Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Μουσική εκτός Στέγης: Kamasi Washington

«Η καλύτερη μουσική είναι εκείνη που σε αναγκάζει να την ακούς ενεργητικά.» Ο Αμερικανός σαξοφωνίστας και συνθέτης Kamasi Washington, που έχει καταφέρει να γεφυρώσει την ποπ-ραπ με την τζαζ, έρχεται τoν Ιούλιο στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, μετά από πρόσκληση της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση για ένα εκρηκτικό live.

Tρίτη 4 Ιουλίου 2017 | 22:00 | Η #EarlyBird προπώληση ξεκίνησε για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων έως τις 31 Μαΐου | Aγοράστε τα εισιτήριά σας τώρα, με καλύτερες τιμές: http://www.sgt.gr/gre/SPG1908

Χώρος γενικής εισόδου 
(Γενικό κοινό και Φίλοι): 19€
(ΑΜΕΑ & Άνεργοι): 15€

Χώρος VIP 
(Γενικό κοινό και Φίλοι): 25€
(AMEA & Άνεργοι): 20€

#Προπώληση από 22 Μαΐου

Χώρος γενικής εισόδου
(Γενικό κοινό & Φίλοι): 24 €
(ΑΜΕΑ & Άνεργοι): 20 €
Ομαδικά και Παρέες 5+ άτομα): 19 €

Χώρος VIP
(Γενικό κοινό & Φίλοι): 30 €
(AMEA & Άνεργοι): 25 €
(Ομαδικά και Παρέες 5+ άτομα): 24 €

Εισιτήρια θα διατίθενται την ημέρα της συναυλίας και στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων από τις 19:00

Kamasi Washington: ένας σαξοφωνίστας με σπουδαίες συνεργασίες (Quincy Jones, Lauryn Hill, Kendrick Lamar, Snoop (Doggy) Dogg, Stanley Clarke, Harvey Mason), δημιουργός μιας τζαζ περίτεχνης που με μαγικό τρόπο αγγίζει όχι μόνο τους λάτρεις του είδους, αλλά όλους μας, έρχεται στην Αθήνα. Για μία μόνο βραδιά, θα έχουμε την ευκαιρία να υποκλιθούμε στη μουσική ιδιοφυία του, υπό τους ήχους του Τhe Epic: του προσωπικού του άλμπουμ που βρέθηκε στην πρώτη δεκάδα της εφημερίδας Guardian και του περιοδικού Pitchfork με τα best of του 2015.

Το τρίωρο The Epic υλοποιήθηκε σε μαραθώνιες ηχογραφήσεις εβδομάδων, από τις 10 το πρωί έως τις 2 τη νύχτα. Προέκυψε υλικό για 8 δίσκους, ενώ από τα συνολικά 45 κομμάτια, κρατήθηκαν τα 17… Το The Epic είναι μια υπερπαραγωγή με ορχήστρα και χορωδία, όπου διακρίνονταν σημαντικές καταβολές και επιδράσεις, τόσο μουσικές (Coltrane, Sanders, Blakey, Sun Ra) όσο και ιδεολογικές (Malcolm X). Χαρακτηρίστηκε αριστούργημα από τους περισσότερους κριτικούς, βρέθηκε στην κορυφή δεκάδων iTunes Jazz Charts και τιμήθηκε με το American Music Prize.
Ο ίδιος λέει για το μουσικό του στίγμα: «Η μουσική μου είναι παγκόσμια. Είναι κάτι με το οποίο ο καθένας μπορεί να συνδεθεί. Δεν της βάζω ετικέτες. Γιατί να έχει σημασία μια λέξη; Υπάρχουν τόσες διαφορετικές μουσικές σε αυτό που αποκαλείται τζαζ! Πάνω από 100 χρόνια, χιλιάδες δίσκοι, εκατομμύρια κομμάτια.» Και συμπληρώνει: «Υπάρχει μια άποψη πως η τζαζ είναι πολύ τεχνική και δεξιοτεχνική. Η μουσική μου περιέχει συγκίνηση και έκφραση. Οι ικανότητες με βοηθούν να εκφράσω βαθύτερες ιδέες και αισθήματα. Η έρευνα του ήχου είναι έκφραση ζωής.» Kάποιοι μίλησαν για «crossover αναβίωση της cosmic jazz». Ο ίδιος διαφωνεί και αντιπροτείνει: «Η καλύτερη μουσική είναι εκείνη που σε αναγκάζει να την ακούς ενεργητικά».

Ο Καμάσι γεννήθηκε στο Λος Άντζελες το 1981, ένα από τα επτά παιδιά του σαξοφωνίστα Rickey Washington. Σε ηλικία 11 ετών ξεκίνησε μαθήματα κλαρινέτου. Δύο χρόνια αργότερα, ο πατέρας του τού χάρισε ένα σοπράνο σαξόφωνο. Όπως αναφέρει ο ίδιος, ήταν «ένας έρωτας με το πρώτο φύσημα, θεία φώτιση, περίπου όπως όταν πρωτογνωρίζεις τον άνθρωπο που θα παντρευτείς»!
Μεγάλωσε στα προάστια του Λος Άντζελες, τη δεκαετία του 1980, σε μια εποχή και περιοχή με πολλά περιστατικά βίας – κάποια στιγμή, μάλιστα, βρήκε έναν άνθρωπο σκοτωμένο στην αυλή του σπιτιού του. Αυτό συνέβαλε στην πολιτικοκοινωνική αφύπνισή του. Πήγε στο φημισμένο γυμνάσιο Hamilton και, ως έφηβος, περιόδευε με την μπάντα του πατέρα του, αλλά και με το –αναπάντεχα τζαζιστικό– γκρουπ του διάσημου ράπερ Snoop (Doggy) Dogg. Σπούδασε στο UCLA εθνομουσικολογία, και πιο συγκεκριμένα τις μουσικές παραδόσεις της Ινδίας, της Ινδονησίας και της Γκάνας. Πρωτοεμφανίστηκε στο δίσκο YoungJazz Giants το 2004 και συνεργάστηκε με μεγάλα ονόματα, όπως ο Wayne Shorter, ο Kenny Burrell, ο Herbie Hancock, ο George Duke, ο Stanley Clarke, η Chaka Khan, η Lauryn Hill, αλλά και η Beyonce.

Η συναυλία του Καμάσι Ουάσινγκτον είναι μια παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση στην Τεχνόπολη.

//

Music outside OCC: Kamasi Washington live at Technopolis

Τuesday 4 July 2017 | 22:00
Technopolis City of Athens (100, Pireos Str. | Gazi - Athens)

The #EarlyBird presale has started | Buy your tickets now at the best prices here: http://www.sgt.gr/eng/SPG1908

Some have described his music as a "crossover revival of cosmic jazz". He disagrees. For him, "the best music is that which forces one into active listening".
Invited by the Onassis Cultural Centre, saxophone player and composer Kamasi Washington will perform in July at Technopolis, Athens. He is known for bridging pop-rap with jazz, and for attracting audiences from both music scenes.
Born in Los Angeles in 1981, Kamasi was one of seven children of saxophonist Rickey Washington. At the age of 11, he started learning the clarinet. Two years later, his father gave him a soprano saxophone. He notes "It was love at first blow, an epiphany, almost like meeting the person you are going to marry!".
Kamasi grew up at the suburbs of Los Angeles in the 1980s, marked by many incidents of violence at the time. At one point, he even found the dead body of a man at his backyard. This exposure contributed to his social and political awakening. He went to the renowned Hamilton High School. As a teenager, he toured with his father’s band, as well as with the – unexpectedly jazzy – group of the legendary rapper Snoop (Doggy) Dogg. He studied ethnomusicology at UCLA, and in particular the musical traditions of India, Indonesia, and Ghana. His first album was Young Jazz Giants (2004) with his first band. He has worked with famous musicians, such as Wayne Shorter, Kenny Burrell, Herbie Hancock, George Duke, Stanley Clarke, Chaka Khan, Lauryn Hill as well as Beyonce.
In 2015 he featured in Kendrick Lamar’s acclaimed album To Pimp a Butterfly, which received a Grammy award and included lyrics that became slogans against police violence. During the same year, he completed his debut solo album, The Epic, after months of recording. A lavish work with orchestra and choir, it bears distinctive influences and origins, both musical (Coltrane, Sanders, Blakey, and Sun Ra) and ideological (Malcolm X). Described as a masterpiece by most critics, this three-hour album was at the top of numerous iTunes Jazz Charts, also receiving the American Music Prize.


https://www.facebook.com/events/299116757188349/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΡΙΜΑ… της Μαρίνας Σωτηροπούλου

  ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΡΙΜΑ… της Μαρίνας Σωτηροπούλου / Νέο έργο Μια επίκαιρη κωμωδία για την παρακμή της πολιτικής αλλά και της κοινωνίας ΠΡΕΜΙΕΡΑ Σάβ...