Το 8ο Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας – FeCHA, σε συνεργασία με την Πρεσβεία του Περού, παρουσιάζει ένα αφιέρωμα στον Περουβιανό σκηνοθέτη Roberto Bonilla στην ταράτσα του Ινστιτούτου Θερβάντες με ελεύθερη είσοδο, την Τετάρτη 29 Μαΐου στις 21:00.
Οι ταινίες προβάλλονται με υπότιτλους στα ελληνικά.
Οι ταινίες:
ES AMADOR (1979, 12’)
Στο ρυθμό του βιολιού και του cajón, το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει μέρος της ζωής του Αφρο-Περουβιανού μουσικού και χορευτή zapateado Αμαδόρ Μπαγιουμπρόσιο, γνωστός στους φίλους του ως «Champita».
Στο ρυθμό του βιολιού και του cajón, το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει μέρος της ζωής του Αφρο-Περουβιανού μουσικού και χορευτή zapateado Αμαδόρ Μπαγιουμπρόσιο, γνωστός στους φίλους του ως «Champita».
CAÑA BRAVA, CAÑA DULCE (1980, 13’)
Βασισμένο στην ποιητική αφήγηση “Hay Si, Santiago Paisi”, του Cesar Calvo, ένας αρδευτής από τον περουβιανό βορρά σπέρνει τη άγρια καλαμιά και θερίζει την γλυκιά καλαμιά.
Βασισμένο στην ποιητική αφήγηση “Hay Si, Santiago Paisi”, του Cesar Calvo, ένας αρδευτής από τον περουβιανό βορρά σπέρνει τη άγρια καλαμιά και θερίζει την γλυκιά καλαμιά.
LAZEROS (1990, 10’)
Στο Ούκουπε του Τσικλάγιο, υπήρχε η συνήθεια των ιππέων να βγαίνουν να πιάσουν άγρια γαϊδούρια που κατέβαιναν από τη χαράδρα των ορεινών περιοχών στις πεδιάδες, σε αναζήτηση φρέσκων βοσκοτόπων. Ο δάσκαλος Ουρίτα είναι υπεύθυνος για την κατασκευή των δερμάτινων λασών- την περίπολο διοικούν ο Χάιμε Ρίβας, ο καλύτερος Lazerote, και ο Σεγκούντο Ριβέρα, το πιο γρήγορο λάσο στον κόσμο.
Στο Ούκουπε του Τσικλάγιο, υπήρχε η συνήθεια των ιππέων να βγαίνουν να πιάσουν άγρια γαϊδούρια που κατέβαιναν από τη χαράδρα των ορεινών περιοχών στις πεδιάδες, σε αναζήτηση φρέσκων βοσκοτόπων. Ο δάσκαλος Ουρίτα είναι υπεύθυνος για την κατασκευή των δερμάτινων λασών- την περίπολο διοικούν ο Χάιμε Ρίβας, ο καλύτερος Lazerote, και ο Σεγκούντο Ριβέρα, το πιο γρήγορο λάσο στον κόσμο.
EL TERCER SUEÑO (1987, 10’)
Σε μια ερημική παραλία, δύο ιππότες του 17ου αιώνα μονομαχούν για την τιμή μιας όμορφης γυναίκας του 20ού αιώνα.
Σε μια ερημική παραλία, δύο ιππότες του 17ου αιώνα μονομαχούν για την τιμή μιας όμορφης γυναίκας του 20ού αιώνα.
AL TOQUE DE QUEDA (1987, 9’)
Ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους που αφηγείται, σε κωμικό τόνο, τις περιπέτειες και τις κακοτοπιές ενός χαρακτήρα που πυροβολείται κατά τη διάρκεια της απαγόρευσης κυκλοφορίας, η οποία έχει επιβληθεί για να σταματήσει το κύμα βίας που συγκλονίζει τη χώρα από την τρομοκρατική ομάδα «Φωτεινό Μονοπάτι».
Ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους που αφηγείται, σε κωμικό τόνο, τις περιπέτειες και τις κακοτοπιές ενός χαρακτήρα που πυροβολείται κατά τη διάρκεια της απαγόρευσης κυκλοφορίας, η οποία έχει επιβληθεί για να σταματήσει το κύμα βίας που συγκλονίζει τη χώρα από την τρομοκρατική ομάδα «Φωτεινό Μονοπάτι».
PM López (1999, 16’)
Ταινία μικρού μήκους που, με μαύρο χιούμορ, απεικονίζει τη ζωή ως ριάλιτι.
Ταινία μικρού μήκους που, με μαύρο χιούμορ, απεικονίζει τη ζωή ως ριάλιτι.
Ποιος είναι ο Roberto Bonilla;
Ο Roberto Bonilla είναι ένας εξαιρετικός σκηνοθέτης και σεναριογράφος που έχει γυρίσει ντοκιμαντέρ μικρού μήκους, ταινίες κινουμένων σχεδίων και ταινίες μυθοπλασίας. Το κινηματογραφικό του έργο απεικονίζει πώς ήταν να γυρίζεις ταινίες στο Περού στις δεκαετίες του ’80 και του ’90 και αποτελεί σημαντική συμβολή στην οπτικοακουστική κληρονομιά και την ιστορία του περουβιανού κινηματογράφου.
Ο Roberto Bonilla είναι ένας εξαιρετικός σκηνοθέτης και σεναριογράφος που έχει γυρίσει ντοκιμαντέρ μικρού μήκους, ταινίες κινουμένων σχεδίων και ταινίες μυθοπλασίας. Το κινηματογραφικό του έργο απεικονίζει πώς ήταν να γυρίζεις ταινίες στο Περού στις δεκαετίες του ’80 και του ’90 και αποτελεί σημαντική συμβολή στην οπτικοακουστική κληρονομιά και την ιστορία του περουβιανού κινηματογράφου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου