Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Διεθνή Έκθεση Εικαστικών Τεχνών Κεφαλονιάς» απονομή βραβείων της UNESCO Κεφαλονιάς, Ιθάκης και Ζακύνθου

«Διεθνή Έκθεση Εικαστικών Τεχνών Κεφαλονιάς» 
Η απονομή βραβείων της UNESCO Κεφαλονιάς, Ιθάκης και Ζακύνθου πραγματοποιήθηκε στον συνεδριακό χώρο του τμήματος Ψηφιακών Μέσων του ΤΕΙ Ιόνίων Νήσων, στο Αργοστόλι.
Βραβεύθηκαν απο την Πρόεδρο του Ομίλου, κ. Αναστασία Αποστολοπούλου – Παπαδάτου οι καλλιτέχνες:
Αντώνης Αντζουλίδης, Ειρήνη Αποστολοπούλου, Σοφία Αράβου – Παπαδάτου, Γεράσιμος Αυγερινός, Σωτήρης Βαγενάς, Δήμος Γιωργιτζίκης, Ελένη Γραφάκου, Ευάγγελος Ευαγγελάτος, Νόρα Θεοδοσιάδου, Αναστασία Καππάτου, Τζόγια Καππάτου, Νίκος Καππάτος, Χριστίνα Κεφάλα, Παναγής Κόκκινος, Ειρήνη Κόντου, Κώστας Κοροβίλας, Στέλιος Κουστουμπάρδης, Χαράλαμπος Κουστουμπάρδης, Ανδρεάδα Κωνσταντάτου, Γιάννης Λιβαθινός, Ελβίρα Λιγνού, Kωνσταντίνος Λιωσάτος, Εύα Μαραβέγια, Φωτεινή Μαραβέγια, Αλέξανδρος Μηλιαρέσης, Νίκος Μπιάζης, Ιάσων Οικονομόπουλος, Ελπίδα Παπαγεωργίου, Αναστασία Παπαδάτου, Ευανθία Παππά, Βασίλης Παυλάτος, Νίκος Παυλάτος, Άννα Πεφάνη, Κώστας Πιέτας, Μαρίνα Προβατίδου, Νίκος Σκιαδαρέσης, Μαρίνα Στελλάτου,  Νίκος Φαράντος, Ντίνα Φουρφουρή.






























Ομιλος UNESCO ΚεφαλονιάςΙθάκης και Ζακύνθου
Αναστασία Παπαδάτου – Αποστολοπούλου – Πρόεδρος Ομίλου
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 26710 68353. Κινητό: 6943775611

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ειρήνη Κώνστα: Θα ήθελα η επίσημη Τέχνη να εκφράσει πάλι την αρχέγονη, ατόφια κραυγή της τραγικότητας αλλά και του μεγαλείου του ανθρώπου

Θα ήθελα η επίσημη Τέχνη να πάψει να είναι στρατευμένη και συστημική, να επιστρέψει στη ρίζα και στη μήτρα της και να εκφράσει πάλι την αρχέγονη, ατόφια κραυγή της τραγικότητας αλλά και του μεγαλείου του ανθρώπου. Η Ειρήνη Κώνστα (Μιμή στην Λα Μποέμ) με τον Φίλιππο Μοδινό (Ροδόλφο) ( Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης) Ειρήνη είσαι μια δυναμική κοπέλα από τις πιο ταλαντούχες σοπράνο στην Ελλάδα με   ό λο και ανερχόμενη καριέρα στην όπερα. Γενικά πως βίωσες στην καθημερινότητα σου την πανδημία ;   Επέλεξα από νωρίς να απομακρυνθώ από την Αθήνα και να περάσω όσο διάστημα   χρειαζόταν κοντά στη φύση και στην ελευθερία. Δε μπορούσα να επιτρέψω να γίνουμε εγώ κι οι δικοί μου άνθρωποι έρμαια και φυλακισμένοι επειδή κάποιοι αποφάσισαν να υποβάλλουν σ'ένα φρικτό ψυχολογικό πείραμα την ανθρωπότητα. Στις ΗΠΑ το 36% δηλώνει ότι ο κορονοϊός έχει επηρεάσει την ψυχική τους υγεία,   πως σε επηρέασε ψυχολογικά η καραντίνα; Θα συμφωνήσω με το 36%.Αν και βρισκόμουν τόσο μακρυά που σχεδόν

