Ατομική Συμβουλευτική Στήριξη και Εποπτεία Παιδαγωγών
Το Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο και η παιδαγωγός Κατερίνα Ανωγιαννάκη ξεκινάνε μια νέα υπηρεσία προς τους παιδαγωγούς προσχολικής αγωγής και νηπιαγωγούς που αφορά στην στήριξη στο παιδαγωγικό τους έργο κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Στόχος της δράσης είναι η παιδαγωγική και ψυχολογική υποστήριξη σε:
1.νέους παιδαγωγούς που μόλις ξεκινάνε την εργασία τους στον χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης και αναζητούν μεθόδους εφαρμογής των παιδαγωγικών θεωριών και προσεγγίσεων στην ομάδα
2.παιδαγωγούς με λίγα χρόνια εμπειρίας, που αναζητούν ιδέες για περισσότερες δράσεις με την ομάδα
3.παιδαγωγούς που εργάζονται χρόνια με ομάδες παιδιών και έχουν ανάγκη από ανανέωση και ανατροφοδότηση στο παιδαγωγικό τους έργο
Οι συναντήσεις είναι ατομικές, έχουν διάρκεια 60 λεπτά και πραγματοποιούνται μέσω skype (για επαγγελματίες σε όλη την Ελλάδα) είτε δια ζώσης (Αθήνα-Ρέθυμνο), κατόπιν ραντεβού.
Θέματα για τα οποία μπορούν να προσφερθούν υπηρεσίες συμβουλευτικής:
Προσαρμογή και μέθοδοι προσέγγισης
Οργάνωση τάξης βρεφικού, παιδικού σταθμού και νηπιαγωγείου
Σχέσεις γονιών- παιδαγωγών
Σχέσεις ανάμεσα στην παιδαγωγική ομάδα
Καθημερινό πρόγραμμα και θεματικές προσέγγισης
Μέθοδος project και η εφαρμογή της στην ομάδα
Βρεφικές δράσεις και σχεδιασμός προγραμμάτων
Η τέχνη στην προσχολική εκπαίδευση
Διαχείριση ομάδας και αντιμετώπιση προβλημάτων
Ο ρόλος του παιδαγωγού και η αναζήτηση παιδαγωγικής ταυτότητας.
Πληροφορίες:
-Με αποστολή μειλ στο teamrodakino@gmail.com γράφοντας τα στοιχεία σας (όνομα, επίθετο, τηλέφωνο επικοινωνίας)
-Τηλεφωνικά στο 211 410 7691 καθημερινά 18:00-21:00. Υπεύθυνη επικοινωνίας: Κατερίνα Ανωγιαννάκη
-Το κόστος για κάθε ατομική συνάντηση καθορίζεται στα 25 ευρώ.
-Οι δια ζώσης συναντήσεις στην Αθήνα, πραγματοποιούνται στο Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο (Εμμ. Μπενάκη 105Β-Εξάρχεια) και στο Ρέθυμνο στο Ινστιτούτο Παιδιατρικής Φροντίδας (Ηγ. Γαβριήλ 46-Ρέθυμνο, απέναντι από το Δημοτικό Γήπεδο “Μελίνα Μερκούρη”)
Επιστημονικά Υπεύθυνοι: Κατερίνα Ανωγιαννάκη, παιδαγωγός-εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής, σύμβουλος παιδαγωγών
Γιώργος Παραδείσης, ψυχολόγος-συστημικός ψυχοθεραπευτής
Η Κατερίνα Ανωγιαννάκη είναι Παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής, απόφοιτη του ΤΕΙ Αθηνών με ειδίκευση στην Παιδαγωγική Θεάτρου. Από το 1998 εργάζεται με ομάδες παιδιών και ενηλίκων ως εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής, ενώ παράλληλα σχεδιάζει και εμψυχώσει σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών πάνω σε θέματα Αισθητικής Αγωγής και Αγωγής Υγείας.
Έχει διδάξει στα ΤΕΙ Αθήνας και έχει σχεδιάσει και οργανώσει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά σε συνεργασία με διάφορους φορείς (Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κέντρο Πρόληψης Ατυχημάτων, εκδοτικούς οίκους, ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ.)
Εχει εργαστεί ως παιδαγωγός στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΡΕΦΟΚΟΜΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ από το 2002-2012 παρουσιάζοντας παράλληλα δράσεις της σε παιδαγωγικά συνέδρια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Έχει εργαστεί επίσης ως βοηθός σκηνοθέτη σε παιδικές θεατρικές παραστάσεις, ενώ το 2012 διασκεύασε και σκηνοθέτησε την παράσταση για παιδιά “Μια Κυριακή του Απρίλη” βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο της Άλκης Ζέη και το 2016 την βρεφική παράσταση “Αυτό” σε κείμενο της ίδιας, βασισμένο στο έργο “Περιμένοντας τον Γκοντό” του Σάμουελ Μπέκετ.
Την περίοδο 2016- 2017 ολοκλήρωσε με επιτυχία το ετήσιο πρόγραμμα ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ-ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ του Πανεπιστημίου Αιγαίου και την ίδια χρονιά συμμετέχει στο πρόγραμμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου “Συμβουλευτική ζεύγους και οικογένειας” και “Διαζύγιο και η διαχείρισή του στην οικογένεια"
Από το 2011 εως το 2017 υπήρξε μια από τις ιδρύτριες του χώρου δημιουργικών και παιδαγωγικών δράσεων “Μικρές Ιστορίες” στην Αθήνα, υπεύθυνη για την παιδαγωγική και καλλιτεχνική προσέγγιση των δράσεών του.
Το 2017 ίδρυσε το Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο μαζί με τον ψυχολόγο-ψυχοθεραπευτή Γιώργο Παραδειση, με στόχο την ανάπτυξη μιας προσέγγισης του ανθρώπου που συνδυάζει την συστημική παιδαγωγική και ψυχολογία.
Την ίδια χρονιά ξεκίνησε εκπαίδευση στην ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ και έρευνα επάνω σε θέματα που αφορούν την προσέγγιση της παιδαγωγικής στην προσχολική εκπαίδευση με βάση την Θεωρία Συστημάτων.
Το 2018 ολοκληρώνει την εκπαιδευσή της στο επιμορφωτικό πρόγραμμα e-learning διάρκειας 200 ωρών με θέμα:
«ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»
Σχεδιασμός και υλοποίηση : Αλέξης Κόκκος
Συνεργάζεται με παιδικούς σταθμούς εντός και εκτός Αθηνών στο κομμάτι της συμβουλευτικής και της εποπτείας παιδαγωγικής ομάδας, ενώ είναι μόνιμος συνεργάτης του Ινστιτούτο Παιδιατρικής Φροντίδας Ρεθύμνου, στο κομμάτι της επιμόρφωσης παιδαγωγών.
Από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ κυκλοφορούν τα βιβλία της:
-Ένα δέντρο για τις 4 εποχές του χρόνου, Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση (2011),
-Γνωρίζω το σώμα μου μέσα από την τέχνη: Γλυπτική, ζωγραφική, φωτογραφία, Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση (2012),
-"Ο Πρίγκιπας Μισός” (2015-προτεινόμενο για βραβείο περιοδικού ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ),
-"Χωρίς παπούτσια” (2017)
-"Ο χορός της Χαράς" (2018)
Ο Γιώργος Παραδείσης είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με μεταπτυχιακό στην Κοινωνιολογία από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Εξειδικεύτηκε στην παιδοψυχολογία (διάγνωση και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών, προβλήματα συμπεριφοράς. διαχείριση συναισθημάτων), στην ψυχολογία εφήβων και στη συνέχεια στην ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, στη θεραπεία και στην συμβουλευτική ζευγαριών, γάμου και οικογένειας, την υποστήριξη και την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε άτομα με αναπηρία και την εκπαίδεση ενηλίκων σε θέματα που σχετίζονται με την συμπεριφορά και το συναίσθημα.
Έχει εκπαιδευτεί στην Συστημική/Οικογενειακή θεραπεία, στο Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής Ανατολικού τομέα Θεσσαλονίκης, και στο ΑΚΜΑ στην Αθήνα.
Διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο οποίο παρέχει συνεδρίες εδώ και 6 χρόνια. Παράλληλα έχει εργαστεί στο μικτό κέντρο διημέρευσης ΑμεΑ «Η Κυψέλη», ως ο υπέυθυνος ψυχολόγος του κέντρου, στο Ίδρυμα Θεομήτωρ ως ψυχολόγος και έχει διδάξει Ψυχολογία σε προγράμματα του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Ψυχολογία και Παίδοψυχολογία σε προγράμματα του τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Έχει επίσης εργαστεί ως ο υπεύθυνος Ψυχολόγος για τα παιδιά, τους γονείς και το προσωπικό παιδικών σταθμών στην Αθήνα.
Σήμερα, εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχολόγος και ψυχοθεραπευτής και συνεργάζεται με δομές επάνω στην εποπτεία παιδαγωγών.
Το 2017 ίδρυσε το Κέντρο Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ΡΟΔΑΚΙΝΟ με στόχο την έρευνα επάνω σε θέματα που αφορούν τον συνδυασμό της παιδαγωγικής και της ψυχολογίας στην ανάπτυξη του ατόμου.
Είναι μόνιμος συνεργάτης του Ινστιτούτου Παιδιατρικής Φροντίδας στο κομμάτι της οικογενειακής και ατομικής θεραπείας και της εποπτείας ομάδων.
Περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες που προσφέρει, καθώς και άρθρα του πάνω στην ψυχολογία και την ψυχοθεραπεία, θα βρείτε στοwww.paradeisis.com
https://www.facebook.com/events/362529527615515/
Το Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο και η παιδαγωγός Κατερίνα Ανωγιαννάκη ξεκινάνε μια νέα υπηρεσία προς τους παιδαγωγούς προσχολικής αγωγής και νηπιαγωγούς που αφορά στην στήριξη στο παιδαγωγικό τους έργο κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Στόχος της δράσης είναι η παιδαγωγική και ψυχολογική υποστήριξη σε:
1.νέους παιδαγωγούς που μόλις ξεκινάνε την εργασία τους στον χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης και αναζητούν μεθόδους εφαρμογής των παιδαγωγικών θεωριών και προσεγγίσεων στην ομάδα
2.παιδαγωγούς με λίγα χρόνια εμπειρίας, που αναζητούν ιδέες για περισσότερες δράσεις με την ομάδα
3.παιδαγωγούς που εργάζονται χρόνια με ομάδες παιδιών και έχουν ανάγκη από ανανέωση και ανατροφοδότηση στο παιδαγωγικό τους έργο
Οι συναντήσεις είναι ατομικές, έχουν διάρκεια 60 λεπτά και πραγματοποιούνται μέσω skype (για επαγγελματίες σε όλη την Ελλάδα) είτε δια ζώσης (Αθήνα-Ρέθυμνο), κατόπιν ραντεβού.
Θέματα για τα οποία μπορούν να προσφερθούν υπηρεσίες συμβουλευτικής:
Προσαρμογή και μέθοδοι προσέγγισης
Οργάνωση τάξης βρεφικού, παιδικού σταθμού και νηπιαγωγείου
Σχέσεις γονιών- παιδαγωγών
Σχέσεις ανάμεσα στην παιδαγωγική ομάδα
Καθημερινό πρόγραμμα και θεματικές προσέγγισης
Μέθοδος project και η εφαρμογή της στην ομάδα
Βρεφικές δράσεις και σχεδιασμός προγραμμάτων
Η τέχνη στην προσχολική εκπαίδευση
Διαχείριση ομάδας και αντιμετώπιση προβλημάτων
Ο ρόλος του παιδαγωγού και η αναζήτηση παιδαγωγικής ταυτότητας.
