Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Βασιλική Μουρίκη - "Γύρνα Ξανά"

Βασιλική Μουρίκη - "Γύρνα Ξανά"
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ : Βασιλική Μουρίκη
ΤΙΤΛΟΣ : "Γύρνα Ξανά"
ΚΔ :  FM 17003099
. . .



. . .

Με λένε Βασιλική Μουρίκη και έχω γεννηθεί το 1996 στην Πάτρα.
Από μικρή ηλικία ασχολούμαι με την μουσική, που είναι τα πάντα για μένα.
Παίζω κιθάρα, τραγουδάω, γράφω στίχους κυρίως σε ελληνικά και αγγλικά αλλά και γαλλικά
και ξέρω επίσης σολφέζ, θεωρία τη μουσικής και αρμονία.
Δεν γράφω μόνο στίχους, τους μελοποιώ κιόλας, γιατί κάθε τραγούδι έχει την δική του ιστορία και σημασία για μένα.
Έχω λάβει μέρος σε 2 διαδικτυακούς διαγωνισμούς, σε έναν πανελλήνιο και ένα παγκόσμιο.
Εκεί αναδείχθηκα πρώτη στον Πανελλήνιο και δεύτερη στον Παγκόσμιο.
Κάνω live με διάφορες μπάντες και προσπαθώ πάντα να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου!
Μάλιστα πήρα μέρος στην έναρξη του Καρναβαλιού του 2014 που ήταν μια απίστευτη εμπειρία.
Μου αρέσει επίσης η υποκριτική και ευελπιστώ στο μέλλον να τα συνδυάσω και τα δύο!
Το «Γύρνα Ξανά» είναι η πρώτη μου ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειάκαι κυκλοφορεί από την FM Records.

. . .

Tracklisting:

1. Γύρνα Ξανά
2. Όσα η ψυχή μου ζητά
3. Μάχομαι για ένα φιλί σου
4. Γιατί μ'αποφεύγεις
5. Πόσα τραγούδια
6. Έλα εδώ
7. Εγώ και εσύ
8. Παιδιά παντοτινα
9. Σε θέλω εδώ
10. Χωρίς εσένα δεν ζώ
11. Τα χρόνια του σχολείου
12. What can I do to forget you
. . .


Κατεβάστε ψηφιακά το "Γύρνα Ξανά":

Μάθετε περισσότερα για την Βασιλική Μουρίκη και το "Γύρνα Ξανά":
Facebook


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«ΝΥΦΕΣ»

  «Είναι άραγε το όνειρο κάθε κοριτσιού να ντυθεί στα λευκά; Είναι ο γάμος ο προορισμός και η πιο σημαντική στιγμή στη ζωή μιας γυναίκας; Κι...