Θεόδωρος Μπιράκος: «Είθε να μας φωτίζει ο θεός να εστιάζουμε στα απαραίτητα, τα οποία είναι και τα πιό σημαντικά»

Το lockdown επηρέασε όλη την κοινωνία και περισσότερο την τέχνη. Πως αντιμετωπίσατε την περίοδο της καραντίνας; Ευτυχώς έχω για παρέα 2 τετράποδους φίλους που η ασχολία μαζί τους μου γέμιζε το χρόνο και μου έδινε μια παραπάνω αιτιολογία να βγαίνω από το σπίτι μου. Δεν σας κρύβω όμως ότι τις πρώτες μέρες είχα τρομάξει τόσο με το θέμα του κορωνοιού, περισσότερο όμως με την συμπεριφορά τών ανθρώπων. Έβλεπα άτομα να αλλάζουν πεζοδρόμιο με τον φόβο της αρρώστιας και να αντιμετωπίζουν με φόβο τους συμπολίτες τους. Συναντούσες όμως και το ακριβώς αντίθετο΄ ανθρώπους συνωστισμένους σε πάρκα και σε πλατείες. Άν υπάρχει λοιπόν κάτι που με ενοχλεί είναι η έλλειψη μέτρου. Όπως και τώρα. Ήμασταν όλοι κλεισμένοι και ξαφνικά γίνεται το αδιαχώρητο. Επίσης ένα πράγμα που διαπίστωσα για ακόμη μια φορά αν και ήταν κάτι το οποίο γνώριζα, είναι ότι η έλλειψη οργάνωσης, η επιπολαιότητα και ανευθυνότητα δεν αποτελεί αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο.   Είστε τρομπετίστας και σολίστ τενόρος στην περ

Κασσάνδρα Δημοπούλου: Η “αντίσταση” δεν είναι για όλους και είμαστε ακόμη μακριά από κάποια “επανάσταση”

Η διεθνούς φήμης μεσόφωνος Κασσάνδρα Δημοπούλου είναι μια καλλιτέχνιδα με ισχυρή προσωπικότητα και μεγάλη πορεία στον χώρο της όπερας. Η άποψη της για τα τεκταινόμενα του lockdown, του COVID-19 και της καραντίνας έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, για τον κόσμο του πολιτισμού, της τέχνης και όχι μόνο. Πως περά σατε κατά την περίοδο της καραντίνας μακρι ά  από τα φώτα της σκηνής;  Πέρασα άσχημα. Όχι γιατί δεν μπορώ να μείνω σπίτι μου, ή μόνη με τον εαυτό μου, αλλά γιατί έγινε κάτω από αυτές τις συγκεκριμένες συνθήκες. Με κούρασε η πλύση εγκεφάλου, ο πανικός και ο φόβος που έσπειραν τα ΜΜΕ. Ξεκουράστηκα σωματικά κι αυτό είναι το μόνο “θετικό”. Τα φώτα της σκηνής δεν μου έλειψαν ακριβώς αυτούς τους 3 μήνες, αλλά με πειράζει που παραμένουν σβηστά ακόμη και τώρα που μιλάμε, 3 μήνες μετά από την αρχή του κακού και κανείς δεν γνωρίζει το για πόσο ακόμη θα παραμείνουν σβηστά. Με τα μέτρα που ανακοινώθηκαν, αναρωτιέμαι το πότε θα ξανανάψουν κι αν ξανανάψουν, αν θα φωτίσουν και τους ιδιώτες, γιατ