Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

Παιδί και τέχνη-Διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο στο Ροδάκινο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΟ
“ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ” 
24-25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018

Το Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο διοργανώνει διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα: “Παιδί και τέχνες στην προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία” το ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018
Το εκπαιδευτικό διήμερο σεμινάριο απευθύνεται σε παιδαγωγούς προσχολικής αγωγής, νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, εμψυχωτές θεατρικής αγωγής, φοιτητές ανάλογων σχολών, γονείς και όλους όσοι ασχολούνται με ομάδες παιδιών ηλικίας 12μηνών έως 8 ετών. 

Το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί από την παιδαγωγό-εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής Κατερίνα Ανωγιαννάκη και έχει στόχο την επαφή των συμμετεχόντων παιδαγωγών με τα οφέλη της τέχνης και τις μεθόδους προσέγγισή της μέσα σε μια ομάδα παιδιών.

Κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού διήμερου, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν: 
-Εκπαιδευτικά προγράμματα που σχετίζονται με την τέχνη και εφαρμόζονται σε μουσεία σε όλο τον κόσμο
-Τι είναι το process art και η σημασία της διεργασίας στην έκφραση
-Πώς εμπλέκονται οι τέχνες στην καθημερινότητα μιας ομάδας
-Ανάπτυξη της δυναμικής της ομάδας μέσα από παιχνίδια έκφρασης και αυτοσχεδιασμού για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας
-Η τέχνη στην βρεφική ηλικία και η σημασία της

ΧΩΡΟΣ: Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο, Εμμ.Μπενάκη 105Β-Εξάρχεια
ΗΜΕΡΕΣ: Σάββατο 24 Νοεμβρίου 11:00-15:30 και Κυριακή 25 Νοεμβρίου 11:00-16:00
ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΗΜΕΡΟΥ: 60 ευρώ-Δίνεται πιστοποιητικό παρακολούθησης διήμερου, όπου αναγράφονται αναλυτικά οι θεματικές προσέγγισης
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Με αποστολή μειλ στο teamrodakino@gmail.com. Για την συμμετοχή στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΗΜΕΡΟ χρειάζεται προπληρωμή του ποσού. 
Οι θέσεις είναι περιορισμένες. 

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 
11:00-15:30

Αναλυτικό πρόγραμμα:
-Οι τέχνες στην προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία. Θεωρητική προσέγγιση και παραδείγματα εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε μουσεία της Ελλάδας και του εξωτερικού. 
-Η αρχιτεκτονική και τα παιχνίδια του χώρου. Πρακτικές εφαρμογές. 
-Μοντέρνα τέχνη και παιδική ζωγραφική. Παραδείγματα και θεματικές προσεγγίσεις ανά ηλικιακή ομάδα 12-36 μηνών, 3-6 ετών, 6-8 ετών


Κυριακή 25 Νοεμβρίου 
11:00-16:00

Αναλυτικό πρόγραμμα:

-Ο χορός στην προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία. Ο αυτοσχεδιασμός και η εκφραστική κίνηση σε παιδιά 12 μηνών έως 8 ετών
-Η φωτογραφία αφορμή για μυθοπλασία. Το φως και η σκιά. Τεχνικές προσέγγισης ανά ηλικιακή ομάδα 12-36 μηνών, 3-6 ετών. 6-8 ετών
-Το θέατρο, ο αυτοσχεδιασμός και η ανάπτυξη ρόλου με αντικείμενα καθημερινής χρήσης σε παιδιά 3-8 ετών
-Working group-Σχεδιασμός εκπαιδευτικών δράσεων από τους συμμετέχοντες 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ 
Η Κατερίνα Ανωγιαννάκη είναι Παιδαγωγός Προσχολικής Αγωγής, απόφοιτη του ΤΕΙ Αθηνών με ειδίκευση στην Παιδαγωγική Θεάτρου. Από το 1998 εργάζεται με ομάδες παιδιών και ενηλίκων ως εμψυχώτρια θεατρικής αγωγής, ενώ έχει σχεδιάσει και εμψυχώσει σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών πάνω σε θέματα Αισθητικής Αγωγής και Αγωγής Υγείας. Έχει συνεργαστεί με την ΕΡΤ ως βοηθός παραγωγής σε παιδικά προγράμματα, έχει διδάξει στα ΤΕΙ Αθήνας και έχει σχεδιάσει και οργανώσει εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά σε συνεργασία με διάφορους φορείς (Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΚΕΠΑ, εκδοτικούς οίκους, ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ.) 
Εχει εργαστεί ως παιδαγωγός στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΡΕΦΟΚΟΜΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ από το 2002-2012. 
Έχει εργαστεί επίσης ως βοηθός σκηνοθέτη σε παιδικές θεατρικές παραστάσεις, ενώ το 2012 διασκεύασε και σκηνοθέτησε την παράσταση για παιδιά “Μια Κυριακή του Απρίλη” βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο της Άλκης Ζέη και το 2016 την βρεφική παράσταση “Αυτό” σε κείμενο της ίδιας, βασισμένο στο έργο “Περιμένοντας τον Γκοντό” του Σάμουελ Μπέκετ. 
Την περίοδο 2016- 2017 ολοκλήρωσε με επιτυχία το ετήσιο πρόγραμμα ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ-ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ του Πανεπιστημίου Αιγαίου και την ίδια χρονιά συμμετέχει στο πρόγραμμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου “Συμβουλευτική ζεύγους και οικογένειας” και “Διαζύγιο και η διαχείρισή του στην οικογένεια"
Από το 2011 εως το 2017 υπήρξε μια από τις ιδρύτριες του χώρου δημιουργικών και παιδαγωγικών δράσεων “Μικρές Ιστορίες” στην Αθήνα, υπεύθυνη για την παιδαγωγική και καλλιτεχνική προσέγγιση των δράσεών του. 

Το 2017 ίδρυσε το Εργαστήριο Συστημικής Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής Ροδάκινο μαζί με τον ψυχολόγο-ψυχοθεραπευτή Γιώργο Παραδειση, με στόχο την ανάπτυξη μιας προσεγγισης του ανθρώπου που συνδυάζει την συστημική παιδαγωγικη και ψυχολογία. 
Την ίδια χρονιά ξεκίνησε εκπαίδευση στην ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

Συνεργάζεται με παιδικούς σταθμούς εντός και εκτός Αθηνών στο κομμάτι της συμβουλευτικής και της εποπτείας παιδαγωγικής ομάδας, ενώ είναι εξωτερικός συνεργάτης του Ινστιτούτο Παιδιατρικής Φροντίδας Ρεθύμνου, στο κομμάτι της επιμόρφωσης παιδαγωγών. 

Από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ κυκλοφορούν τα βιβλία της: 
-Ένα δέντρο για τις 4 εποχές του χρόνου, Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση (2011), 
-Γνωρίζω το σώμα μου μέσα από την τέχνη: Γλυπτική, ζωγραφική, φωτογραφία, Σχέδια εργασίας για την προσχολική εκπαίδευση (2012), 
-"Ο Πρίγκιπας Μισός” (2015-προτεινόμενο για βραβείο περιοδικού ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ), 
-"Χωρίς παπούτσια” (2017)
-"Ο χορός της Χαράς" (2018)

https://www.facebook.com/events/431192087307238/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«ΝΥΦΕΣ»

  «Είναι άραγε το όνειρο κάθε κοριτσιού να ντυθεί στα λευκά; Είναι ο γάμος ο προορισμός και η πιο σημαντική στιγμή στη ζωή μιας γυναίκας; Κι...