Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

Παρουσίαση βιβλίου "Τρέξε Μαζί Μου"

 

"Τρέξε Μαζί Μου", αν θες κι εσύ..,

...μπορείς και θα σου δείξω!!!
Η Τρέξε Μαζί Μου ΑΜΚΕ, οι Εκδόσεις ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ, η συγγραφέας Κάσσυ Τσιμπραηλίδου, και η εικονογράφος Χριστίνα Τσέβη, σας προσκαλούν στην εκδήλωση παρουσίασης Α’ έκδοσης ενός παραμυθιού για μικρά και μεγάλα παιδιά με τίτλο «ΤΡΕΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ».
Την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου στις 19:00 το απόγευμα στο Public του Συντάγματος.
Είσοδος ελεύθερη!
Ομιλητές παρουσίασης:
1. Τσιμπραηλίδου Κασσιανή (Κάσσυ) - Συγγραφέας
2. Τσέβη Χριστίνα - Εικονογράφος
3. Γερογιάννης Βασίλης - Εμπνευστής & συνιδρυτής της Τρέξε Μαζί Μου Α.Μ.Κ.Ε. "μαραθωνοδρομος με ΑμεΑ"
4. Σκαφιδά Γιουλίκα - Ηθοποιός
5. Μελέτης Χρήστος - Κάπτεν ΑμεΑρικα
6. Ζυγούρη Βούλα - Πρόεδρος Συλλόγου Ελλήνων Ολυμπιονικών
7. Πολύζου Μαρία - Ειδική σύμβουλος υπουργού αθλητισμού και πρωταθλήτρια μαραθωνίου
8. Βερβερέλης Ευάγγελος - Εκδότης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΚΗΠΟΣ: Νεφέλη Φασούλη // Αντώνης Απέργης

  Το Σάββατο 18 Μαΐου, η ομάδα του “Κήπου” ενώνεται για μία σπάνια φορά στη σκηνή του Ίλιον plus για να σας παρουσιάσει τα τραγούδια του και...