφαρμογές της επιστήμης και τις θεραπευτικές ιδιότητές τους για ασθενείς με κατάθλιψη και άγχος που μπορούν να βελτιώσουν τη συναισθηματική ευημερία των ασθενών με ψυχολογικές αναταραχές.
Στα ζωγραφικά πορτρέτα Iconic Fungi Portrait series (2016-2022) η παρασιτική φύση των μανιταριών φαίνεται να ζει από τον «ξενιστή» τους, υποδηλώνοντας τη βεβαιότητα της φθοράς, τον παραλογισμό της θνητότητας και μια θεϊκή ομορφιά που γεννήθηκε από τη μετάλλαξη. Τα στοιχεία που σχηματίζουν τα πρόσωπα συνδιαλέγονται με τον συμβολισμό των μανιταριών και της εκκεντρικότητας. Η Mήτρεντσε μας μεταφέρει σε έναν ψυχολογικό χώρο που αιωρείται μεταξύ του φανταστικού, του ονείρου και του πραγματικού επηρεασμένη από τη μέθοδο ερμηνείας των ονείρων του Φρόιντ. Τα πορτρέτα της τείνουν να αποκαλύπτουν μια συλλογική λαχτάρα, μια σκοτεινή ψυχολογική πτυχή και μια απόλαυση του υψηλού και του αστείου που συνδέονται και αντανακλούν τη σύγχρονη κοινωνία, καθώς και τους κρυμμένους μύθους διαφορετικών πολιτισμών, όπως εκείνοι των Ολμέκων, των Ζαποτέκων, των Μάγια και των Αζτέκων.
Η πρακτική της ψυχανάλυσης και η λεγόμενη «ομιλούμενη θεραπεία» που βασίζεται στο φροϋδικό μοντέλο, εφαρμοζόταν στην αίθουσα θεραπείας και γραφείο του Κατακουζηνού, όπου βρίσκεται ακόμα το ψυχαναλυτικό ντιβάνι, τα προσωπικά του αντικείμενα, τα έργα τέχνης και η βιβλιοθήκη. Η γνωστή σειρά της Μήτρεντσε με τίτλο Wounded Books, με πυροβολημένους τόμους των απάντων του Φρόιντ (Apanta-Freud, 2022), καθώς και των Αγάπη (2022), Psychology of Perception (2017) και Archeology (2017), αναμειγνύονται με τη συλλογή βιβλίων του Κατακουζηνού. Το video projection Handbuch der Neurologie (2022) ανατρέχει σε εικονογραφήσεις από τη σπάνια σειρά γερμανικής εγκυκλοπαίδειας νευρολογίας απο το αρχείο του Κατακουζηνού. Η βιντεοπροβολή υπογραμμίζει τη δύναμη του περιεχομένου να γίνεται αφηγηματικό. Η παρόρμηση να διαβάσει, να ερμηνεύσει και να αναλύσει, είναι συντριπτική — αλλά ο θεατής έχει επίσης συνείδηση του παραλογισμού αυτής της παρόρμησης. Οι εικόνες και ο ήχος της θάλασσας είναι διφορούμενες, μεταφορικές, ίσως αντιπροσωπεύουν μια παράξενη εμφάνιση σε ένα όνειρο. Ποιανού όμως; Και το σημαντικότερο, γιατί;
Δύο ρεαλιστικά γυναικεία στήθη (κεραμικά βαρίδια) βρίσκονται τοποθετημένα επάνω στο σημειωματάριο στο γραφείο του Κατακουζηνού, ανακαλώντας το έργο του Marcel Duchamp Prière de Toucher. Πρόκειται για ένα σουρεαλιστικό αντικείμενο φαντασίωσης και πόθου με τίτλο Please touch / Boobs on Books (2022). Περισσότερο με διαισθητική παρά με σεξουαλική χροιά, το αντικείμενο προσκαλεί τον θεατή να χαϊδέψει το στήθος, προκαλώντας έτσι πάθος και πρόκληση. Τα έργα της Μήτρεντσε διερευνούν τις επιρροές της ψυχανάλυσης στον σουρεαλισμό, ο οποίος χρησιμοποίησε τις θεωρίες της για τις ορμές και τα όνειρα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους – μερικές φορές αυτό γίνεται και μέσω «παραγωγικών παρανοήσεων». Μέσα από θραύσματα αρχείων η καλλιτέχνις απαντά σε ψυχαναλυτικές και προσωπικές ιστορίες, προτείνοντας νέες αφηγήσεις για την κατανόηση του παρελθόντος.
* Άλλωστε από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της, το 2008, επιχειρήθηκε η σύνδεση της οικίας Κατακουζηνού με το μουσείο Freud και αυτό φαίνεται και από τον χαιρετισμό που έστειλε ο τότε διευθυντής του Michael Molnar στην επιμελήτρια της Οικίας Κατακουζηνού Σοφία Ε. Πελοποννησίου-Βασιλάκου: «Μια παράλογη απορία γεννήθηκε στο μυαλό του Freud όταν βρέθηκε στην Ακρόπολη το 1904 -ήταν η πόλη μπροστά στα πόδια του αληθινή; Όμως και όλοι οι επισκέπτες σε κάποιο μουσείο αφιερωμένο σε μια γνωστή προσωπικότητα μοιάζουν με τον Freud στην Αθήνα και βιώνουν μια εξίσου εξωπραγματική στιγμή: Άραγε το πρόσωπο που γνωρίζουμε από τα έργα του να έζησε πράγματι σε αυτό το σπίτι; Είτε βρισκόμαστε στο γραφείο του Καθηγητή Κατακουζηνού ή του Καθηγητή Freud, η προσοχή μας παλινδρομεί ανάμεσα στα αντικείμενα που ο προηγούμενος κάτοικος του σπιτιού άφησε πίσω του και τα "εσωτερικά μας αντικείμενα" που τον αντιπροσωπεύουν στα μάτια μας. Κάθε μουσείο είναι μια Ακρόπολη: είναι ένας τόπος όπου η πραγματικότητα περιβάλλεται από φαντασία».

Ευχαριστούμε το Δ.Σ. του Ιδρύματος Α. & Λ. Κατακουζηνού και ιδιαίτερα την Πρόεδρο κα Λίλη Βενιζέλου, τον Αντιπρόεδρο Β΄ κ. Ζήσιμο Συνοδινό και την επιμελήτρια της οικίας Κατακουζηνού και μέλος του Δ.Σ. κα Σοφία Ε. Πελοποννησίου-Βασιλάκου για την όλη συνεργασία και εμπιστοσύνη.


Η Χριστίνα Μήτρεντσε έχει εκθέσει τα έργα της σε 20 ατομικές εκθέσεις και πάνω από 200 ομαδικές εκθέσεις σε γκαλερί, μουσεία και δημόσιους χώρους, όπως: Tate Modern, The Royal Academy, ICA London, Liverpool Biennial UK, XV Biennale de Mediterranea, 2nd Bodrum International Biennial Turkey, NDSM-Werf Amsterdam, MOMUS State Museum of Modern Art, Jewish Museum of Greece, Hackney Museum, Nadine Feront Gallery, Dalla Rosa Gallery, The Stephen Lawrence Gallery, Central Booking NY, The Centre for the Book Arts NY, San Francisco Centre for the Book, California, Drop - Hiroshima, Japan, Rise Berlin, Helsinki Contemporary Gallery. Το έργο της έχει συμπεριληφθεί σε σημαντικές εκδόσεις όπως το The Word Is Art (Thames & Hudson), το Unselfmarked (Against Decorum) και το Prologues. Τα έργα της βρίσκονται σε μεγάλες ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές, όπως το WWW foundation, MOCA London, Senate House, Book Arts UWE, LCC, (UAL), Women’s Art Library Goldsmiths University, Book Art Centre NY, the National Library in Baghdad, Jewish Museum of Greece, Fine Art Society London, Greenwich Council, Sill Library Bath, Mol’s collection Holland, Tate Archive, Penguin Collectors Society, Griechische Kultustiftung Berlin, M. Altenman NY, Onassis Foundation, Alpha Bank, MOMUS Greece, Benaki Museum, MIET foundation, Venizelos Airport Athens.
Περισσότερα για την καλλιτέχνιδα www.christinamitrentse.com
Ε: mitrentsestudio@gmail.com / M: 6993677917
Περισσότερα για την Οικία Κατακουζηνού:
https://katakouzenos.gr/ikia-katakouzinou/the-house-museum/
ΙΔΡΥΜΑ ΑΓΓΕΛΟΥ & ΛΗΤΩΣ ΚΑΤΑΚΟΥΖΗΝΟΥ
Αμαλίας 4, 105 57, Αθήνα (5ος όροφος)
E-mail: info@katakouzenos.gr
Τα ἐργα της ἐκθεσης εἰναι παραχώρηση A.antonopoulou.art
ENGLISH
CHRISTINA MITRENTSE
SUPER EGO
Curated by Christoforos Marinos
ANGELOS & LETO KATAKOUZENOS FOUNDATION
( Katakouzenos House Museum)
4 Amalias Str. (5th floor) , 105 57, Athens / Greece
E-mail: info@katakuzenos.gr
Private View : Thursday , 20 October 18:00-21:00
Duration : 20 October to 19 November 2022
Opening Hours: Thursday & Friday 17:00-20:00 , Saturday 12:00-16:00

Christina Mitrense's solo exhibition at Angelos & Leto Katakouzenos House is a site-specific exhibition of a retrospective nature. The artist attempts to revive the historic Athenian residence of 1960’s and invites us to a contemporary visual intervention in its interior. 'Super Ego' explores the possibilities of the Katakouzenos House Museum (KHM), which follows the principles of other house-museums, most notably the Freud Museum in London. *
Throughout her career in London and in Greece, Christina Mitrentse has familiarised herself with museum collections and how to negotiate them as conceptual and theoretical spaces, developing a modus operandi of curatorial and artistic practice. Here, using multiple techniques and media, the artist converses with both the archive and artworks of the Katakouzenos collection, keeping the dialogue open and alive, deliberately avoiding systematic classifications. The exhibition includes older and new works, that adopt intimate and interdisciplinary approaches, such as book sculpture, (Wounded Book series) handmade silk-screen printing, painting ("Iconic Fungi Portraits" series), collages ("Bookscapes" and "Bibliophiles" series), ceramics, video projections and a woven rug. Incorporating various readings, Mitrentse negotiates the dialectical relationship between contemporary art and artistic production within a residence that left an important cultural and scientific legacy. Mitrentse's works interact with the space and aesthetics of Katakouzenos House, creating new poetic experiences and exchanges.
Katakouzenos House was one of the most important philological salons of the so- called ‘’Generation of the Thirties’‘ of Greek intellectuals & artists. The furniture and exhibits (objects, historical manuscripts, photographs, correspondence) highlight the stations and biographical aspects of the professional, social and family life of the Katakouzenos. The archival material reveals personal moments of the famous couple and their relationship with the cultural elite of the time (Odysseas Elytis, George Seferis, Nikos Hatzikyriakos-Gikas, Manos Hatzidakis, Andreas Empeirikos, Yannis Tsarouhis, Marc Chagall, Albert Camus etc). The contemporary artworks on display tackle themes central to both psychoanalysis and art itself: translation, transformation, chronicity, the unconscious, metaphor and dreams. Mitrentse's new works reflect these ideas, provoking a new conversation that resonates in all the rooms of the house. At the same time, they reveal or conceal aspects, opening up a dialogue around the politics of the visibility and accesibility of archival information, inviting viewers to become participants. The exhibition "Super Ego" attempts, amongst other things, to offer today's Athenian public a new reading of the Katakouzenos House Museum.
The artwork Emblem (2015) welcomes us in the reception of the House. It is the artist's signature, a handmade silkscreen print with many symbolic connotations. The same design has been especially crafted for the exhibition as a handwoven rug: Emblem / Rug (2022) which adorns the living-room together with other handcrafted furniture. The drawings and silkscreens from the series Microdrawings (2017) represent significant moments from the history of the theatre. The two-meter Pillar II (2022), meticulusly handfolded using world maps, is rises up in the middle of the great hall and touches the ceiling, as the Vase with fresh flowers (2022) mirrors the painting by Yannis Tsarouhis above the fireplace echoed by the very well known track I love You , by Hatzidakis in the Video (2022). The Wifi is Weak (Bookscape) (2016), Sex In History (Bookscape) (2022) and Aphrodite (Bibliophile) (2018) fast forward us to the age of the Internet. The colourful surfaces of hardbacks function as if they were abstract expressionist paintings, but here they further explore the textual "landscapes" i.e Haststags, of the post-internet era. More specifically, they comment on how the digital world seems to function as an "arbitrator" between man and nature. And all together with the objects, recreate the pieces of a puzzle, composing an image that reflects the personality of the owners of the house and revives the spirit of a bygone era.
Mitrentse demonstrates her commitment to promoting experimental book forms (Book Arts) that reflect her conceptual strategies, such as in the sculptures Seduction (2021), Welcome (2022) and Akrokeramo I & II (2018) which are incorporated into the dining room of the house. This kind of “institutional anarchy” is refreshing and allows viewers a more personal interaction with the objects and spaces of the home.
In the red corridor, the piece Hot Hashtags (Bookscape) (2021) is hung, and smoothly leads us to the green waiting room for patients which hosts a new floor-mounted installation entitled The Wondrous Mushrooms in the Garden of Eden (2022). Amongst houseplants, the hand-sculpted mushrooms (Amanitas) have been crafted by altering the Greek book collection The Awesome Documents. Here these Magic Mushrooms, i.e. pscilocybe, and their therapeutic properties, refer us to the latest applications of western science, that can improve the emotional well-being of patients with psychological disorders, depression and anxiety, largerly seen in the UK.
The elements that form the faces in the Iconic Fungi Portrait series (2015-2022) interact with the symbolism of mushrooms and eccentricity. Mitrentse takes us to a psychological space that hovers between the imaginary, the dream and the real, referencing Freud's dream interpretation method. Her grotesque portraits tend to reveal a collective longing, a dark psychological aspect, and an enjoyment of the sublime and the ridiculous that reflect contemporary society, as well as the hidden myths of different cultures, such as those of Olmecs, Zapotecs, Mayas, and Aztecs.
The practice of psychoanalysis and the so-called "talking therapy" based on the Freudian model, was practiced in Katakouzenos's treatment room and office, where his psychoanalytic couch, personal belongings, works of art and library are still located. Mitrentse's well-known series Wounded Books, with shot Greek volumes of Freud's psychology books, Apanta of Freud (2022), as well as The Psychology of Perception , Agape (2022) and Archeology , (2017) are all mixed with the Katakouzenos collection.
A video projection Handbuch der Neurologie (2022) looks back at illustrations from the rare series of German neurology encyclopaedias within the Katakouzenos archive. It highlights the power of content to become narrative. The urge to read, interpret, and analyze, is overwhelming — but the viewer is also aware of the absurdity of that urge. The images and sound of the sea are ambiguous, metaphorical, perhaps representing a strange appearance in a dream. But whose? And most importantly, why?
Two realistic looking female breasts (ceramics weights ), are placed on top of the notebook in Katakouzenos' desk, recalling the work of Marcel Duchamp. It is a surreal object of desire and fantasiosis entitled Prière de Toucher / Boobs on Books (Please Touch, 2022). More intuitive than sexual, the object invites the viewer to caress the breast, thus evoking passion and provocation. Mitrentse's works explore the influences of psychoanalysis on Surrealism, which used theories of drives, dreams, displacement and condensations in many different ways – sometimes through 'productive misconceptions'. Through fragments of files, the artist responds to psychoanalytical and personal stories, proposing new narratives for understanding the past.
* After all, from the first moment of its operation, in 2008, an attempt was made to connect the Katakouzinou House with the Freud museum, and this can be seen from the greeting sent by the then director of Michael Molnar to the curator of the Katakouzinou House, Sofia E. Peloponnisiou-Vassilakou: " When Freud stood on the Acropolis in 1904, an absurd question came into his mind - was this city beneath him real? But all visitors to a personality museum are like Freud in Athens and they experience a similar moment of unreality. Did the person whose work we know really live in this house? Whether we find ourselves in the study of Professor Katakouzenos or Professor Freud, our attention shuttles between objects which the previous occupant of the house left behind and our "internal objects" which represent that person for us. Every museum is an Acropolis: it is a place where reality is surrounded by fantasy.
Christina Mitrentse has exhibited extensively, shown her works in 20 solo exhibitions and over 200 group shows in galleries, museums and public spaces including, the Tate Modern, The Royal Academy, ICA London, PIAF Art Fair, Brussels Art Fair, London Art Fair, Art Fair Rotterdam, Liverpool Biennial UK, XV Biennale de Mediterranea, 2nd Bodrum International Biennial Turkey, NDSM- Werf Amsterdam, MOMUS State Museum of Modern Art, Jewish Museum of Greece, Hackney Museum, Nadine Feront Gallery, Dalla Rosa Gallery, The Stephen Lawrence Gallery, Central Booking NY, The Centre for the Book Arts NY, San Francisco Centre for the Book, California, Drop -Hiroshima, Japan, Rise Berlin, Helsinki Contemporary Gallery.
Mitrentse’s artworks can be found in major international private & public collections such as WWW foundation, MOCA London, Senate House, Book Arts UWE, LCC, (UAL), Women’s Art Library Goldsmiths University, The Feminist Library London, Book Art Centre NY, the National Library in Baghdad, Jewish Museum of Greece, Fine Art Society London, Greenwich Council, Sill Library Bath, Mol’s collection Holland, Tate Archive, Penguin Collectors Society, Griechische Kultustiftung Berlin, M. Altenman NY, Onassis Foundation, Alpha Bank, MOMUS Greece, Benaki Museum, MIET foundation, Venizelos Airport Athens. Her work has been profiled in publications such as The Word Is Art, Thames & Hudson, and “Unshelfmarked” Reconceiving the Artists’ Book.
More about the artist :
www.christinamitrentse.com
More about Katakouzinos House Museum:
https://katakouzenos.gr/ikia-katakuzinou/the-house-museum/
We would like to thank the Board of Directors. of the A. & L. Katakouzinou Foundation and especially the President Mrs. Lili Venizelou, the 2nd Vice President Mr. Zisimos Synodinos and the curator of the Katakouzinou House and member of the Board of Directors. Mrs. Sofia E. Peloponnisiou-Vassilakou for the cooperation and trust.
The artworks in the exhibition are courtesy the artist & A.antonopoulou.art
THURSDAY, 20 OCTOBER 2022 FROM 18:00-21:00


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΡΙΜΑ… της Μαρίνας Σωτηροπούλου

  ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΡΙΜΑ… της Μαρίνας Σωτηροπούλου / Νέο έργο Μια επίκαιρη κωμωδία για την παρακμή της πολιτικής αλλά και της κοινωνίας ΠΡΕΜΙΕΡΑ Σάβ...