Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2018

ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟ | θέατρο Πορεία

ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟ | Για 13 μόνο παραστάσεις!
της Μαρίνας Καραγάτση
Σκηνοθεσία: Δ. Τάρλοου
Προσφορά προπώλησης 12€ έως 21.09: https://bit.ly/2i3eDSq
«Νομίζω πως τον έχω απογοητεύσει. Από την άλλη όμως, για κάποιο περίεργο λόγο, Λασκαρώ, έχει κάνει κάτι που είναι πολύ τιμητικό για μένα: στο κέντρο της βιβλιοθήκης, σ’ ένα ράφι, υπάρχει μια φωτογραφία μου. Κάποια μέρα λοιπόν, ο μπαμπάς μου δίπλα στη δικιά μου φωτογραφία έβαλε και τη φωτογραφία ενός πολύ γέρου ανθρώπου, που έμοιαζε να κοιμάται. Ανάμεσά μας μάλιστα κοτσάρισε και μια μικρή ελληνική σημαία: "Ποιος είναι αυτός;" τον ρώτησα εγώ. "Αυτός είναι ο Παλαμάς νεκρός" μου λέει. "Ο πιο μεγάλος Έλληνας ποιητής". Κάθομαι λοιπόν και σκέφτομαι: για να βάλει ο μπαμπάς τη φωτογραφία μου δίπλα στη φωτογραφία τού Παλαμά, αυτό κάτι σημαίνει. Ίσως να μη μ’ εκτιμά, να είχε άλλα όνειρα για το παιδί του, αλλά δεν παύει να με αγαπά. Κι αυτή όμως η ελληνική σημαιούλα στη μέση, δεν δείχνει την αγάπη του για την Ελλάδα; "Την Ελλάδα την αγαπάμε όπως και να ’ναι, δεν την κρίνουμε" Αφού λοιπόν με αγαπά, γιατί ποτέ δεν μου το δείχνει; Νομίζει ότι είναι ντροπή να δείχνει κανείς την αγάπη του;»
- Μαρίνα μιλώντας στη Λασκαρώ για τον Καραγάτση, απόσπασμα από το έργο.
Αγορά Εισιτηρίων: https://bit.ly/2i3eDSq
#poreiatheatre #poreia_2019

Poreia Theatre / θέατρο Πορεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

«ΝΥΦΕΣ»

  «Είναι άραγε το όνειρο κάθε κοριτσιού να ντυθεί στα λευκά; Είναι ο γάμος ο προορισμός και η πιο σημαντική στιγμή στη ζωή μιας γυναίκας; Κι...