Με τη σειρά του το Φεστιβάλ Αθηνών τιμά τα τετρακόσια χρόνια από το θάνατο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ και μας παρουσιάζει τρεις θεατρικές παραστάσεις και τρεις κινηματογραφικές προβολές. Μέσα σε αυτές και η Julius Caesar.Spared parts, από τον Romeo Castellucci. Ιδρυτικό μέλος του Socìetas Raffaello Sanzio, ενός βιωματικου θιασου με έδρα την Τσεζένα της Ιταλίας, επιστρέφει στον Ιούλιο Καίσαρα μια παράσταση με την όποια είχε πρώτο ασχοληθεί και το 1997. Η ομάδα είναι γνωστή για την έλλειψη συμβατικής αφήγησης και την εστίαση στα οπτικά και ακουστικά βιώματα του θεατή.
Η παράσταση αυτή χρησιμοποιώντας μια ενδοσκοπική κάμερα μας παρουσιάζει τις φωνητικές χορδές ενός από τους ηθοποιούς και έτσι μπορούμε να ρίξουμε μια ματιά στο πως παράγεται πραγματικά η φωνή. Σε αντίθεση με άλλες δουλειές τους αυτή τη φορά στο στόχαστρο μπαίνει η ομιλία, ερευνάται η φωνή και η απουσία της, καθώς ένας από τους τρεις ηθοποιούς έχει υποστεί εγχείρηση αφαίρεσης λάρυγγα.
Πέρα όμως από αυτό μελετάται η τέχνη του σώματος, η σημασία του λόγου και δεν μπορούμε παρά να αναρωτιόμαστε αν τελικά στην υποκριτική είναι όσο κυρίαρχος όσο νομίζουμε …
Πέρα όμως από αυτό μελετάται η τέχνη του σώματος, η σημασία του λόγου και δεν μπορούμε παρά να αναρωτιόμαστε αν τελικά στην υποκριτική είναι όσο κυρίαρχος όσο νομίζουμε …
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου