Προβλήματα Συμπεριφοράς: Bullying, Διαχείριση Τάξης, Συναισθηματική Νοημοσύνη, Ανάπτυξη Αυτοεκτίμησης μαθητών
Το σεμινάριο πραγματεύεται τα εξωτερικευμένα προβλήματα των μαθητών, τα οποία είναι εμφανή και λειτουργούν διασπαστικά στην τάξη. Τις περισσότερες φορές δεν οφείλονται σε κάποια κλινική διαταραχή, αλλά σε ιδοσυγκρασιακούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες. Ο εκπαιδευτικός καλείται να αντιμετωπίσει το παιδί ως ολότητα και να βοηθήσει την πλήρη ενσωμάτωση του παιδιού στο κοινωνικό σύνολο της τάξης προς όφελος του παιδιού, της τάξης ολόκληρης, αλλά και για να επιτευχθεί αποτελεσματική μάθηση.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, βίντεο και πρακτική εφαρμογή τεχνικών αντιμετώπισης, οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με τη φύση, τις αιτίες και τις εκδηλώσεις των εξωτερικευμένων προβλημάτων συμπεριφοράς και θα εξοικειωθούν βιωματικά με δοκιμασμένους τρόπους αντιμετώπισης αυτών των προβλημάτων. Θα δοθεί έμφαση σε περιπτώσεις bullying, αλλά οι πρακτικές παρέμβασης επεκτείνονται και αφορούν σε όλη την τάξη. Βασικό θεμέλιο της λειτουργικής τάξης είναι η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών, καθώς και η επίγνωση του δασκάλου όσον αφορά τη δική του συμπεριφορά, τις δικές του στάσεις και τον βαθμό συναισθηματικής νοημοσύνης που διαθέτει.
Εν ολίγοις, η διαχείριση της τάξης αποτελεί θέμα πολύπλευρο και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Η ανεπιθύμητη συμπεριφορά αντιμετωπίζεται ως πρόβλημα τόσο ατομικό όσο και συλλογικό και ο εκπαιδευτικός οφείλει να λειτουργεί και να δρα όχι μόνο με γνώση αλλά και με επίγνωση.
Εισηγήτρια: Αγάπη Δενδάκη
Η Αγάπη Δενδάκη είναι πτυχιούχος Αγγλικής και Ελληνικής Φιλολογίας από το Πανεπιστήμιο Αθήνας και έχει κάνει μεταπτυχιακές στη Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση(University of La Verne) και στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Αθήνας). Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο πολυετή διδασκαλία Αγγλικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Επίσης, έχει σχεδιάσει, οργανώσει και διδάξει σε πολλά επιμορφωτικά σεμινάρια και προγράμματα Ειδικής Αγωγής για εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες, υπό την αιγίδα Ελληνικών Πανεπιστημίων και ιδιωτικών φορέων. Το συγγραφικό της έργο περιλαμβάνει βιβλία για την ξενόγλωσση εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και ερευνητικές εργασίες δημοσιευμένες σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά. Τα επιστημονικά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, στις μαθησιακές δυσκολίες και στα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών.
Πιστοποίηση και βεβαίωση παρακολούθησης
Στους συμμετέχοντες παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης
Πληροφορίες & Κρατήσεις Θέσεων
Τηλ: 210 6712991 & Κιν: 6945 222972
Υπεύθυνη Κρατήσεων: Βασιλική Κάση
Πληροφορίες
Ημερομηνία: 04-11-2018
Ώρες: 10πμ-2μμ
Κόστος Συμμετοχής: 50 €
Early Bird (Ειδική τιμή με έγκαιρη δήλωση-κατάθεση): 30 € (έως τις 19-10-2018)
Φοιτητές: €30
Πόλη: Ηράκλειο (Capsis Astoria Heraklion)
https://www.facebook.com/events/257235005043240/
Το σεμινάριο πραγματεύεται τα εξωτερικευμένα προβλήματα των μαθητών, τα οποία είναι εμφανή και λειτουργούν διασπαστικά στην τάξη. Τις περισσότερες φορές δεν οφείλονται σε κάποια κλινική διαταραχή, αλλά σε ιδοσυγκρασιακούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες. Ο εκπαιδευτικός καλείται να αντιμετωπίσει το παιδί ως ολότητα και να βοηθήσει την πλήρη ενσωμάτωση του παιδιού στο κοινωνικό σύνολο της τάξης προς όφελος του παιδιού, της τάξης ολόκληρης, αλλά και για να επιτευχθεί αποτελεσματική μάθηση.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, βίντεο και πρακτική εφαρμογή τεχνικών αντιμετώπισης, οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με τη φύση, τις αιτίες και τις εκδηλώσεις των εξωτερικευμένων προβλημάτων συμπεριφοράς και θα εξοικειωθούν βιωματικά με δοκιμασμένους τρόπους αντιμετώπισης αυτών των προβλημάτων. Θα δοθεί έμφαση σε περιπτώσεις bullying, αλλά οι πρακτικές παρέμβασης επεκτείνονται και αφορούν σε όλη την τάξη. Βασικό θεμέλιο της λειτουργικής τάξης είναι η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών, καθώς και η επίγνωση του δασκάλου όσον αφορά τη δική του συμπεριφορά, τις δικές του στάσεις και τον βαθμό συναισθηματικής νοημοσύνης που διαθέτει.
Εν ολίγοις, η διαχείριση της τάξης αποτελεί θέμα πολύπλευρο και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Η ανεπιθύμητη συμπεριφορά αντιμετωπίζεται ως πρόβλημα τόσο ατομικό όσο και συλλογικό και ο εκπαιδευτικός οφείλει να λειτουργεί και να δρα όχι μόνο με γνώση αλλά και με επίγνωση.
Εισηγήτρια: Αγάπη Δενδάκη
Η Αγάπη Δενδάκη είναι πτυχιούχος Αγγλικής και Ελληνικής Φιλολογίας από το Πανεπιστήμιο Αθήνας και έχει κάνει μεταπτυχιακές στη Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση(University of La Verne) και στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Αθήνας). Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει κατά κύριο λόγο πολυετή διδασκαλία Αγγλικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Επίσης, έχει σχεδιάσει, οργανώσει και διδάξει σε πολλά επιμορφωτικά σεμινάρια και προγράμματα Ειδικής Αγωγής για εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες, υπό την αιγίδα Ελληνικών Πανεπιστημίων και ιδιωτικών φορέων. Το συγγραφικό της έργο περιλαμβάνει βιβλία για την ξενόγλωσση εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και ερευνητικές εργασίες δημοσιευμένες σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά. Τα επιστημονικά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, στις μαθησιακές δυσκολίες και στα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών.
Πιστοποίηση και βεβαίωση παρακολούθησης
Στους συμμετέχοντες παρέχεται βεβαίωση παρακολούθησης
Πληροφορίες & Κρατήσεις Θέσεων
Τηλ: 210 6712991 & Κιν: 6945 222972
Υπεύθυνη Κρατήσεων: Βασιλική Κάση
Πληροφορίες
Ημερομηνία: 04-11-2018
Ώρες: 10πμ-2μμ
Κόστος Συμμετοχής: 50 €
Early Bird (Ειδική τιμή με έγκαιρη δήλωση-κατάθεση): 30 € (έως τις 19-10-2018)
Φοιτητές: €30
Πόλη: Ηράκλειο (Capsis Astoria Heraklion)
https://www.facebook.com/events/257235005043240/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου