Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

Ηρώ Σαΐα ~ΚΙ ΕΓΩ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΟΥ~ στις 8 Νοεμβρίου στο Παλαιό Φάληρο

 

ΗΡΩ ΣΑΪΑ

ΚΙ ΕΓΩ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΟΥ
«Τραγούδια για τον έρωτα και τη θάλασσα»
Τετάρτη 8 Νοεμβρίου
Πολυχώρος Δημαρχείου Παλαιού Φαλήρου
Ταξιδεύουμε στη θάλασσα του έρωτα με βάρκα μας υπέροχα σύγχρονα και παλαιότερα τραγούδια από το ελληνικό ρεπερτόριο! Το ταξίδι αυτό αναλαμβάνει η Ηρώ Σαΐα με τους υπέροχους συνεργάτες της Νεοκλή Νεοφυτίδη (πιάνο) Παντελή Ντζιάλα (κιθάρες) και Τάκη Βασιλείου (κρουστά) την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου στον Πολυχώρο Δημαρχείου Παλαιού Φαλήρου στις 20:30.
Υποδεχόμαστε το φθινόπωρο με ένα δίωρο μουσικό πρόγραμμα που θα μας μεταφέρει από τη δύσκολη καθημερινότητα στη μαγεία της μουσικής, στη μαγεία του έρωτα και στην ομορφιά της θάλασσας, στο μυστήριο και τις χαρές της, στις τρικυμίες, στα κύματα, στο βυθό και στον αφρό της.
«Μοιάζεις με άστατο καιρό κι εγώ η θάλασσά σου
έλα και φύσηξε πάνω μου, αχ, φουρτούνα ο έρωτάς σου
Μοιάζεις με άστατο καιρό κι εγώ η θάλασσά σου
μες στης ψυχής μου το βυθό, αχ, να γράψεις τ᾽ όνομά σου»
Είσοδος ελεύθερη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΚΗΠΟΣ: Νεφέλη Φασούλη // Αντώνης Απέργης

  Το Σάββατο 18 Μαΐου, η ομάδα του “Κήπου” ενώνεται για μία σπάνια φορά στη σκηνή του Ίλιον plus για να σας παρουσιάσει τα τραγούδια του και...