Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020

Laura Aris Alvarez / Play full body workshop

Play Full Body workshop

Technical exercises and improvisations with clear framework will be the starting point for work in a group, couples or individually. We will look for creative impulses that, when released, offer us new possibilities for achievement. We will observe how, sometimes, extreme qualities maintain a balanced tension, that the tension attracts attention, and that many times, silence speaks.
“Teaching requires a dynamic interplay between what is happening inside the teacher's mind and what happens with the group in the room. The act of teaching and my professional artistic practice have long been interconnected: They are in constant relation and evolving together. I often borrow ideas from my artistic work according to how relevant they are at a pedagogical level. I then invent work sessions and exercises that support the mechanisms and technical needs of the scenic idea. I select concepts that can be taken out of context and appropriated by other bodies, other minds - keeping the essence but also becoming filters for new, freshly arising materials.
Teaching has undeniably become an important part of my professional life. Now, I strongly believe that the relationships between the act of teaching and one’s artistic practice is often undervalued.”
www.lauraaris.com

Eργαστήρι Play Full Body
Ασκήσεις τεχνικής και αυτοσχεδιασμοί με ξεκάθαρο πλαίσιο θα αποτελέσουν το σημείο αφετηρίας για τη δουλειά μας στο πλαίσιο του σεμιναρίου, ατομική, ομαδική και σε ζευγάρια. Θα αναζητήσουμε δημιουργικές παρορμήσεις που, όταν εκδηλωθούν, μας προσφέρουν ευκαιρίες για νέα επιτεύγματα και κατακτήσεις. Θα παρατηρήσουμε πώς μερικές φορές οι υπερβολές μπορεί να οδηγήσουν σε μια ισορροπημένη ένταση, πώς η ένταση έλκει την προσοχή και πώς η σιωπή συχνά μπορεί να είναι εύγλωττη].
«Η διδασκαλία απαιτεί μια δυναμική αλληλεπίδραση ανάμεσα σε αυτό που υπάρχει μέσα στο μυαλό του δασκάλου και σε αυτό που συμβαίνει στην ομάδα μέσα στην αίθουσα. Η διδακτική πράξη και η επαγγελματική καλλιτεχνική μου πορεία είναι εδώ και πολύ καιρό αλληλένδετες, καθώς επηρεάζουν διαρκώς η μια την άλλη και εξελίσσονται παράλληλα. Συχνά αντλώ ιδέες από την καλλιτεχνική μου δουλειά, όταν κρίνω ότι είναι σχετικές και μπορούν να αξιοποιηθούν σε παιδαγωγικό επίπεδο. Στη βάση αυτή, σχεδιάζω ασκήσεις και ενότητες εργασίας που εξυπηρετούν τους μηχανισμούς και τις τεχνικές ανάγκες της σκηνικής ιδέας. Επιλέγω έννοιες οι οποίες μπορούν να αποσπαστούν από το συγκεκριμένο πλαίσιο και να προσαρμοστούν σε άλλα σώματα και άλλα μυαλά, διατηρώντας την ουσία, αλλά ταυτόχρονα λειτουργώντας ως φίλτρα για να προκύψει νέο, φρέσκο υλικό.
»Η διδασκαλία έχει, το δίχως άλλο, εξελιχτεί σε σημαντικό κομμάτι της επαγγελματικής μου ζωής. Πλέον είμαι πεπεισμένη η σχέση ανάμεσα στη διδακτική πράξη και στην καλλιτεχνική δημιουργία κάποιου είναι συχνά υποτιμημένη».

Περιορισμένος Αριθμός Θέσεων
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Χορός–Κίνηση–Ρυθμός
Μεσογείων 446, Αγία Παρασκευή
(είσοδος από Στρ. Οδ. Μαρουλή), 1ος όροφος
Τηλ. επικοινωνίας: 6973-204526 / 210-6545809
E-mail: athina_dimou@yahoo.gr

When: 24/01/20120 - 26/01/2020
Friday 19.30 - 22.30
Saturday 13.00 - 17.30
Sunday 11.00 - 15.30

Where: Studio Choroskinisirythmos, Athens, Greece
Registration: athina_dimou@yahoo.gr
Fee: 90 euros

LAURA ARIS ALVAREZ
Laura has been leading contemporary dance workshops worldwide since 2001.
She was a formal dancer of Wim Vandekeybus/ Ultima Vez company for a decade (1999-2008). Previously she was part of Lanònima Imperial and associated with General Elèctrica artists collective, in Spain (1996-1999). Currently she combines her pedagogical skills with the creation and touring of her own works, collaborations and commissioned dance projects.
www.lauraaris.com

https://www.facebook.com/events/597696864136375/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Kostas Sidirokastritis Group live at Spiti Art Bar

  Kostas Sidirokastritis Group Το Kostas Sidirokastritis Group, το προσωπικό σχήμα του τραγουδιστή – τραγουδοποιού και μουσικού του δρόμου Κ...