Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

ΕΚΔΟΘΗΚΕ H ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΑΝΑΤΟΛΗ ΨΥΧΗΣ - ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ» ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΟΣ


ΕΚΔΟΘΗΚΕ H ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΑΝΑΤΟΛΗ ΨΥΧΗΣ - ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ» ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΟΣ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Η ποίηση όπως είναι γνωστό σε όλους, αποτελεί την πρώτη μορφή της τέχνης με την οποία μίλησε ο άνθρωπος. Για εμένα ποίηση σημαίνει να μετατρέπονται σε στίχους οι ψίθυροι του εσωτερικού κόσμου. Το ποίημα δεν αποτελεί μια απλή ανάγνωση, αλλά άγγιγμα ψυχής, μέσα απ’ το οποίο ο αναγνώστης θ’ ανακαλύψει στιγμές τής ζωής του· θα ακούσει τους παλμούς της καρδιάς του· θα δει εικόνες απ’ τους λειμώνες του εσωτερικού του κόσμου. Πιστεύω ότι επιτυχία είναι, αν όλα τα προαναφερόμενα ή κάτι απ’ αυτά, συμβούν έστω και σε έναν αναγνώστη.
Από την παραδοσιακή μορφή της έμμετρης ποίησης ή διαφορετικά των ομοιοκατάληκτων στίχων έως της μοντέρνας ή ελεύθερης ποίησης, απαιτείται προσοχή ώστε να μην αλλοιωθεί η λυρικότητα και η ποιότητα της έκφρασης. Πιστεύω στη μαγεία που νοιώθει κανείς όταν μελετά τους στίχους. Πιστεύω στη γαλήνη που διαχέεται όπως όταν στέκεσαι σ' ένα εξωκκλήσι στα κυκλαδονήσια, τη στιγμή που υπογραμμίζεις τους στίχους βρίσκοντας ψηφίδες του εσωτερικού σου κόσμου ή τα ουράνια τόξα της ζωής μετά από τις καταιγίδες.
Τα ποιήματα που εμπεριέχονται στην παρούσα συλλογή, η οποία αποτελεί το πρώτο μου σκαλοπάτι στην εκδοτική κλίμακα, είναι γραμμένα σε διαφορετικές περιόδους και καθρεφτίζουν σημαντικές φάσεις της ζωής μου, συναισθήματα και σκέψεις που δημιουργήθηκαν από τη φύση· ανθρώπους και καταστάσεις που βρέθηκαν σ’ αυτό το ταξίδι και αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης, μα πάνω απ’ όλα την υπέρτατη μαγεία της κάθε ανατολής, το αντάμωμα με το γλαυκό τ’ ουρανού ή τ’ άσπρα συννεφάκια που γνέφουν ψιθυρίζοντας: πως η ζωή είναι το θαύμα των θαυμάτων και η ανατολή ψυχής ένας αιώνιος ύμνος σ’ αυτήν.
Εκτός από την έμπνευση, για να επέλθει η δημιουργία πολλές φορές, απαιτούνται οι κατάλληλες συνθήκες και οι συνοδοιπόροι που βοηθούν με τον δικό τους τρόπο σ’ αυτήν… γι’ αυτό οι ευχαριστίες μου είναι δεδομένες προς όλους, διότι ο καθένας με τον δικό του ρόλο βρίσκεται στη ζωή μου, όπως: την οικογένειά μου, τα θαυμάσια πνευματικά μου παιδιά στην Ελλάδα και στον Καναδά, τους καλούς μου φίλους γιατί χρόνια τώρα πιστεύουν σε εμένα και με τον ξεχωριστό τους τρόπο με παρότρυναν γι' αυτό το βήμα.
Τέλος άπειρα ευχαριστώ στον Εκδοτικό Οίκο: «ΚΕΦΑΛΟΣ» και στον αξιότιμο κ. Πάστρα, για την εμπιστοσύνη του.

Σοφία Αγραπίδη
Ποιήτρια


***ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗ ΝΕΑ ΕΝΤΥΠΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΑΓΡΑΠΙΔΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ Ή ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΥ: www.ekdoseiskefalos.gr

1 σχόλιο:

Ο ΚΗΠΟΣ: Νεφέλη Φασούλη // Αντώνης Απέργης

  Το Σάββατο 18 Μαΐου, η ομάδα του “Κήπου” ενώνεται για μία σπάνια φορά στη σκηνή του Ίλιον plus για να σας παρουσιάσει τα τραγούδια του και...