Πληροφορίες:
-Με αποστολή μειλ στο teamrodakino@gmail.com γράφοντας τα στοιχεία σας (όνομα, επίθετο, τηλέφωνο επικοινωνίας)
-Τηλεφωνικά στο 211 410 7691 καθημερινά 18:00-21:00. Υπεύθυνη επικοινωνίας: Κατερίνα Ανωγιαννάκη
-Το κόστος για κάθε ατομική συνάντηση καθορίζεται στα 25 ευρώ.
-Οι δια ζώσης συναντήσεις στην Αθήνα, πραγματοποιούνται στο Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο (Εμμ. Μπενάκη 105Β-Εξάρχεια) και στο Ρέθυμνο στο Ινστιτούτο Παιδιατρικής Φροντίδας (Ηγ. Γαβριήλ 46-Ρέθυμνο, απέναντι από το Δημοτικό Γήπεδο “Μελίνα Μερκούρη”)
Επιστημονικά Υπεύθυνοι: Κατερίνα Ανωγιαννάκη, παιδαγωγός-εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής, σύμβουλος παιδαγωγών
Γιώργος Παραδείσης, ψυχολόγος-συστημικός ψυχοθεραπευτής
Η Κατερίνα Ανωγιαννάκη είναι Παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής, απόφοιτη του ΤΕΙ Αθηνών με ειδίκευση στην Παιδαγωγική Θεάτρου. Από το 1998 εργάζεται με ομάδες παιδιών και ενηλίκων ως εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής, ενώ παράλληλα σχεδιάζει και εμψυχώσει σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών πάνω σε θέματα Αισθητικής Αγωγής και Αγωγής Υγείας.
Έχει διδάξει στα ΤΕΙ Αθήνας και έχει σχεδιάσει και οργανώσει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά σε συνεργασία με διάφορους φορείς (Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κέντρο Πρόληψης Ατυχημάτων, εκδοτικούς οίκους, ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ.)
Εχει εργαστεί ως παιδαγωγός στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΡΕΦΟΚΟΜΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ από το 2002-2012 παρουσιάζοντας παράλληλα δράσεις της σε παιδαγωγικά συνέδρια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Έχει εργαστεί επίσης ως βοηθός σκηνοθέτη σε παιδικές θεατρικές παραστάσεις, ενώ το 2012 διασκεύασε και σκηνοθέτησε την παράσταση για παιδιά “Μια Κυριακή του Απρίλη” βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο της Άλκης Ζέη και το 2016 την βρεφική παράσταση “Αυτό” σε κείμενο της ίδιας, βασισμένο στο έργο “Περιμένοντας τον Γκοντό” του Σάμουελ Μπέκετ.
Την περίοδο 2016- 2017 ολοκλήρωσε με επιτυχία το ετήσιο πρόγραμμα ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ-ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ του Πανεπιστημίου Αιγαίου και την ίδια χρονιά συμμετέχει στο πρόγραμμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου “Συμβουλευτική ζεύγους και οικογένειας” και “Διαζύγιο και η διαχείρισή του στην οικογένεια"
Από το 2011 εως το 2017 υπήρξε μια από τις ιδρύτριες του χώρου δημιουργικών και παιδαγωγικών δράσεων “Μικρές Ιστορίες” στην Αθήνα, υπεύθυνη για την παιδαγωγική και καλλιτεχνική προσέγγιση των δράσεών του.
Το 2017 ίδρυσε το Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο μαζί με τον ψυχολόγο-ψυχοθεραπευτή Γιώργο Παραδειση, με στόχο την ανάπτυξη μιας προσέγγισης του ανθρώπου που συνδυάζει την συστημική παιδαγωγική και ψυχολογία.
Την ίδια χρονιά ξεκίνησε εκπαίδευση στην ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ και έρευνα επάνω σε θέματα που αφορούν την προσέγγιση της παιδαγωγικής στην προσχολική εκπαίδευση με βάση την Θεωρία Συστημάτων.
Το 2018 ολοκληρώνει την εκπαιδευσή της στο επιμορφωτικό πρόγραμμα e-learning διάρκειας 200 ωρών με θέμα:
«ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»
Σχεδιασμός και υλοποίηση : Αλέξης Κόκκος
Συνεργάζεται με παιδικούς σταθμούς εντός και εκτός Αθηνών στο κομμάτι της συμβουλευτικής και της εποπτείας παιδαγωγικής ομάδας, ενώ είναι μόνιμος συνεργάτης του Ινστιτούτο Παιδιατρικής Φροντίδας Ρεθύμνου, στο κομμάτι της επιμόρφωσης παιδαγωγών.
Από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ κυκλοφορούν τα βιβλία της:
-Ένα δέντρο για τις 4 εποχές του χρόνου, Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση (2011),
-Γνωρίζω το σώμα μου μέσα από την τέχνη: Γλυπτική, ζωγραφική, φωτογραφία, Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση (2012),
-"Ο Πρίγκιπας Μισός” (2015-προτεινόμενο για βραβείο περιοδικού ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ),
-"Χωρίς παπούτσια” (2017)
-"Ο χορός της Χαράς" (2018)
Ο Γιώργος Παραδείσης είναι ψυχολόγος, απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με μεταπτυχιακό στην Κοινωνιολογία από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Εξειδικεύτηκε στην παιδοψυχολογία (διάγνωση και αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών, προβλήματα συμπεριφοράς. διαχείριση συναισθημάτων), στην ψυχολογία εφήβων και στη συνέχεια στην ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων, στη θεραπεία και στην συμβουλευτική ζευγαριών, γάμου και οικογένειας, την υποστήριξη και την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε άτομα με αναπηρία και την εκπαίδεση ενηλίκων σε θέματα που σχετίζονται με την συμπεριφορά και το συναίσθημα.
Έχει εκπαιδευτεί στην Συστημική/Οικογενειακή θεραπεία, στο Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής Ανατολικού τομέα Θεσσαλονίκης, και στο ΑΚΜΑ στην Αθήνα.
Διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο οποίο παρέχει συνεδρίες εδώ και 6 χρόνια. Παράλληλα έχει εργαστεί στο μικτό κέντρο διημέρευσης ΑμεΑ «Η Κυψέλη», ως ο υπέυθυνος ψυχολόγος του κέντρου, στο Ίδρυμα Θεομήτωρ ως ψυχολόγος και έχει διδάξει Ψυχολογία σε προγράμματα του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Ψυχολογία και Παίδοψυχολογία σε προγράμματα του τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Έχει επίσης εργαστεί ως ο υπεύθυνος Ψυχολόγος για τα παιδιά, τους γονείς και το προσωπικό παιδικών σταθμών στην Αθήνα.
Σήμερα, εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχολόγος και ψυχοθεραπευτής και συνεργάζεται με δομές επάνω στην εποπτεία παιδαγωγών.
Το 2017 ίδρυσε το Κέντρο Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ΡΟΔΑΚΙΝΟ με στόχο την έρευνα επάνω σε θέματα που αφορούν τον συνδυασμό της παιδαγωγικής και της ψυχολογίας στην ανάπτυξη του ατόμου.
Είναι μόνιμος συνεργάτης του Ινστιτούτου Παιδιατρικής Φροντίδας στο κομμάτι της οικογενειακής και ατομικής θεραπείας και της εποπτείας ομάδων.
Περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες που προσφέρει, καθώς και άρθρα του πάνω στην ψυχολογία και την ψυχοθεραπεία, θα βρείτε στοwww.paradeisis.com
https://www.facebook.com/events/362529527615515/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου